Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa pariskuntia joissa nainen ei koskaan mäkätä

Vierailija
04.05.2016 |

Millaisia? Mäkätetäänkö jopa ulkoisesti täydellisissä perheissä, joissa mieskin on oikeasti menestynyt, karismaattinen ja sellainen että saisi uuden laatunaisen hyvin nopeasti jos lähtisi kävelemään?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti. oletan että esim lähi-idässä on vaimoja jotka ei puhu ollenkaan. tai intiassa tai joissain afrikan maissa. ja varmasti on sillä mittapuulla hyvinkin menestyneitä miehiä.

pahoittelut isojen kirjainten puutteesta. mieheni ei antanut shift tai caps lock nappia käyttööni. 

Vierailija
2/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on varmasti. oletan että esim lähi-idässä on vaimoja jotka ei puhu ollenkaan. tai intiassa tai joissain afrikan maissa. ja varmasti on sillä mittapuulla hyvinkin menestyneitä miehiä.

pahoittelut isojen kirjainten puutteesta. mieheni ei antanut shift tai caps lock nappia käyttööni. 

Tarkoitatko että jos maassa vallitsee jotakuinkin tasa-arvo, niin nainen mäkättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa pariskuntia, joiden mies ei koskaan perseile, lusmuile velvollisuuksista tai sano mitään typerää ja epäempaattista väärällä hetkellä?

Vierailija
4/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa mäkätys? Kyllä siinä mäkätysperheessä on molemmilla peiliinkatsomisen paikka miettiä, miksi keskinäinen vuorovaikutus ei toimi ja kunnioitusta puuttuu.

Vierailija
5/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mäkätä mies eikä vaimo. Tunnen aika montakin pariskuntaa jossa tilanne on sama. Jos vaimo "mäkättää" niin parisuhteessa on jotain vialla. Molempien pitää siinä vaiheessa katsoa peiliin, ja miettiä mitä minä tuon tähän suhteeseen, ja mitä voin tehdä tilanteen parantamiseksi.

Vierailija
6/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa pariskuntia, joiden mies ei koskaan perseile, lusmuile velvollisuuksista tai sano mitään typerää ja epäempaattista väärällä hetkellä?

On varmasti, mutta niissä pariskunnissa nainenkin on sen verran järkevä ettei se tee jostain vessapaperin asettelusta tai roskapussin viemisestä tai imurointitavasta nyt niin järjettömän isoa ongelmaa kuin suurin osa tuntuu tekevän.

Oikeasti, suurin osa naisista tuntuu olevan liki neuroottisia kontrollifriikkejä ihan yhdentekevienkin asioiden suhteen.

Vierailija
7/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, mitä on mäkättäminen. Minä en mäkätä enkä nalkuta, mutta ei se tarkoita sitä, että hyväksyn kaiken.

Esim. Mieheni polttaa enkä tykkää yhtään. En kuitenkaan mäkätä siitä, mutta olen määrittänyt omat reunaehtoni. Esim en suostu odottamaan itse kylmässä ja viimassa, jotta toinen saa poltettua.

Vierailija
8/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi nainen, joka ei mäkätä ja vihaa mäkättämistä mutten ole parisuhteessa :D

Vierailija
9/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun.

En mäkätä koskaan, no myönnetään että kipeänä olen kiukkuinen mutta silloinkin viihdyn enempi omissa oloissani.

Meillä mies saa tulla ja mennä ja tehdä asiat omalla tavallaan, ei se mun tapani ole ainoa oikea.

Sivusta seurannut näitä mäkättäjiä, siihen menee ihan järjettömästi energiaa ja toinen osapuoli ei kohta tee senkään vertaa kun palaute on aina negatiivinen.

Joku voisi kutsua suhdettamme tylsäksi, mutta mun mielestä meidän suhde on erittäin terveellä pohjalla. Mikä tärkeintä niin kaikilla on rauhallinen koti ja täällä saa olla oma itsensä.

Ihmisillä on vääristynyt kuva parisuhteesta, ei jatkuva nahistelu ole normaalia, ja on lapsillekin todella kurjaa.

Jos suhteessa jatkuvasti pahoittaa oman tai toisen mielen, olisi mielestäni vakavan mietinnän paikka.

Vierailija
10/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkätä, en nalkuta...mutta tottakai jos työ stressaa ja yöllä on nukkunut huonosti, niin tulee ärähdettyä jostain pikkujutusta että taasko sä teit tuon noin. Mieskin tietää olla vetämättä hernettä nenuun ja tekee saman pikkujutun taas seuraavalla kerralla omalla tavallaan ja mun mielestä "päin pimppiä".

Kun en itsekään tykkää, että joku jatkuvasti kertoo miten ja milloin kotitöitä "kuuluu" tehdä,  en ojenna muitakaan. Ikääkin on jo sen verran, että ymmärrän, että asioita voi tehdä monella eri tavalla, myös väärällä tavalla.

Vierailija
11/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkätä. Mietin turhien juttujen kohdalla; onko sellainen juttu minkä voin itse yhtäkkiä tehdä ja meniskö siihen turhaa aikaa ja energiaa sanoo miehelle siittä kymmeniä kertoja.. useimmin teen itse kun huomaan epäkohdan.. ei mun mieheni oo täydellinen mutta ei sen tarviikkaan olla.

Meidän äiti aina mäkätti isälle kaikesta turhasta ja en halua olla äitini kaltainen..

Vierailija
12/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkätä, eikä mies perseile. Molemmat eletään niin että toisellakin olisi mahdollisimman hyvä olla.

Vierailija
13/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parikin homoparia, siellä ei nainen mäkätä :)

Vierailija
14/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että jos maassa vallitsee jotakuinkin tasa-arvo, niin nainen mäkättää?

Tarkoittanee, että naisten "mäkätys" on yleensä sanomista ihan aiheesta tai muistuttamista hoitaa luvatut asiat. Kukaan naisia kunnioittava mies ei edes käytä sanaa mäkätys.

Vierailija
15/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Miestä kutsutaan silloin sanalla "vessa", "tossukka", "lassukka", "nössö" tai vaikka "lapanen". Ja sit

jossain vaiheessa tällainen mies ihmettelee kun naista on alkanu kiinnostaa kummasti alfamaisemmat miehet.

Vierailija
16/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkätä. Mietin turhien juttujen kohdalla; onko sellainen juttu minkä voin itse yhtäkkiä tehdä ja meniskö siihen turhaa aikaa ja energiaa sanoo miehelle siittä kymmeniä kertoja.. useimmin teen itse kun huomaan epäkohdan.. ei mun mieheni oo täydellinen mutta ei sen tarviikkaan olla.

Meidän äiti aina mäkätti isälle kaikesta turhasta ja en halua olla äitini kaltainen..

Miten otan tuonkin helpoimman kautta: jätän itsekin tekemättä. Ei ole vielä kukaan kuollut.

Meillä mies on nyt muutaman viikon vihjaillut, että hänen työvaatteet ovat likaiset. En ymmärrä, miksi hän minulle siitä on kertonut, laittaisi vaan pesukoneeseen. En ole myöskään sanonut juuta enkä jaata, ettei mies luule minun mäkättävän.

Vierailija
17/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti, mutta niissä pariskunnissa nainenkin on sen verran järkevä ettei se tee jostain vessapaperin asettelusta tai roskapussin viemisestä tai imurointitavasta nyt niin järjettömän isoa ongelmaa kuin suurin osa tuntuu tekevän.

Oikeasti, suurin osa naisista tuntuu olevan liki neuroottisia kontrollifriikkejä ihan yhdentekevienkin asioiden suhteen.

Tai sitten niissä pariskunnissa mies hoitaa oman osansa ilman, että naisen tarvitsee muistutella ja vaatia. Ja voin varmuudella sanoa, että suurin osa naisista ei todellakaan ole kiinnostunut vessapaperin asettelusta tai imurointitavasta kunhan homma on hoidettu. Tosin jos imurointitapa on kerran vuodessa vähän sutasee keskeltä huonetta, niin ei sitä voi imuroinniksi edes sanoa.

Vierailija
18/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten otan tuonkin helpoimman kautta: jätän itsekin tekemättä. Ei ole vielä kukaan kuollut.

Meillä mies on nyt muutaman viikon vihjaillut, että hänen työvaatteet ovat likaiset. En ymmärrä, miksi hän minulle siitä on kertonut, laittaisi vaan pesukoneeseen. En ole myöskään sanonut juuta enkä jaata, ettei mies luule minun mäkättävän.

Niinpä. Tuntuu, että näiden ihmisten, jotka kammoavat mäkätystä, ratkaisuna on se, että vaimo kiltisti hoitaa ne miehen hommat valittamatta. Minä kyllä täräyttäisin että herra on hyvä ja pesee omat vaatteensa, ei siitä tarvitse mäkättää tai riidellä, oma on ongelmansa, jos ei saa puhtaita vaatteita.

Vierailija
19/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, mitä on mäkättäminen. Minä en mäkätä enkä nalkuta, mutta ei se tarkoita sitä, että hyväksyn kaiken.

Esim. Mieheni polttaa enkä tykkää yhtään. En kuitenkaan mäkätä siitä, mutta olen määrittänyt omat reunaehtoni. Esim en suostu odottamaan itse kylmässä ja viimassa, jotta toinen saa poltettua.

Sama juttu, en jankuta miehelle polttamisen lopettamisesta, mutta minun vieressä ei polteta, enkä myöskään kylmässä odottele kun toinen röyhyttelee. Röyhyttelyt myös maksetaan omasta pussista eikä yhteisistä.

Vierailija
20/47 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin eriasia mäkättää täysin turhista yksityiskohdista, kuten esimerkkinä jo mainittu vessapaperin taittelu. Mutta kyllä tietyt asiat pitää tehdä kunnolla tai ylipäätään tehdä, eikä voi aina toisen puolesta niitä paikata. Jos joka ikinen kerta roskiin kaadetaan vaikka nestettä ja sinä siivoat sen litisevän vuotavan roskapussin jäljet niin kyllä on tervettä pistää mies siivoamaan omat sotkunsa ja opettelemaan mitä laitetaan minnekin ja kuka siivoaa jäljet.