Muita joita ahdistaa kesäpukeutumisen hankaluus?
olen 26-vuotias ja minulla ei ole sellaista kaunista kroppaa joita monilla naisilla näkee joko salikäyntien lopputuloksena tai geenien ansiosta. vartaloni on todella epäseksikäs ja minä ruma! vaatekaupoissa kiertely ja vaatteiden etsiminen ja sovittaminen ahdistaa :/
miten pukeudutte te joilla ei ole sitä ihanaa tiimalasivartaloa tai on ylimääräistä ?
vertaitukea?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki mekosta johon mahtuisi alle kiloja. Ja ei, en mainosta tätä sen kummemmin ja pidän ko. vaatetta ylihintaisena, mutta laitan esimerkkinä. http://www.peterhahn.fi/anna-aura-mekko-jossa-lyhyet-hihat-turkoosi-115…
Juuri tuollainen olisikin passeli, JOS ei olisi niitä suonikohjuja!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kamalat käsivarret. Siis sellaiset vanhan paksun naisen käsivarret. Roikkuvat, selluliittiset, rumat :( Ja mikä pahinta mulla on ollut ne sellaiset jo teini-iän alettua. Meidän suvussa äidin puolella on monella justiinsa sellaiset. Ei tälläisten kanssa voi laittaa hihattomia tai lyhythihaisia. V#tuttaa rankasti! Ottaisin mielelläni vaikka sen ison vatsan ja normaalit käsivarret.
Ja mikä pahinta mulla on kamalan paksut jalat ja varsinkin nilkat. Ne on taasen peritty isän puolelta. Siellä sellaisia tolppajalkaisia ihmisiä. Laita siinä sitten hame tai shortsit! Kamalan näköistä!
Mä oon kärsinyt näistä ihan nuoresta asti. Olisinpa perinyt äidiltä ohuet jalat ja isältä normaalit käsivarret.
Tää kesä taas mennään liian kuumilla ja tyhmillä pitkähihaisilla ja lahkeisilla vaatteilla, vittu!
No mulla on myös tuo iso maha noiden vastaavien tätikäsien ja tolppajalkojen lisäksi. Ranteet on pulleat, nilkat on pulleat, mahaa on muille jakaa (vy 89cm), selässä on ihraa ja kaikkialta tursuu ja pursuu valkoista taikinaa. Mä kävin kaikki vaatteet läpi ja mikään ei mene ja se mikä menee puristaa ja paljastaa läskit. V*tun kesä.
Mä en taas ymmärrä sitä miten joka ainoa kevät,ja kyllä muinakin aikoina,niin useat jaksavat valittaa ihan täysillä kuinka kamalan läskejä ja kesään sopimattomia ovat. Mä olen 175/95 kokoinen, keskimäärin kokoa 44 käytävä nainen ja r a k a s t a n kesää ja vaatteita yleensäkin 😊 Mekkoja hameita toppeja ihania paitoja capreja... Kenkinä näin kesällä nalleriinoja tennareita sandaaleita...matalia kenkiä kun jalat ei koroista tykkää😊 Relatkaa hyvät ihmiset, kesä on niin upeaa aikaa💙
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä sitä miten joka ainoa kevät,ja kyllä muinakin aikoina,niin useat jaksavat valittaa ihan täysillä kuinka kamalan läskejä ja kesään sopimattomia ovat. Mä olen 175/95 kokoinen, keskimäärin kokoa 44 käytävä nainen ja r a k a s t a n kesää ja vaatteita yleensäkin 😊 Mekkoja hameita toppeja ihania paitoja capreja... Kenkinä näin kesällä nalleriinoja tennareita sandaaleita...matalia kenkiä kun jalat ei koroista tykkää😊 Relatkaa hyvät ihmiset, kesä on niin upeaa aikaa💙
... Siis balleriinoja...
Vierailija kirjoitti:
Olishan se jos kroppa ei vituttaisi näin paljoa. Sua ei selvästikään vituta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sitten voi mennä sinne salille? Olisi paljon helpompaa kuin tuskailla ja ahdistua joka kesä vaateasioissa. Harvalla on yyber kaunista kroppaa ilman mitään liikuntaa, kaikkia se vain ei vaivaa.
Ei tässä mitään yyberkaunista kroppaa tarvita vaan sellaista jossa kehtaa olla. Esim ihan normaalit hoikat käsivarret mä haluan, siis sellaiset mitkä suurimmalla osalla on ja ihan ilman mitään (sali)treenejä. Tottakai sellaiset sopivan lihaksikkaat olisi vielä kivemmat mutta niihin nyt ei mulla vaan ole mahkuja, joten näiden pulleiden tätikäsien tilalle kelpaa paremmin kuin hyvin ihan tavallisetkin käsivarret. Ärsyttää kun ei voi pitää mitään lyhythihaisia ja jo tänäänkin oli ihan liian kuuma takin kanssa.
Nimenomaan. Ihan vain sellainen kroppa jossa kehtaa ja on hyvä ja helppo olla.
Itse luovtin vaatteisin pukeutumisen stressin ja annoin vain asian repsahtaa. Käyn vain pakosti töissä ja kaupassa. Muuten olen kotona ja datailen, katson leffaa ja vietän aikaa. Nautin tästä eikä haittaa vaikka lihon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli suunnitelma jumpata ahkerasti huhti- ja toukokuu 😉
Tosi vähälle on jäänyt 😔Heiii, toukokuu on vasta alussa!! Itsekin aloitin ahkeramman kuntoilun vasta nyt maanantaina! =D Sairastelin koko huhtikuun joten aika huono on kunto, mutta onneksi tykkään kävelystä ja nyt on näin ihanat kelitkin, joten olen tehnyt (jo kaksi, vau! =D ) pitkää lenkkiä; 10 ja 7 km. Tiedän kokemuksesta, että kun saan parikin kg pois - ehdin siis toki myös lihoa kevään aikana - niin olo on heti paljon itsevarmempi, vaikka sitä ei kukaan muu huomaakaan. Se hyvä mieli kannustaa puolestaan jatkamaan. Ja nyt kun taas lenkkeilen, niin on mielekkäämpää syödäkin terveellisesti ja kieltäytyä herkuista.
Mikset siis aloittaisi jo tänään, jos haluat kuitenkin jumpata/kuntoilla? Mulle taas nuo jumpat ei maistu ollenkaan, joten pysyn siinä josta pidän.
Sinulla on asennetta 😃
Totta, aina se on eteenpäin, kun edes jotain tekee. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa :)
Pitkien kävelylenkkien myönteisen vaikutuksen tuntee kropassaan ;)
Minusta olisi ihana pitää mekkoja. Puuvillaa ja pellavaa 😉
Tämän päärynän tarviis muokata perää ja reisiä 😄
Liikaa korostuu. Olen niin tyytymätön tilanteeseen, joka nyt on.
Eilen vaatekaupassa sovitin pellavamekkoa. Mutta tuo takamus. Ei se nyt valtava ole, mutta treenatumpi se saisi olla :)
Myyjä sanoi, ettei peffa korostu, mutta minulle se ei riittänyt.
Siispä unelmaa kohti :)
Liikuntaa lisää, herkkuja vähemmälle, unta riittävästi, iloa ja raitista ilmaa.
Hauska tsemppi ja pakerrus ketju 😃
Jos sääret on ok, mutta keskivartalo ja käsivarret ongelmana:
http://www.asos.com/Boohoo-Plus/Boohoo-Plus-Embroidered-Off-The-Shoulde…
Vierailija kirjoitti:
Hauska tsemppi ja pakerrus ketju 😃
Ja lihavat on muka leppoisia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sitten voi mennä sinne salille? Olisi paljon helpompaa kuin tuskailla ja ahdistua joka kesä vaateasioissa. Harvalla on yyber kaunista kroppaa ilman mitään liikuntaa, kaikkia se vain ei vaivaa.
Ei tässä mitään yyberkaunista kroppaa tarvita vaan sellaista jossa kehtaa olla. Esim ihan normaalit hoikat käsivarret mä haluan, siis sellaiset mitkä suurimmalla osalla on ja ihan ilman mitään (sali)treenejä. Tottakai sellaiset sopivan lihaksikkaat olisi vielä kivemmat mutta niihin nyt ei mulla vaan ole mahkuja, joten näiden pulleiden tätikäsien tilalle kelpaa paremmin kuin hyvin ihan tavallisetkin käsivarret. Ärsyttää kun ei voi pitää mitään lyhythihaisia ja jo tänäänkin oli ihan liian kuuma takin kanssa.
Nimenomaan. Ihan vain sellainen kroppa jossa kehtaa ja on hyvä ja helppo olla.
Eli normaalipainoinen ja suht timmi.
Se suora väljä mekko on kaunis - hoikalla. Jos on mahaa se ei laskeudu kauniisti häivyttäen vatsan, vaan saa näyttämään raskaana olevalta. Ettei vatsa näkyisi pitäisi olla neljä numeroa liian suuri säkki jossa hartiat ja helma liian leveät.
Räpylät ja snorkkeli :)
Ei vaan, älkää turhaan ahdistuko. Ihan samoja ihmisiä olette keväällä ja kesällä kuin talvellakin. Ei teitä kukaan kyttää tuolla ulkona vihamielisesti, ei ole mitään pelättävää tai hävettävää. Kasvot kohti aurinkoa vaan ja nenään hiirenkorvien tuoksua, houkuttele itsesi varovasti kuoresta ulos.
Iso ja iloisenväriset kuviot vaatteissa vievät huomion makkaroilta. Esim. unikkokuosi on kiva isommallakin.
Ei ahdista, vaikka mulla on tosi ruma kroppa .Tosin naama on vielä rumempi, joten olen jo nuoresta tottunut että minun kannattaa elämässä keskittyä ihan muuhun kuin ulkonäöllä koreiluun. En siis välitä siitä milltä näytän, ja pukeudun ihan niin kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
olen 26-vuotias ja minulla ei ole sellaista kaunista kroppaa joita monilla naisilla näkee joko salikäyntien lopputuloksena tai geenien ansiosta. vartaloni on todella epäseksikäs ja minä ruma! vaatekaupoissa kiertely ja vaatteiden etsiminen ja sovittaminen ahdistaa :/
miten pukeudutte te joilla ei ole sitä ihanaa tiimalasivartaloa tai on ylimääräistä ?
vertaitukea?
Täällä 27-vuotias päärynävartalon omaava, joka voi jakaa tuskasi. Kaiken huipuksi sain vauvan vastikään, joten tosi "kivassa" kunnossa kesä mennään. 165cm on pituus ja paino vaihtelee lähes joka päivä 62-65kg väliä..
Vartaloni on mielestäni ihan kauhea, vaihtaisin ehdottomasti jos voisin. Reidet ovat kuin tukit ja kärsin selluliitista. Keskivartalolla koristaa pienet jenkkikset, mutta isoin ongelma on vatsan turvotus, josta olen kärsinyt palttiarallaa 14 vuotta.
Näitä reisiä ei missään kyllä ilkeä esitellä, joten shortsit on ehdoton ei. Jotkut mekot ja hameet menee (kunhan muoto sellainen, ettei oikein korosta turpokasavatsaani) mutta sitten vielä kärsin lyhyistä nilkoista, joten helman pituuskin on aika tarkkaa peliä, jottei näy kauheat reiteni muttei toisaalta korosta lyhyitä jalkojani.
Eilen kävin katsomassa kesävaatteita ja aika masentuneena palasin kotiin. Yhden nätin mekon onneksi löysin, mutta kyllä sitä taas sai itseään hävetä kun uskaltauduin kokeilemaan shortseja ja ne sovituskopin armottomat valot näyttivät peilissä julman tosiasian: ihan kauheat jalat.
Liikuntaa yritän harrastaa, nyt lähinnä vaunulenkkejä silloin tällöin (5-14km) ja salilla kävin jotain räpeltämässä ennen raskautta, mutta eipä sitä ilman kunnon ohjausta saa mitään aikaan, mutta toisaalta pt:täkään en kehtaa palkata (nyt etenkään, kun se yks pt haukkui mediassa raskauskiloja keränneet naiset sian näköisiksi)..
Argh, missään mun kesävaatteissa ei oo taskuja! D:<
Tässä ketjussa kaikkia ahdistaa tasan läskit.