Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ultrataanko lihavien sikiöt alakautta?

Vierailija
03.05.2016 |

Siis todella lihavien? Minulla on toinen raskaus nyt menossa ja tänään kävin rakenneultrassa. Kätilö sanoi, että kyllä me sulta saadaan varmaan tosta vatsanpeitteiden päältä. Mulla on bmi n. 26, eli olen ylipainoinen, mutten itsestäni ainakaan mitenkään sairaalloisen lihava, etteikö sillä ultra anturilla mikä lie pääsis vauvaan "käsiks" :D hiukan hämmennyin

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla pannaan volyymiä kovemmalle.

Vierailija
2/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla pannaan volyymiä kovemmalle.

Okei, enpäs oo sellasesta kuullut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen hengenvaarallisen lihavan on varmaan myös hankala tulla ylipäätään raskaaksi...

Vierailija
4/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh, oli minullakin viimeisimmässä raskaudessa BMI 26 mutta ei ollut mitään ongelmia ultrata vatsan päältä. Ei kukaan edes vihjaissut että olisi jotain ongelmia ja minä sentään jouduin käymään useampaan otteeseen ultrassa.

Vierailija
5/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaus sisäkautta ja lopussa vatsan päältä. BMI 30-35

Vierailija
6/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on aina ollut lihavahko, välillä laihtuu tukevaksi, hällä aina ultrattu alakautta. Mulla ei koskaan, oon normaalipainoinen tai hoikka.

Vierailija
7/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bmi ollut välillä 32-43 ja rakenneultra on tehty aina vatsan päältä.

Ja btw, raskaaksi olen tullut aina ensiyrittämällä. :D

Vierailija
8/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositellaanko muuten sairaalloisen ylipainoisille sektiota? Eikö alakautta oo vähän vaikeeta, vai?

Vierailija
9/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais olla viimeksi bmi45 ja ihan on vatsan päältä otettu aina.

Vierailija
10/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittasit kommenttiini, että hengenvaarallisen lihavan on hankala tulla raskaaksi, niin tarkoitin sitä seksivaihetta, en raskaaksi tulemisen mahdollisuutta

Vierailija
11/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositellaanko muuten sairaalloisen ylipainoisille sektiota? Eikö alakautta oo vähän vaikeeta, vai?

Mitä ihmettä? Miksi olisi alakautta vaikeaa? Isommat riskit siinä sektiossa on ylipainoiselle.

Vierailija
12/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viittasit kommenttiini, että hengenvaarallisen lihavan on hankala tulla raskaaksi, niin tarkoitin sitä seksivaihetta, en raskaaksi tulemisen mahdollisuutta

Miksi se seksivaihe olisi vaikea? :D

Vierailija
13/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki todella ylipainoiset jotka tiedän ovat joutuneet sektioon!!!

Vierailija
14/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultra on pakko tehdä tietenkin vatsanpeitteiden päältä, siellähän se vauvakin on. Siis olen rtg-hoitaja.

Vierailija
15/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Olen miettinyt ihan samaa! Onhan alakautta synnyttäminen parhaimmillaan melkoinen fyysinen suoritus. Ja minäkin puhun nyt sairaalloisen lihavista naisista.

Vierailija
16/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niillä on käynyt silleen. Monet todella ylipainoiset synnyttävät myös alateitse.

Vierailija
17/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, todella ylipainoisille suositellaan sektiota. Riskit ovat suuremmat, mutta ylipainoisen koko raskaus on riski. Enkä nyt puhu mistään 26 bmistä, vaan ihan merkittävästä ylipainosta.

Vierailija
18/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt on jotain dokumentteja kattonut niistä 200 kilosista, niin eihän ne pääse yksin edes kunnolla vessaan, niin kuvittelisin seksinkin olevan melko vaikeaa.

Vierailija
19/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Olen miettinyt ihan samaa! Onhan alakautta synnyttäminen parhaimmillaan melkoinen fyysinen suoritus. Ja minäkin puhun nyt sairaalloisen lihavista naisista.

Minä olen sairaalloisen ylipainoinen. Synnytys ei ollut mielestäni raskasta tai vaikeaa. Kaikki meni hienosti ja helposti. Teillä on aika tyhmiä ennakkoluuloja.

Vierailija
20/42 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niillä on käynyt silleen. Monet todella ylipainoiset synnyttävät myös alateitse.

Mutta ylipainojakin on erilaisia. Joku on lievästi ylipainoinen, ei silloin ole mitään ongelmaa tai ihmeempiä riskejä raskaudessa/synnytyksessä.

Sitten on sairaalloisesti ylipainoiset, joilla tilanne on ihan eri. Yleensä heille suositellaan sektiota.