Mielenterveyden rauhanpalkinto sille joka sulkee tämän palstan ikuisesti.
Kommentit (41)
Mua on viime aikoina on tällä palstalla :
Kehotettu hirttäytymään
Haukuttu vammaseksi
Sanottu Kelaloiseksi
Toivottu mun eutanasiaa
Haluttu että mä joudun Hel*vettiin
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tämä on tärkeä kanava höpötellä.
Kuolemalla ei leikitä.
Ajatelkaa mielisairaalan työntekijä ei ole koskaan kohdannut yhtä ilkeitä ihmisiä kuin täällä majailee. Luulette että on oikeus toivoa kuolemaa
Tämå on toksisempi paikka kun y l i l a u ta ja jodelin BBW kanava yhteensä
Palstan Sisältö Sopii masokisteille ja psykologisen kauhutrillerin inspiraatioksi.
Tässä on selkeä ja faktapohjainen lista tapauksista ja aiheista, joissa on väitetty, että SDP:n (Suomen Sosialidemokraattinen Puolue) vaalilupauksia ei ole toteutettu tai ne ovat jääneet lunastamatta.
1. Itä-Suomen tukitoimet
SDP:n edustaja Seppo Eskelinen totesi, että ennen vaaleja annettuja lupauksia Itä-Suomen tukemisesta ei lunastettu hallituksen kehysriihessä: monet ohjelman avaukset jäivät toteutumatta tai vain pieniksi käytännön teoiksi
2. Hoitotakuun ja terveyspalveluiden lupaukset
Monet äänestäjät ovat kritisoineet SDP:tä siitä, että lupaus hoitoon pääsystä nopeasti ja toimivasta omalääkäri-mallista ei toteudu jokaiselle tai kaikkialla Suomessa. Tästä on keskustelua myös kansalaisten foorumeilla ja kritiikkiä siitä, että lupaukset palveluiden parantamisesta ovat jääneet odotettua heikommiksi.
SDP
Vierailija kirjoitti:
Tässä on selkeä ja faktapohjainen lista tapauksista ja aiheista, joissa on väitetty, että SDP:n (Suomen Sosialidemokraattinen Puolue) vaalilupauksia ei ole toteutettu tai ne ovat jääneet lunastamatta.
1. Itä-Suomen tukitoimet
SDP:n edustaja Seppo Eskelinen totesi, että ennen vaaleja annettuja lupauksia Itä-Suomen tukemisesta ei lunastettu hallituksen kehysriihessä: monet ohjelman avaukset jäivät toteutumatta tai vain pieniksi käytännön teoiksi
2. Hoitotakuun ja terveyspalveluiden lupaukset
Monet äänestäjät ovat kritisoineet SDP:tä siitä, että lupaus hoitoon pääsystä nopeasti ja toimivasta omalääkäri-mallista ei toteudu jokaiselle tai kaikkialla Suomessa. Tästä on keskustelua myös kansalaisten foorumeilla ja kritiikkiä siitä, että lupaukset palveluiden parantamisesta ovat jääneet odotettua heikommiksi.
SDP
Sieltä se taas tuli : nousuhumalassa pistetty aiheesta täysin irrallinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Palstan Sisältö Sopii masokisteille ja psykologisen kauhutrillerin inspiraatioksi.
Pahinta tässä on se että ihan oikeasti sopii kuin puolukat hilloon.
Onko tervepäiset ihan yhtä ilkeitä kuin mielisairaat palstalla?
Oma mieli ei ole tasapainossa jos tämän palstan kirjoitukset vaikuttaa vahvasti.
Toki täällä näkyy suodattamatta kuinka joillakin on elämä vinksallaan ja osa taitaa vedättää, kai saa jotakin tuntemuksia jos joku haksahtaa luulemaan todeksi.
Osalle tämä voi olla ainoa kontakti muihin ihmisiin.
Silti tänne kannattaa aina kirjoitella positiivisia asioita,tuoda julki kaikkea hyvää.
Oma mieli ei ole tasapainossa jos tämän palstan kirjoitukset vaikuttaa vahvasti.
Valhe!
Mullekin tää on ainoa kontakti muihin ihmisiin
Onko palstalaisilla normaalia korkempi itsetunto?
Onko palstalaisilla parempi elämä kuin mulla?
Miksi kaikkien muiden psyyke kestää, epäreilua!
Kaikilla Muilla palstalaisilla on elämä kunnossa
Suomalaiset ovat valittaja kansa ja puhuvat muista ihmisistä todella törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Kehotettu hirttäytymään
Haukuttu vammaseksi
Sanottu Kelaloiseksi
Toivottu mun eutanasiaa
Mulle on toivottu vähintään nuo samat ja vain koska olen köyhä ja eläkkeellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehotettu hirttäytymään
Haukuttu vammaseksi
Sanottu Kelaloiseksi
Toivottu mun eutanasiaa
Mulle on toivottu vähintään nuo samat ja vain koska olen köyhä ja eläkkeellä
Mä olen työssäkäyvä ja keskituloinen
Höpö höpö, tämä on tärkeä kanava höpötellä.