Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menisit kauneusleikkaukseen monentena jonossa sisempien häpyhuulten kaunistelu olisi sinulla?

Vierailija
04.05.2016 |

Iltasanomat kertoo että vaginaan kohdistuvat kauneusleikkaukset ovat kovassa kasvussa. Ajatusleikki, jos päättäisit alkaa käydä kauneuskirurgilla monentena häpyhuulet olisi sinulla leikkausten jonossa? Tähän ei tarvitse vastata sitä "en ikinä ala itseäni leikkelemään". Silti voi osallistua ajatusleikkiin vaikka ei oikeasti aio mennä.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta av-palstalta olen oppinut, että sukukypsällä naisella voi olla niin viivapillu että sisempiä häpyhuulia tuskin erottaa.

Mistä tuollainen kehityshäiriö yleensä johtuu ja onko samoilla yksilöillä muitakin häiriöitä fyysisessä kehityksessä?

Kysyn tosissani.

Vierailija
62/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain jonon hännillä epäilemättä... Tuon turhempaa alkaa olla jo vaikea keksiä, ellei sitten seuraavaksi aleta värjätä jalkapohjia tai ottaa tatuointeja kohdunsuuhun...

Mieluummin värjäisin jalkapohjat tai ottaisin tatskan pimperoon kuin aintaisin leikellä sitä! Eli kaikista mahd kirurgisista toimenpiteistä leikkauttaisin alapääni viimeisenä. Siinä ei ole mitään vikaa (minun revassa siis) ja se on kaikista arin ja intiimein paikka. Ja todella tärkeä kaikin puolin. En ottaismitään riskiä, varsinkaan kun ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran huomasinbuimahallissa naisen, joka oli ajellut alapäänsä ja sisemmät häpyhuulet roikkuivat ulkona. Oli kummallisen näköistä. Jos olisin hän, ehkä leikkauttaisin ne lerpat pienemmiksi. Ei ollut esteettistä. Miksi tuollianen ajaa alapäänsä.

(En tiedä, onko noita ulos tulevia paljonkin. En yleensä kattele toisten alapäitä. Tuon nöin jotenkin vahingossa, kun nostin esinettä lattialta.)

Ehkäpä karvat tekisi kauniimmaksi

Vierailija
64/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta av-palstalta olen oppinut, että sukukypsällä naisella voi olla niin viivapillu että sisempiä häpyhuulia tuskin erottaa.

Mistä tuollainen kehityshäiriö yleensä johtuu ja onko samoilla yksilöillä muitakin häiriöitä fyysisessä kehityksessä?

Kysyn tosissani.

Onko se tosiaan kehityshäiriö? Olen elänyt oman viivapilluni kanssa ongelmitta ja pitänyt sitä kaikin puolin normaalina. Minulla on myös hyvin huomaamattomat nännit, oikeastaan ne erottuvat vasta kiihottuessa.

Vierailija
65/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli aika epäsymmetrinen sisempi häpyhuuli. Ei se minua haitannut, pyyhkäisin sivuun vain..

Sitten se kävi sen joskus siivoomassa. Ei kertonut minulle...no, myönnetään: on supersiisti nyt.

Ei anna sen enmpää kuin ennenkään :-(

Vierailija
66/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiks menis tissit uusiks, sitten tulis kasvojen kohotus ja rasvaimu. Pillu sen jälkeen.

Vierailija
67/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana korjaisin ison nenäni, sitten riipputissit, sitten roikkuvan mahanahan, sitten silmäluomista löysää nahkaa pois, seuraavaksi murtuneen ja vähän epämuodostuneen peukalonkärjen, pari luomea pois, ulommat häppärit pienemmiksi ja sitten voisin miettiä sisempiä häppäreitä. Ei oo mitenkään pitkät tai isot, ne on vaan... löysät? Paljon nahkaa pienessä paketissa, sellaset pienet ja kiinteät olis kivat.

Oikeasti näistä taidan toteuttaa vain mahanahan kiristyksen, kun laihdutus on "valmis". :)

Vierailija
68/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on heitetty kummallisia kommentteja niille, jotka eivät ole tiedostaneet sisempien häpyhuulten olemassaoloa. En minäkään ollut, ennen kuin luin aiheesta ja totesin, että itseltäni puuttuu jotakin. Tunsin huonommuutta, koska kuvittelin kuivan seksielämän johtavan sisempien häpyhuulteen puutteesta/pienuudesta/olemattomuudesta. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja ne epäilykset jäivät menneisyyteen. ;)

Jotenkin tämä keskustelu täällä tuntuu täysin absurdilta. Miten ketään voi kiinnostaa, mitä toisten ei-potentiaalisten seksikumppaneiden housuissa on?

Vierailija
69/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn tosissani.

Onko se tosiaan kehityshäiriö? Olen elänyt oman viivapilluni kanssa ongelmitta ja pitänyt sitä kaikin puolin normaalina. Minulla on myös hyvin huomaamattomat nännit, oikeastaan ne erottuvat vasta kiihottuessa.

Siltä se vaikuttaa, koska yleensähän nuo häpyhuulet kasvavat voimakkaasti murrosiässä. Kai ne sentään turpoavat kiihottuessa?

Vierailija
70/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on todella paljon hermopäätteitä. Jos haluaa nauttia vähemmän seksistä, kannattaa poistaa.

Vierailija
71/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset semikokoiset häppärit, reunoilta tummat, kuin kukan terälehdet. Ilmeisesti ne ei ole nykyisen kauneusihanteen mukaiset, mutta pidän niistä itse ja ne tuottaa mulle valtavaa nautintoa, joten en leikkelisi niitä koskaan.

Hyi vittu

Kyllä, vittuhan se. Mitäs yökkimistä vituissa on? Ihania kaikki.

Vierailija
72/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä on "oravapillu"!?

Vierailija
73/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo leikkaukset on oikeasti harvinaisia, ja niistäkin osa tehdään lääketieteellisistä syistä. Mutta onhan se varmaan lukijioita kiihottava aihe.

Vierailija
74/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä, mulla on niin pienet että eipä niissä mitään leikkelemistä ole, ja isommaksi en halua, tää "viiva" on ihan ok. Muutenkaan mussa ei ole paljon leikattavaa, vain lihavuus on haitta. Nuorena ja hoikkana olin ihan nätti, vaikka en mikään suuren luokan kaunotar, tosin en tiedä muitakaan jotka olisi ollut, nuorena vaan oli niin helvetin ujo ja huono itsetunto ettei siitä ulkonäöstä osannut ottaa irti mitä olisi voinut.

Vierailija
75/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin niin pinnallinen, että menisin kauneusleikkaukseen, korjaisin ensin superriipparini ja sen jälkeen poistaisin muutaman luomen naamasta. En minä sitten muuta leikkauttaisikaan, varsinkaan alapäätäni. Liian suuret riskit hermo- ja lihasvaurioille.

Vierailija
76/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta anatomian tuntemuksesta kertoo muuten että häpyhuulten leikkausta pidetään "vaginaan kohdistuvana"...

Vierailija
77/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn tosissani.

Ei kun nimenomaan ne isot sisemmät häpyhuulet on kehityshäiriö, jos jonkun osan nimi on pienet tai sisemmät, niin se tarkoittaa että niiden kuuluisi olla pienemmät kuin ne toiset ja toisten sisällä. Mun nuoruudessa kaikissa anatomiaa kuvaavissa kuvissa ne pienet häpyhuulet oli pienet, nykyään halutaan herättää mielikuvia että kaikki on normaaleja, ja kai niitä opetuskuviakin on alettu tehdä tursuaviksi. 

En muista koskaan lapsena/nuorena nähneeni kellään naisella tursuilevia häppäreitä, vaikka näin koulussa ja uimahallissa eri ikäisiä alastomia naisia, isoäidilläkin jolla oli 10 lasta, oli tavallinen, joskin jo karvaton silloin seitsemänkymppisenä. Vasta aikuisena näin kuvia sellaisista tursuista.

Vierailija
78/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä millainen klitoris teillä arvon palstailijat on?

Mun suosikki on semmoinen isohkon pavun kokoinen. Mut eipä silläkään niin väliä, kunhan kumppani nauttii.

Vierailija
79/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivapimpissä ei ole leikeltävää, ei siis listalla.

Vierailija
80/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt numeroa osaa sanoa mutta aika korkealla se olisi listassa. Vasen sisempi häpyhuuleni on jopa oikein sievä, mutta tämä oikea puolisko päätti kasvaa isommaksi ja tummemmaksi. En tiedä miksi se vaivaa niin paljon, varsinkin kun en todennäköisesti tule ikinä harrastamaan seksiä (monesta muusta syystä kuin epäsymmetrisestä pillustani). Ehkä juuri sen seksittömyyden takia asia, kun ei ole saanut itsevarmuutta asian suhteen. Tiedän että typerää, mutta jos nyt kuvittelen että päätyisin sänkyyn jonkun kanssa niin kyllä tämä pilluni ulkonäkö vaivaisi minua aika paljon. En ole päässyt tästä pelosta yli vaikka tiedän että ongelma on enemmän päässäni kuin pillussani. :D