Suurperheen äiti luettelee lapsiensa harrastuksiksi myös ilmaiset harrastukset.
Esim. jos lapsi pelaa pihalla sählyä, hän ilmoittaa että harrastaa sählyä. Ilmoittaako muut suurperheelliset lastensa ilmaisetkin harrastukset?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Esim. jos lapsi pelaa pihalla sählyä, hän ilmoittaa että harrastaa sählyä. Ilmoittaako muut suurperheelliset lastensa ilmaisetkin harrastukset?
Miksi ei sanois. Mä harrastan juoksua, koiran kans lenkkeilyä, lukemista ja jumpalla käymistä. Ainoastaan jälkimmäinen maksaa mut harrastan noita kaikkia.
Me pelaillaan joka ilta kotona lautapelejä. Tämän ketjun innoittamana alan periä lapsiltani pääsymaksua peli-iltoihin.
Harrastus = ajanviete. Harrastus on jotain, mitä tekee vapaa-ajallaan omaksi ilokseen, kehittyäkseen ja oppiakseen uutta.
Harrastus on sellainen, josta voi antaa virallisen todistuksen kaikille epäilijöille.
Jes. Minä en harrasta mitään enkä viitsi paikalle mihinkään, mutta ap:n logiikallahan mun ei tarvitse muuta kuin alkaa maksamaan shakkikerhon, kuntosalin, Ursan, golf clubin ja lentokerhon jäsenmaksut, niin mulla on helvetin hienot harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Jos ulospakotettuna pyörittelee vartin mailaa, silloin ei harrasta pihasählyä.
Aika moni av-mamma saa nyt perua sanansa siitä seksin harrastamisesta, jos vain säälistä kerran kuussa ukkonsa alle antautuu.....
APUA, MIHIN KOHTAAN HARRASTUKSET PITI ILMOITTAA? PALAUTIN JO VEROILMOITUKSEN. AIHEUTUUKO TÄSTÄ NYT VERONKOROTUS?
Entä jos jollain on viiniharrastus. Yleensä se kai tarkoittaa viininmaistajaisissa käymistä ja jossain viinikerhoissa käymistä, mitä niitä nyt onkaan. Ei kai sitä että yksin kotona vaan tissuttelee, tai miksipä ei :D
Mutta varsinaiseen avaukseen. Kyllä minusta harrastaminen on sitä, että tekee vapaa-ajallaan jotain toistuvasti, oli se ohjattua, maksullista, ilmaista tai vaikka postimerkkyilyä, marjastusta tai sienestämistä omaehtoisesti, ilmaiseksi ja ihan yksinkin. Matkustaminen on monen harrastus, eikä siinäkään tarvita ryhmämatkoille osallistumista ;)
Voisin myydä parilla tonnilla harrastuksia. Sisältää yhden kuvan harrastevälineissä.
Kymppitonnilla saa elitistisiä harrastuksia.
Onko hyvä liikeidea?
:-S
Tottakai se ottaa LapseniHarrastaaSeriously&Kalliisti -äippää päähän kun Suurperheen äiti kerää lapsensa harrastuksesta glorian ja respektin ympärilleen myymättä yhtäkään Isoäidin keksipoksia tai hukkaamatta viikonloppujaan turnausmakkaraa paistamassa. Suurperheen Äippä nähdään vähän niinkuin vapaamatkustajana arvostettujen HarrasteÄippien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
APUA, MIHIN KOHTAAN HARRASTUKSET PITI ILMOITTAA? PALAUTIN JO VEROILMOITUKSEN. AIHEUTUUKO TÄSTÄ NYT VERONKOROTUS?
Ei tietenkään siihen, kun HARRASTUSILMOITUKSEEN. Se piti kyllä jo palauttaa viime kuussa Harrastusten ja vapaa-ajan valvontavirastolle. Sulle on tulossa sanktioo...!
Jep jep. Minäkin harrastan juoksemista ja puutarhan hoitoa vain silloin, kun ne maksavat jotain. :D
Ei kai vaan ap sun lapsesi käy ilmaisessa koulussa? Ja ethän ole mennyt väittämään naapureille, että teidän lapsi käy koulua? Ei sitä lasketa, jos siitä ei joudu maksamaan vähintään tonnia per lukukausi.
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan syksyisin marjastusta ja sienestystä lisäksi pyöräilen pitkiä lenkkejä. Minne näistä voi maksaa?
no olethan sä ostanut sen pyörän kumminkin? eli ihan voit hyvillä mielin sanoa harrastavasi!
aiai. Me ei sit harrasteta muuta kuin netflixiä. Vai onko se liian halpa ollakseen oikea harrastus? Lapset ei harrasta mitään.