Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun yli nelikymppisenä naisena haluaa parikymppisen miehen

Vierailija
04.05.2016 |

Kun omanikäiset tai viisikymppiset miehet eivät kiinnosta. Mitä tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät? Eikö saisi haluta?

Vierailija
2/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hankit sellaisen. Joku ujo nörtti varmasti innostuisi, kun lähestyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät kiinnosta? Olisivat kuitenkin samalla henkisellä tasolla kanssasi, ehkä samanlaisia elämänkokemuksia yms. Mitä yhteistä on keski-ikäisellä ja parikymppisellä?? Mutta mikäpä sen helpompaa kuin löytää parikymppinen pojankolli, ovat yli-innokkaita jotkut suorastaan nelikymppisten naisten perään. Kato nyt kuitenkin sellainen ainakin 25-v, on jollain tapaa aikuinen kuitenkin, eikä täysin vanhemman vietävissä. Mitäs sitten kun oot yli 50-v ja miehes haluaakin lapsia? Tai sinä oot jo raihnainen mummo ja miehes vasta viiskymppinen? Itse en huolis yli 10 v itseäni nuorempaa, ovat ihan eri maailmasta, vaikka toki ovat komeaa katseltavaa ja varmasti pystyviä sängyssä, mutta ei suhde pelkästään siihen voi perustua.

Vierailija
4/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sitten joku vaikeakin dilemma? Yrität vaan niitä nuoria miehiä niin kauan, että onnistuu.

Vierailija
5/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät kiinnosta? Olisivat kuitenkin samalla henkisellä tasolla kanssasi, ehkä samanlaisia elämänkokemuksia yms. Mitä yhteistä on keski-ikäisellä ja parikymppisellä?? Mutta mikäpä sen helpompaa kuin löytää parikymppinen pojankolli, ovat yli-innokkaita jotkut suorastaan nelikymppisten naisten perään. Kato nyt kuitenkin sellainen ainakin 25-v, on jollain tapaa aikuinen kuitenkin, eikä täysin vanhemman vietävissä. Mitäs sitten kun oot yli 50-v ja miehes haluaakin lapsia? Tai sinä oot jo raihnainen mummo ja miehes vasta viiskymppinen? Itse en huolis yli 10 v itseäni nuorempaa, ovat ihan eri maailmasta, vaikka toki ovat komeaa katseltavaa ja varmasti pystyviä sängyssä, mutta ei suhde pelkästään siihen voi perustua.

Mulle suhde perustuu melko lailla seksiin. Olen hyvin halukas ja aina oman ikäisten miesten kanssa se ei suju kun haluavat niin harvoin.

Vierailija
6/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ihmeessä haluaisi?!? mun vanhin poika on 22 v eikä kyllä tulis mieleenkään sen ikäinen ...

Vierailija
7/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä on ongelma. Jos löydät jostain sellaisen parikymppisen, jonka kanssa haluat olla, ja joka haluaa sut, niin anna palaa. Mitä pelkäät?

Vierailija
8/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ilmoituksen minne vaan ja valitset parhaat päältä.