Onko tupakointi huono jos on laskimotukos?
Kommentit (23)
No mitä luulisit? Kuinka monta terveyttä edistävää vaikutusta voit yleensä luetella tupakoimisesta?
Joo, odotellaan koska tupakat siirtyvät apteekkiin. "10 tupakkaa päivässä tasaisin väliajoin laskimotukoksen hoitoon"
Tupakka lisää veren hyytymistaipumusta ja veritulpan muodostusta. Eli on huono homma.
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulisit? Kuinka monta terveyttä edistävää vaikutusta voit yleensä luetella tupakoimisesta?
Yksi terveyttä edistävä vaikutus tupakoinnilla on: se ehkäisee Parkinsonin tautia.
Sori ot! :-)
http://yle.fi/uutiset/tupakointi_nayttaa_ehkaisevan_parkinsonin_tautia/…
Syö K2-vitamiineja, niin kalsium menee suonien sijaan luihin. Puolitti sydäntautikuolleisuuden kahdessa suuressa tutkimuksessa. Gouda-juusto on ihan hyvä lähde, mutta ei optimaalinen (liikaa kalsiumia tuossa, pitäisi tasapainottaa magnesiumilla). Myydään noita lisäravinteenakin.
tupakointi on aina huono, lopeta jo hyvä ihminen se tupruttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi terveyttä edistävä vaikutus tupakoinnilla on: se ehkäisee Parkinsonin tautia.
Sori ot! :-)http://yle.fi/uutiset/tupakointi_nayttaa_ehkaisevan_parkinsonin_tautia/…
Jos luet uutisen tarkkaan, huomaat että tutkimus voi osoittaa myös sen, että Parkinsonin tautiin sairastuneet pystyvät lopettamaan tupakoinnin paremmin. Eli ei ole selvää, ehkäisee tupakointi itse taudin puhkeamisen.
T:no 2635
Ajattelin alkaa polttaa vielä enemmän, siinä määrin vituttaa tämä paska terveys, kun vaikka sitä yrittäisi hoitaa niin joku menee päin persettä kumminkin. Ap
Ite lopetin tupakin polton tossa puoltoista kk sitten kun sain syöpädiagnoosin. Vaikka mun syöpä ei tupakasta johdukaan niin miksi hommata tupakasta johtuva vielä tähän kaiken paskan päälle?
Luulisi typeränkin tietävän että nikotiini supistaa verisuonia ja lisää siten veritulppariskiä. Moni erektiohäiriökin katoaisi samantein jos vaan tupakka tumpattaisiin.
Jos sulla on laskimotukos tai vielä pahempi valtimotukos tai siellä jonkinlaista häikkää, niin kyllä lääkäri sulle varmaan ensimmäisenä sanoo, että tupakka pois.
En kuuntele enää lääkäreitä, menen olutostoksille. Olen ollut niin pitkään eri tavoin sairas, että en näe elämässäni enää kovasti mitään varjelemista. Ap
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele enää lääkäreitä, menen olutostoksille. Olen ollut niin pitkään eri tavoin sairas, että en näe elämässäni enää kovasti mitään varjelemista. Ap
Tervemenoa. Toivottavasti natsaa. Tai saisit vaikka saman syövän ku mikä mulla on, senki pelle.
T: se syöpäpotilas edelliseltä sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa. Toivottavasti natsaa. Tai saisit vaikka saman syövän ku mikä mulla on, senki pelle.
T: se syöpäpotilas edelliseltä sivulta
No minulla on jo syöpä ollutkin, joten enpä kauheasti ihmettele vaikka saisin uudenkin. Ap
Malissimo,es fatal !Lo tienes que terminar enseguida..
Nyt sinulla on hyvä motivaattori lopettaa tupruttaminen 😃
Itsekin olen luopunut terveyden hyväksi jostain. Tupakkaa en ole maistanutkaan 😄
Eikös tupakointi paranna kaikki sairaudet?