Minusta mielenterveyden ongelmat ovat vain tekosyy paisua valaaksi
Kyllä sitä vähemmälläkin syömiselle pysyy hulluna. Ihme touhua aina löytää syy ulkopuolelta. N23
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Mun BMI on alle 20 ja laihdutan parhaillaan (lähtöbmi 21) joten ei, en käytä mt-ongelmia tekosyynä lihoa.
t. n19
Mikä on diagnoosi?
Eikös olisi viisampaa, että kaikki ne, jotka ei kestä läskejä, tappaa itsensä? Problem solved, better world!
Kenties noinkin on, mutta en jaksa kyllä murehtia toisten kuvioita. Kyllähän sitä kuulee välillä jos jonkinlaista tekosyytä "isoluisilta", mutta se on heidän häpeänsä. En jaksa stressata muiden läskeistä.
Ei mt-ongelmat lihota vaan ne lääkkeet millä sitä mt-ongelmaa hoidetaan.
Mä lihoin kun elämäni rakkaus kuoli. En käytä lääkkeitä, mutta toki tästä pitäisi toipua ja saada kilot pois. Kilothan vaan pahentaa masennusta kun vaatteet ei mahdu ja peilistä katsoo vieras ihminen. t. + 25 kg
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei menisi ssss:lle läpi!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei menisi ssss:lle läpi!!!!!!!!!!!
Ei haittaa, tämä on vain vauva-palsta ja ap on vain joku tylsistynyt.
Luuletko, että masentunutta kiinnostaa? Jotkut syövät masentuneena ja jotkut taas ei. Itse laihduin 20 kiloa, kun olin vaikeasti masentunut. Juuri ja juuri jaksoin vaivautua vessaan ja ehkä jotain riisipiirakoita söin.
Jollekin toiselle taas syöminen on se ainoa lohtu elämässä.
Minä laihduin ollessani masentunut. Ruoka ei vain maistunut.
Olisikohan lihomisen syynä ne mahtavat uudet onnellisuuspillerit joita jokaiselle vähänkin luonnollista ahdistusta kokevalla syötetään. SSRI lääkkeiden kanssa et taatulla laihdu ja niiden vielä muodikkaampien psykoosilääkkeiden myötä paisut ilman syömistäkin kuin pullataikina.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Lopetin lääkkeet ja mt-ongelma paheni, mutta lihominen pysähtyi ja oon saanut jopa muutaman kilon pois. Mieluummin työkyvytön kuin läski
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan lihomisen syynä ne mahtavat uudet onnellisuuspillerit joita jokaiselle vähänkin luonnollista ahdistusta kokevalla syötetään. SSRI lääkkeiden kanssa et taatulla laihdu ja niiden vielä muodikkaampien psykoosilääkkeiden myötä paisut ilman syömistäkin kuin pullataikina.
Näin. Sitten voidaan korreloida "lihavuus aiheuttaa diabetestä", kun ensin lihotetaan lääkkeillä. Ai niin, mutta diabetekseenkin saa lääkkeitä, eli win-win!
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Minä taas vaan laihdun kun olen masentunut.
Mikä on ap:n tekosyy tyhmyydelleen?
Googlaamalla saa selville, kuinka mielialalääkkeet, psykoosilääkeistä puhumattakaan lihottavat.
Älä yleistä. Mun BMI on alle 20 ja laihdutan parhaillaan (lähtöbmi 21) joten ei, en käytä mt-ongelmia tekosyynä lihoa.
t. n19