Säikähtääkö osa miehistä tai pitää tunkeilevana naista, joka ehdottaa tapaamista?
Vai onko joillakin miehillä tapa olla se osapuoli, joka hoitaa ehdotukset?
Kommentit (8)
Riippuu ensisijaisesti siitä, kuinka ehdotetaan. Jos on kovin päällekäyvä tyyli, niin varmaan moni pelästyy.
Olen tavannut kahta miestä, joilla molemmilla perinteinen kasvatus eli vanhempien työnjako ollut tyyliä miesten ja naisten työt. Jos harrastukset vielä lajia, jossa mies on se vahvempi tai tavallaan hallitseva osapuoli, ei nämä miehet anna naisten ehdottaa treffejä tai muutakaan. Tuskin tulisin toimeen. Omassa kodissani vanhemmat ovat olleet tasa-arvoisia ja molempia on kuultu. En ole itsekään alistuvaa lajia ja pidän ihan luontevana, että nainenkin voi esittää toiveita/ kysymyksiä/"määräyksiä".
Mun kohdalla näin, että mies ehdotti tapaamista jollekin päivälle. Kysyin sitten, sopiiko huomenna ja mies jotenkin häkeltyi.
No juu, mä oon ehdottanut ja sit ei kuulu mitään..tietysti olis aika miehekästä ilmottaa jos ei käy tai kiinnosta, ihme pakenemista :D
No mä otan lomaa miehistä kesäks, jos nyt ei joku valio yksilö satu kohdalle.
Viimeks tapaamani mies sanoi , että pelimiehet tekee hänen mielestä aloitteen jossain esim. kaupungilla, kun ei muita naisia saa, mutta mä oon toista mieltä. Mies jolla on itsetuntoa ja näkee ihanan oloisen naisen uskaltaa pakkienkin varjolla tulla ja kokeilla onnistuuko:)
Ei haittaisi ollenkaan. Olisi oikein virkistävää, jos nainen joskus oma-alotteisesti juttelisi mulle
Vierailija kirjoitti:
No juu, mä oon ehdottanut ja sit ei kuulu mitään..tietysti olis aika miehekästä ilmottaa jos ei käy tai kiinnosta, ihme pakenemista :D
No mä otan lomaa miehistä kesäks, jos nyt ei joku valio yksilö satu kohdalle.
Viimeks tapaamani mies sanoi , että pelimiehet tekee hänen mielestä aloitteen jossain esim. kaupungilla, kun ei muita naisia saa, mutta mä oon toista mieltä. Mies jolla on itsetuntoa ja näkee ihanan oloisen naisen uskaltaa pakkienkin varjolla tulla ja kokeilla onnistuuko:)
Siis miten kokeillaan pakkien varjolla? "Sain just pakit 10 edelliseltä naiselta, joten ajattelin kokeilla."?
Siltä ainakin tuntuu. Siis joskus olen ihan kaverimielessä kysynyt miehiä jonnekin ja mitään vastausta ei tule. Kai se on sitten väärin ehdotella.
Kyllä