Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistan vain kahdet rintaliivit

Vierailija
04.05.2016 |

Pitäisikö mennä ostamaan lisää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on useammat, vähän riippuu vaatteista mitkä niistä puen päälleni, esim ohuempien paitojen alle laitan sileäkuppiset, ettei saumat ja pitsit paista läpi. Itsehän tiedät parhaiten tarvitsetko niitä lisää.

Vierailija
2/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma asiasi. Itselläni on noin 20-25. Vaihtelen muun vaatetuksen värin ja mielialan mukaan. Pikkarit ovat tietenkin aina samaa paria - vähintääkin samaa väriä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin niitten käyttämisen, kävi närästää.

Vierailija
4/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma asiasi. Itselläni on noin 20-25. Vaihtelen muun vaatetuksen värin ja mielialan mukaan. Pikkarit ovat tietenkin aina samaa paria - vähintääkin samaa väriä :D

Mullakin olisi varmaan 10-15 ainakin. Mutta ei ole, koska a. pikkareista tulee ihottumaa (paitsi puuvillaisista) eli siihen meni se hauskuus 

b. rinnat eivät kestä pitsien kutitusta, joten niidenkin materiaali ja saumat pitää valita tarkkaan

c. isot rinnat vaativat tukevat liivit ja etenkin riittävän leveät olkaimet, joita monissa isokuppisissakaan ei ole

-> Mulla on kerralla käytössä noin 5-6 liivit, joista puolet urheiluliivejä. 

Vierailija
5/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaan kahdet? Oot kyl tosi sossu. Provo.

Vierailija
6/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mulla on ollut enemmän, lähemmäs kymmenet, mutta osa on mennyt rikki ja osa ollut väärää kokoa.

Näiden kahtien lisäksi on kahdet urheiluliivit, joista toiset ovat kohta rikki. Olen ajatellut, että pitäisi mennä liivikauppaan.. Ap

Vierailija
7/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies niin mielestäni pärjäät kaksilla runkkuliiveillä.

Vierailija
8/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä omistan vain yhdet ja niitäkin käytän vain juhlapukeutumiseen. Muuten on käytössä urheilutopit/-liivit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan