Onko Nykki USA:n ainut kaupunki jonne pääsee Helsingistä suoralla lennolla?
En ole todellakaan ihan lähitulevaisuudessa Amerikan-reissua suunnittelemassa mutta tuli vain mieleen.
Kommentit (11)
New York ja Los Angeles pääsee, muista en tiedä, näihin olen lentänyt Finnairilla.
Vierailija kirjoitti:
New York ja Los Angeles pääsee, muista en tiedä, näihin olen lentänyt Finnairilla.
Ei pääse Los Angelesiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse Los Angelesiin.
Joskus 90-luvulla vielä pääsi. Minäkin silloin Finskillä sinne mennyt. Finnairin Aasian-strategian myötä suurin osa jenkkikohteista jäi pois. Nykyään taitaa NYC ja Miami olla ainoat vakkarikohteet, Chicagokin on vaihtelevasti valikoimassa.
Tarkoitatko suoraa lentoa tai non-stop lentoa? Ne ovat vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäköhän eroa näillä mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarkoitin lentoa jolla pääsee paikasta A paikkaan B ilman että tarvitsee vaihtaa konetta jossain. Käsittääkseni yleisesti puhutaan suorista lennoista siinä yhteydessä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Lentää finskillä ... maailmankansalainen ... heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarkoitin lentoa jolla pääsee paikasta A paikkaan B ilman että tarvitsee vaihtaa konetta jossain. Käsittääkseni yleisesti puhutaan suorista lennoista siinä yhteydessä.
AP
Non-stop lento lentää paikasta A paikkaan B ilman välilaskuja. Suora lento menee paikasta A paikkaan B niin että siinä on välilasku (mutta koneesta ei nousta yleensä pois).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Non-stop lento lentää paikasta A paikkaan B ilman välilaskuja. Suora lento menee paikasta A paikkaan B niin että siinä on välilasku (mutta koneesta ei nousta yleensä pois).
Mutta kysymyshän on täysin merkityksetön tässä yhteydessä, koska Suomesta ei lennetä USA:aan välilaskullisia lentoja.
Ei ole. Löytääkseen sopivat lennot pitää toki tietää minne haluaa mennä ja milloin. Olen lentänyt suorilla lennoilla kolmeen kohteeseen Yhdysvalloissa.