Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei haravoi koskaan pihamaataan. Ei syksyllä eikä nyt keväällä.

Vierailija
04.05.2016 |

Aivan järkyttävän näköiselle näyttää. Ja nurmikon ajaa vasta kun on metriheinää.
Miksi se haravointi on niin mahdottoman vaikeaa??? Ja mistään eläkeläispariskunnasta ei kyse.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tuo sama, joka ihmetteli, ettei naapurin lapsiperhe ulkoile pihalla?

Vierailija
2/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haravoida? Sinne ne nurmikon sekaan suttaantuu, kun päältä ajettavalla leikkurilla vetää yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haydy neighbour! :)

Ei voisi vähempää kiinnostaa, vedä se kaula vaan takasin kuoppaansa ja lopeta rajan yli kurkkiminen! Meillä on tekemistä ihan tarpeeksi ilman turhanpäiväisiäkin...

Vierailija
4/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen, se helpottaa!

Vierailija
5/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haravoi sinä heidän pihansa, jos noin koville ottaa. Naapurilla voi olla suurempiakin murheita tällä hetkellä, joten otat vaan rohkeasti sen nenäsi pois toisten asioista.

Vierailija
6/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen varmaan minä. Empiiristen tutkimusteni perusteella olen tullut siihen tuloksen, että pihan haravoiminen on täysin turhaa. 

Keväällä kerään suurimmat oksat ja roskat pois, loput hienontuvat ruohonleikkurissa.

Vierailija
7/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haravoida, lehdet lannoittaa nurmikon, ei tarvotse keinolannotteita.

Vierailija
8/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en haravoi, enkä muutenkaan hoida pihaani. En edes oleskele siellä koskaan. 

Vierailija
9/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lehdet kannattaisi ajaa ruohonleikkurilla silpuksi. Ilmaista lannotetta.

Mutta myönnän että itsekin ne haravoin, en vaan kestä katsella niitä.

Vierailija
10/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän muutakin tekemistä. Ruohonleikkuri silppuaa kyllä pihamaan siistiksi. Mutta älä hermostu, anoppia häiritsee niin paljon nuo lehdet meidän pihassa, että se kyllä ajaa parin viikon sisällä 50 kilometrin päästä meille haravoimaan. Jahka saa oman pihansa ruohonkorret kammattua samaan suuntaan ja puutarhatontut ojennukseen.

Vierailija
11/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannattaisi haravoida lehtiä, sillä madot niistä kiittävät joka taas parantaa maapohjan ja nurmikon aineista.

Jos lehdet haittaavat ruokonleikkurilla ajo, eikä mitään haravointia

Vierailija
12/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa. Mitä sinä oikein kurkit toisten pihalle? Mene nyt äkkiä raapimaan omaa pihaasi, hop,hop!

T. onnellinen kerrostalossa asuja jota ei naapureiden elämä kiinnosta

Vierailija
13/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haravoi sinä heidän pihansa, jos noin koville ottaa. Naapurilla voi olla suurempiakin murheita tällä hetkellä, joten otat vaan rohkeasti sen nenäsi pois toisten asioista.

Juuri näin. Osa noista jotka ei hoida pihamaitaan kärsii mielenterveysongelmista. Kokemusta on.

Vierailija
14/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet tekee hyvää nurtsille!

Me ollaan se rivariperhe, jotka noin kolme-neljä kertaa kesässä ajaa nurtsinsa. Tykkään pidemmästä, eikä se kovin pitkäksi ehdi kasvaa. Edes puoleen sääreen.

Mä itseasiassa olen todella vähän omalla terasilla, sinne paistaa jatkuvasti aurinko. Yök. Iltaisin joskus siellä istun ja seinänaapurin änkee seuraan taatusti, joten pysyn poissa.

Kerran tuo sama naapuri ääneen ihmetteli, että miksi meillä on piha, jos MÄ en siellä viihdy ja tykkää laittaa. Kuittasin lakonisesti, että tätä asuntoa ei saanut ilman pihaa.

Vierailija
15/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Lavatansseja ja ulkokultaisuutta - vittu, että jotkut ovatkin turhamaisia perfektionismissaan, kuten se rouvashenkilö siinä "Keeping up appearances" -tv-sarjassa...

Vierailija
16/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole ajaneet nurmikkoa ikinä meidän pihalta. Nyt siinä kasvaakin jo pieniä koivuja ja pajuja, joten leikkaaminen ei onnistu. Onneksi ovelta portille on muodostunut pieni polku.

Vierailija
17/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ap on fiksu naapuri. Ota oppia hänestä.

Vierailija
18/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään vainoa voikukkia vaan annan niiden kukkia ja siementää... enkä leikkaa ruohoakaan viikottain vaan nautin päivänkakkaroista, ailakeista, niittyhumalasta ja leinikeistä.

Inhoan asfalttinurmia yli kaiken.

Terv. Naapuri

Vierailija
19/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selkä ei kestä haravointia. Mies on sen yleensä hoitanut, mutta ei sekään enää viitti. Ainoa vaan että kun noi on noita suuria paksuja lehtiä niin niitä ei saa edes leikkurilla.

Vierailija
20/20 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkivat nuo kevään sipulikukat ja vuokot ym. huomattavasti paremmin nykyisin, kun lopetin sen haravoinnin muutama vuosi sitten.

Myöhään syksyllä vain vähän suurimpia lehtikasoja ruohonleikkurilla silppuan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän