Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

klamydiako?

Vierailija
04.05.2016 |

Tätä en täällä arvuuttelisi jos olisin suomessa. Haluaisin ainoastaan kuulla jos jollain kokemusta vastaavista oireista. eli suojaamattoman seksin jälkeen alkoi viiden päivän päästä polttelu virtsaputken seuduilla ja lievää alavatsakipua. Poltteluun olen nyt siis kahtena yönä herännyt, pahenee makuuasennossa. Kohta viikko tapahtuneesta. Tämä mies sanoi että on varma ettei ole mitään ja on käynyt testeissä mutta yhden kanssa on ollut sen jälkeen. Noniin no sehän riittää. Eurooppalainen kelakortti on mukana ja euroopassa olen, voinko siis mennä täällä jo terveyskeskukseen vai pitäisikö passittaa se mies sinne ja siitä saisin tietää..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään?

Vierailija
2/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suomalainen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että olis virtsatieinfektio? Mutta kyllähän sun sinne lääkäriin on mentävä, eikä miehen, jos sulla ne oireet on.

Vierailija
4/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samat oireet, alkoivat n. viikon kuluttua yhdynnästä. Itselläni menivät siihen pisteeseen, että joskus autoa ajaessa oli pakko pysähtyä voimakkaiden kipujen vuoksi. Nyt loppui toinen 10 päivän antibioottikuuri kun eka ei tehonnut ja pelottaa, ettei se talttunut tälläkään :( 

Terkkarissa epäilivät "ulkomaalaista" klamydiaa, joihin ei perus antibiootit aina tehoa. Exän mukaan nainen oli suomalainen, mutta mistä minä tiedän kenen kanssa hän on ollut ennen exääni...

Vierailija
5/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomainen vahvempi klamydia?? Mies ei ole suomalainen. Totta minunhan se on lääkäriin mentävä, se on joko klamydia tai virtsatulehdus, olen usein saanut yhdynnästä aikoinaan virtsatulehduksen. Pyydän sen miehen mukaan tulkkaamaan. Englantia täällä puhuu erittäin harva.. tekee vaikeeksi mennä lääkäriin yksin.

Vierailija
6/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä "ei mulla mitään oo" uskoo?  

Vierailija
7/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan! Sen takia menenkin testeihin niin kuin aina uuden kumppanin kanssa vaikka olisi elämäni mies kyseessä.

Vierailija
8/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä maassa ostaa resepti lääkkeitä ilman reseptiä. Jos saa niin ei muutakun doximycin antibioottikuuri ostamaan.

Vierailija
9/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais VÄHÄN miettiä kenelle sitä persettä jakaa! Antibioottiresistentin klamydian http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3075073/  .... lisäksi on jo antibioottiresistenttiä kuppaa ja ties mitä. Tämä on 100% niiden vika, jotka vetelee paljaalla ja harrastaa irtosuhteita! Onneksi niistä kärsii ensimmäisenä myös irtosuhteiden harrastajat.

Vierailija
10/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyttää tulisiko noin nopeasti oireita klamydiasta, voi hyvinkin olla vain rajumpi VTI. Yksi seniorigyne kertoi ettei klamydia kirvelyä aiheuta vaan mahdolliset haavaumat tai hankaumat, jotka sitten kirvelevät virtsan niihin osuessa. Fiksuhan noista oireista joka tapauksessa on lääkäriin lähteä, etenkin jos pitkittyvät vielä.

Vierailija
11/11 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet alkoivat epämääräisesti jo seuraavana päivänä, mutta ajattelin olevan hankauksesta. Nyt kuitenkin muuttunut poltteluksi. Noita oireiden nopeaa ilmenemistä myös ihmettelin. Pakko vain mennä lääkäriin kun ei tiedä kumpi on kyseessä, ja saa halvemmalla myös antibiootit siten. Luulen että jostain saa reseptittäkin mutta ei nyt auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän