Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ahdistaa kesäpukeutumisen hankaluus?

Vierailija
03.05.2016 |

olen 26-vuotias ja minulla ei ole sellaista kaunista kroppaa joita monilla naisilla näkee joko salikäyntien lopputuloksena tai geenien ansiosta. vartaloni on todella epäseksikäs ja minä ruma! vaatekaupoissa kiertely ja vaatteiden etsiminen ja sovittaminen ahdistaa :/

miten pukeudutte te joilla ei ole sitä ihanaa tiimalasivartaloa tai on ylimääräistä ?

vertaitukea?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaat siskot! Pukeutukaa vain mukavasti, ei kukaan muu oikeasti kiinnitä huomiota toisten pukeutumiseen. Nyt av vain nautitaan kesästä!

Vierailija
82/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks vois bussipysäkeiltä poistaa henkkamaukan rankasti photoshopatut bikinityttömainokset. Ei ihme, ettei naiset oo tyytyväisiä itseensä kun heti aamusta joutuu tuijottelemaan niitä (liian laihoja kyllä mun makuun).  Noilla kun ei istuessakaan jää vatsanahka kurttuun eikä pullistele suonet missään :D

Toiseksi iltapäivälehdet vois lakata hehkuttamasta milloin kenenkin julkkiksen raskauskilojen äkillistä haihtumista. Naiset ovat yksilöitä, toisilla kilot lähtee helpommin kuin toisilla ja tuossa raskausajan kropan muuttumisessa takaisin normaaliksi ei kannata kilpailla.

Netti on pullollaan juttuja ja kuvia eri vartalotyypeille edullisimmista vaatteista. Katsokaa sieltä vinkkejä ja menkää  kauppoihin kokeilemaan. Katsokaa ihmisiä toreilla, kaupoissa jne. Kuvissa saadaan kuka vaan näyttämään hyvältä, mutta tuolla ulkona kulkiessa totuus paljastuu. Harvalla aikuisella naisella on esim. luonnostaan sileät ja tasaisen väriset sääret. Onneksi on ohuita sukkahousuja, stay-uppeja (kevyempi vaihtoehto mekon alle) ja sävyttäviä voiteita, joilla tuota ongelmaa voi korjailla, jos se häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on AINA kuuma. Talvella en todellakaan edes pakkasilla tarvitse toppatakkia, ja takin käyttö on loppunut kuukausi sitten. Kesä on yhtä tuskaa..

Mä koin pelastuksen viime kesänä, kun löysin pari kivaa maxihametta ja mekkoa. Oikein helteellä laitan crop topin ja hameen.

Oon keskellä elämäntapa remonttia ja en raaski ostaa kauheasti uusia vaatteita. Päätin jo teininä, että selluliittia saa näkyä koska sitä on mulla aina ollut.

Vierailija
84/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

löllö kirjoitti:

Voi rakkaat siskot! Pukeutukaa vain mukavasti, ei kukaan muu oikeasti kiinnitä huomiota toisten pukeutumiseen. Nyt av vain nautitaan kesästä!

Positiivinen ja kiva viesti, mutta - anteeksi vain - täysin älytön väite että kukaan ei muka kiinnittäisi huomiota toisten pukeutumiseen!

Vierailija
85/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löllö kirjoitti:

Positiivinen ja kiva viesti, mutta - anteeksi vain - täysin älytön väite että kukaan ei muka kiinnittäisi huomiota toisten pukeutumiseen!

No itse kyllä kiinnitin eilen, kun reippaan ylipainoinen nainen oli pukeutunut napapaitaan (pituus samaa luokkaa kuin bandeau-topissa). Oli sen verran erikoinen näky.

Vierailija
86/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa että kunnollista T-paitaa on nykyään todella vaikea löytää. Tällaista siis:

- 100 % puuvillaa, tavallisen mallinen (ei pitkä ja kapea, ei lyhyt ja leveä), pyöreä ja normaalinkokoinen kaula-aukko, riittävän pitkät hihat, tukevaa kangasta josta ei näy lävitse, kivan näköinen (jotain kuviota tms. ettei ihan yksivärinen)

Tokmannista löytyy joitakin paitoja mutta ne on yleensä  yöpaidan näköisiä.

Vierailija
87/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa se, että itse olin vielä tähän ikään asti (24) suhtautunut pukeutumiseen ja kehoon aika naiivisti kunnes pikku hiljaa olen alkanut tajuta miten tärkeitä nämä asiat muille ovat. Lisäksi olen vielä "sinkkumarkkinoilla" nykyään, niin jotenkin on tullut kiinnitettyä huomiota siihen, että millaisia ihanteita (ja vaatimuksia) ihmisillä on. Pitäisi yrittää olla välittämättä, koska en haluaisi tuskailla näin vähäpätöisten asioiden kanssa kuin imarteleva kesäpukeutuminen.

Vierailija
88/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea ketjun ylipainoisille: hankkikaa sellainen ihana pitsinen kesäponcho, joita tällä hetkellä on kaupoissa. Ponchon alle mahtuu vatsaa, ja näyttääkin aika kivalta. Koko keskivartalo-lantioseutu on tällä ratkaistu.

Vierailija
89/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa kengät. Talvella voi mennä peittävissä kengissä, mutta on vaikea löytää kantapäät ja jalat peittäviä, ohuita kenkiä. Minulla on paha psoriasis varsinkin jaloissa, kamalat kynsimuutokset ja halkeilevat, hilseilevät jalkaterän sivut. En kestä!

Minulla ne kynsimuutokset on sormien kynsissä 😔

Jaloissa terveet kynnet 😄

T. Nivelpsoriaatikko

Samoin täällä. Saa aina piilotella kynsiään, itselläni peukalonkynnet aivan järkyttävät. Käytän tummaa lakkaa, se vähän auttaa.

Vierailija
90/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa että kunnollista T-paitaa on nykyään todella vaikea löytää. Tällaista siis:

- 100 % puuvillaa, tavallisen mallinen (ei pitkä ja kapea, ei lyhyt ja leveä), pyöreä ja normaalinkokoinen kaula-aukko, riittävän pitkät hihat, tukevaa kangasta josta ei näy lävitse, kivan näköinen (jotain kuviota tms. ettei ihan yksivärinen)

Tokmannista löytyy joitakin paitoja mutta ne on yleensä  yöpaidan näköisiä.

Threadlessilla on kivoja, nämä ovat mun luottovaatteita kesällä. www.threadless.com

Ketjuliikkeistä ihan turha etsiä, aina ne on jotain ihan kummallisen mallisia rättejä joista näkyy läpi.

Vierailija
91/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

löllö kirjoitti:

Voi hyvä luoja. Sehän se ongelma just onkin kun ei voi pukeutua mukavasti. Kaikki vaatteet kinnaa ja puristaa jostakin ja housun liitinki pureutuu makkaroiden väliin. Ja jos ei, niin sitten ne ei pysy jalassa. Reidet hankaa yhteen ja kihnuttaa kaikki sortsit mykkyrälle, sama juttu hameissa ja mekoissa tosin silloin on reidet vereslihalla.. Tässä v#ttu ole aikaa eikä energiaa enää keskittyä siihen kiinnittääkö joku huomiota. Se olisikin pikku murhe näiden rinnalla.

Vierailija
92/93 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ja iloisenväriset kuviot vaatteissa vievät huomion makkaroilta. Esim. unikkokuosi on kiva isommallakin.

Se ei ole kiva kellään.

Vierailija
93/93 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa tarpeeksi isoja vaatteita. Leggingsit on hyvät, ne estävät reisiä hankautumasta, ei haittaa karvat tai muut "virheet". Leggingsit ja maxi/midihame, isot kaftaanit, ja ehdoton ykkönen oikeassa koossa, malliltaan väljä pellavavaate, esim. löysät pellavahousut + pidempi löysä pellavapaita.

Tarpeeksi isossa vaatteessa ei tule kuuma, kun ilma viilentää siellä välissä. Piukoissa vaatteissa tulee.