Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä? Tuo Auttava käsi ja sen facebook-sivu.

Vierailija
04.05.2016 |

"Hei olen kolmen lapsen yh äiti vuokra minulla on 800 euroa josta puolet maksan itse joudun myös itse maksamaan sähkölaskut ja muut kustannukset. Meillä on lasteni kamssa todella vaikea taloudellinen tilanne tällä hetkellä enemmän tarvitsisin ruoka avustusta ja isommalle pojalle 16" pyörää.
Pohjois-karjala."
No shit, että ihan puolet joudut maksamaan itse ja mitä, vielä elämisenkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu itse maksamaan sähkölaskut ja muut kustannukset? No ei kai sentään??

Vierailija
2/4 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina luullut, että jokaisella on velvollisuus kustantaa oma elämänsä tavalla tai toisella. Toki avustuksia tai apua saattaa tarvita välillä, mutta miksi pitää oikein ilmoittaa että joudun maksamaan itse omat laskuni, eikö se nyt ole ihan normaali käytäntö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kolmen lapsen yh äiti #### minulla on 2v tyttö ja 5 v poika ja 10v poika.. elämme pelkkijen tukien varassa josta laskut syö suurimman osa.

Toivoisin lapsille vaatetta tyttö 98-104j a kenkä25

poika5v 120ja kenkä 29 ja

poika 10v on tukeva koko 160 d mitoisus

ja apua joka päiväiseen elämiseen saamme taistella jatkuvasti mistä seuraavan päivän ruoka kun ruokaan jää vain laskujen jälkeen 250-300e kk. Kuopion suunta!"

Vierailija
4/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa hauskaa naljailla toisten köyhyydellä!!!

Itse olen köyhä ja aina ollut ja myös aina tehnyt joko huonopalkkaista työtä tai sitten osa-aikaisena- määräaikaisena ettei koskaan ole jäänyt säästöön mitään, joten ei naurata yhtään kenenkään köyhyys. Ottautukaa ennemmin näihin ns juhlapaikanhakijoihin kun he saavat kaiken ilman mitään ns syntymäoikeuksia ja myös hallituksen ryövärit sekä veroparasiitteihin joiden vika on suomalaisten kurja tilanne. Voitte myös vetää parsaa koska tuntuu että olette sieltä ja niin syvältä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi