Törkeintä mitä sinulle on tehty?
Aloitan: Viiden vuoden suhteen jälkeen mies petti parhaan ystäväni kanssa, jonka olin tuntenut lapsesta saakka. Välit meni molempiin. Ei harmita.
Kommentit (20)
Poikaystävän (ex) tekemä raiskaus. Ei saanut edes tuomiota.
Kokonaan toisella nettisivulla näkyi otsikkoja tältä palstalta. Sitä ennen olin autuaan tietämätön tämän ajatusten vaaleanpunaisen laguunin olemassaolosta.
Ollessani 5-vuotias eräs samanikäinen kullannuppu nimeltään Oona sanoi, että "tuu tänne, niin kuiskaan sulle yhen jutun" ja sylkäisi korvaani. Terkkuja vaan hänelle, jos tämän lukee, mitä lie tuommosestakin jo lapsena kusipäästä tullut. Toivottavasti aikuistunut vanhemmiten ja oppinut tuntemaan myötätuntoa muita ihmisiä kohtaan.
Adoptioäiti jätti isän ja minut. Lähtiessään sanoi, ettei halua olla minusta missään vastuussa.
Vuosien ajan soitteli humalassa ja kertoi, että olen hänen elämänsä virhe.
Nuorena poikana matkustin ulkomaille netissä tapaamani tytön luo. Olimme jutelleet netissä jo vuoden verran ja puhuneet puhelimessa päivittäin. No, enpä sitten tainnut miellyttää häntä, vaikka itse olin onneni kukkuroilla. Hän haukkui ulkonäköni lentokentällä eikä oikeastaan puhunut minulle, vietin lopulta aikaa hänen muun perheensä kanssa. Parin päivän jälkeen hän kertoi, että oli tavannut toisen. Siinä vaiheessa en enää kestänyt, vaan oli pakko tilata aikaisempi lippu takaisin kotiin. Älkää lentäkö kenenkään vuoksi toiselle puolelle maapalloa. M24
Mies jätti 20 vuotta nuoremman työkaverin vuoksi. Ilman mitään mahdollisuutta edes yrittää korjata asioita.
Vierailija kirjoitti:
Adoptioäiti jätti isän ja minut. Lähtiessään sanoi, ettei halua olla minusta missään vastuussa.
Vuosien ajan soitteli humalassa ja kertoi, että olen hänen elämänsä virhe.
Olen todella pahoillani, että olet joutunut törmäämään tuollaiseen hirviön! 😢
Halaus ja kaikkea parasta elämääsi!
Ilkeä facebook päivitys jossa ivailtiin ulkonäölleni. Ei siinä muuten mitään mutta päivityksestä tykkäsi 80 henkilöä. Tapahtui yläasteella ja itkin viikon, koska en muutenkaan ollut tyytyväinen ulkonäkööni. Myöhemmin sama henkilö löi minua :(
Vierailija kirjoitti:
Aloitan: Viiden vuoden suhteen jälkeen mies petti parhaan ystäväni kanssa, jonka olin tuntenut lapsesta saakka. Välit meni molempiin. Ei harmita.
Hyi vittu ihmisiä :( En varmaan selviäisi tuollaisesta tuplapettämisestä ilman jotain terapiaa. Ahdisti jo ajatus :( Olen pahoillani että jouduit tuohon. Toivotaan, että on jokin karma olemassa ja saavat jonkun koston teostaan.
Miesystäväni sanoi humalassa, että lapseni edellisestä liitosta ovat hänelle pelkkää spermaa. Hän saattaa olla todella julma juodessaan. Selvänä lempeä ja herkkä.
Ihastukseni survaisi yllättäen "vahingossa" vehkeensä kahvaa myöten kakkoseeni. Voin kertoa että sattui. Aikaa tästä yli vuosi enkä vieläkään ole kiinnostunut seksistä vaan koko asia tuntuu jotenkin likaiselta. Jotenkin sukupuoleton ja ulkopuolinen olo.
Tapailin itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä parikymppisenä. Olin todella rakastunut, mutta mies vain leikki tunteillani. Tapailun loppupuolella minulle selvisi, että mies oli jyystänyt muitakin naisia selkäni takana. Ällöttävintä oli, että hän oli yhden päivän aikana ehtinyt panna lakanoissaan vaikka kolmeakin naista ja siellä minä tyttö täysin hyväuskoisena, nuorena ja rakastuneena pyörin muiden eritejäämissä.
Koko tapahtumaketjun kruunasi se, että yhden naisista hän sai raskaaksi. Tässä vaiheessa tiemme olivat jo erkaantuneet, mutta tämä nainen opiskeli samassa oppilaitoksessa kanssani ja näin hänen kasvavan vatsansa.
Tuo nainen on edelleen tämän miehen kanssa. Mies näyttää tälläkin hetkellä etsivän netissä seuraa ja kuulemma poliisit ja lastensuojeluviranomaiset ovat vierailleet tiuhaan tahtiin perheen luona.
Ei käy kateeksi. Sattui aikansa, sattui niin perkeleesti, mutta siitä pääsi yli.
Entinen poikaystävä varasti suhteen lopuksi multa 200e, petti ja hakkas.
Kerran kotiin tullessani exä oli hajoittanut kaikki huonekaluni, repinyt vaatteet, silponut valokuvat.. kaiken mitä omistin
Ex-poikaystävä stalkkasi ja uhkaili pitkään eron jälkeen. Jouduin muuttamaan ja vaihtamaan puhelinnumeroni. Näin hänestä pitkään painajaisia.
Parisuhdeväkivalta ja vainoaminen eron jälkeen.
Parisuhdeväkivalta, pitkäaikainen vainoaminen ja kiusaaminen.
Se, miten isä kohteli minua lapsena ja nuorena.
Olihan se muuten ihan hyvä isä, olisi varmaan ollut paras isä, jos ei olisi ollut alkoholisti. Se on kuin synkkä ukkospilvi sen ihmisen sielussa. Kasvoin siihen uskoon, että mun mielipiteillä ja ajatuksilla ei ollut (sille) mitään merkitystä. Kyllähän se kertoi rakastavansa ja kyseli että onko mulla kavereita, kun olin koulussa, mutta mitään tukea en saanut enkä kaivannut saavanikaan. Se varjo oli todella synkkä.
Kehui ja kehuu yhä edelleen kamalasti kuinka hyvä olen piirtämään, varmaan kun se oli ainoa asia minkä se minussa näki jonka olin häneltä perinyt. Tai muutenkin jos onnistun jossakin asiassa niin olen paras maailmassa, muuten taas en ole mitään... samalla tavalla ajattelee itsestäänkin.
En ole voinut koskaan keskustella tai puhua sen kanssa spontaanisti, piti aina kerätä rohkeutta ja miettiä että mitä sanoo jos oli jotakin asiaa. En voinut ikinä uskoutua kuten äidille. Tiesin, että se välittää ja se on mun isä, mutta se tuntui aina niin pinnalliselta ja feikiltä. Vaikka jos se yhtäkkiä kysyi miten koulussa menee tms.
Nykyään meillä on läheisemmät välit ja olen oppinut ymmärtämään isää, vaikken hyväksykään kaikkea sitä mitä meidän perhe joutui kestämään sen alkoholismin vuoksi. Lähinnä säälin sitä, millaista sen elämä on. Ja vähän harmittaa että munkin elämä todennäköisesti tyssäsi ja musta tuli alkoholisti osittain sen takia. Mutta ei voi mitään. Annan anteeksi.
Koulukiusaaminen