Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia miehestä jolla erektiovaikeuksia: millainen tilanne ja vaikuttiko se itsetuntoosi ja miten pääsit asiasta yli

Vierailija
04.05.2016 |

Erektiovaikeudet on hankala juttu. Jonkun kanssa toimii ja toisen kanssa ei. Miksi näin sitä ei pysty selittämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään nykyään ole vaikeuksia kun on pillerit keksitty.

Vierailija
2/4 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli erektio-ongelma diapeteksestä johtuen ja se ei ollu mun häpee vaan hänen oma ongelma. Eikä se mua haitannu pidin toista miestä jonka kansa oli läheisyyttä ja diapetesmiehen kanssa asuttiin yhessä eikä se saanu koskaan tietään. Erottiin mun aloitteesta kun tulin toiselle raskaaksi mutten kertonu oikeita syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat itkemään ja valittamaan rumuuttasi. In the end, se johtuu aina sinusta.

Vierailija
4/4 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni, 31v, kärsii mielestäni erektio-ongelmista. On siis nuori, urheilullinen, ei tupakoi, alkoholia käyttää kohtuudella.

Seisokki on harvoin todella kova tai ainakin veltostuu jossain vaiheessa aktia. Jos meillä on kerran viikossa seksiä niin silloin yleensä menee ihan ok. Kaksi tai enemmän, niin varmasti epäonnistuu ja homma jää kesken.

Asia on miehelle varmaan niin arka kun ei oikein suostu siitä puhumaan. Sanoo vaan että ensi kerralla sitten. Minusta hänen kannattaisi mennä tutkimuksiin vaikka yhdyntä usein onnistuukin. Seisokki saisi olla kovempi ja pelkään että iän myötä tilanne huononee.

Omaksi onnekseni olen varsin orgasmiherkkä ja saan kyllä aina jopa löysemmälläkin munalla. Ei se tosin yhtä hyvältä tunnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän