En halua miestäni, vaikka hän on hyvännäköinen. Mikä neuvoksi? :-(
En ole pitkään aikaan halunnut seksiä mieheni kanssa, vaikka suhteessa menee muuten kaikilla osa-alueilla hyvin, eikä miehessä ole mitään vikaa. Hän on yli 190-senttinen, tummapiirteinen ja komea, vastaa miesihannettani aika lailla täysin. Miehelläkään ei ole mikään hurja libido, joten vonkaamiseen ei mene hermot, ja voin kyllä harrastaa seksiä silloin harvakseltaan, kun miehen tekee mieli, mutta kun ihmetyttää niin paljon, että miksen itse halua?! Mikä mussa on vikana?
Onko muilla ollut vastaavaa ja onko ongelmaan löytynyt ratkaisua?
Kommentit (3)
-- kirjoitti:
Onko teidän seksi tarpeeksi tyydyttävää sillon ku sitä on? Rakastatko miestäs? Onko epillerit?
Seksi ei kyllä ole erityisen tyydyttävää mielestäni. En taida itse olla erityisen seksuaalinen ihminen, kun näin on käynyt jokaisen kumppanini kanssa. Aikaisemmin taustalla on ollut tosin sitä, että entisten miesten ulkonäössä tai luonteessa ja käytöksessä on ollut vikaa tai suhde on ollut muuten huono, joten varmaan ajattelin, ettei nykyisen miehen kanssa kävisi niin.
Rakastan häntä valtavasti, siitä ei ole mitään epäilystä. Ei ole e-pillereitä.
Vähän samanlaista täälläkin. Mies on hyvännäköinen, pitkä, tumma, mutta minä en ole häntä halunnut mitenkään erityisesti vuosikausiin. Joskus saatan haluta seksiä, mutta en varsinaisesti häntä. Haluan myös joskus muita, mutta en ole koskaan tehnyt asialle mitään. En ole mitenkään erityisen seksuaalinen, joten olen laittanut sen vaan suhteen luonnollisen suhteen väljähtymisen piikkiin, olemme olleet yhdessä n. 20 vuotta, tosin, ei minusta meillä ole koskaan ollut mitenkään kovin kiihkeää.
En osaa sanoa mikä sinua ja minua vaivaa. Rakastat varmaan miestäsi enemmän kun minä omaani, joten ehkä sulla vaan on yksinkertaisesti heikko libido. Ei siinä ole mitään vikaa. Olen muuten viimeaikoina oppinut aseksuaalisuuden laajasta kirjosta. Tutki sinäkin asiaa josko sieltä löytyisi vastausta itseesi, varaudu kyllä tutkimaan englanninkielistä aineistoa, suomeksi ei välttämättä löydy tietoa kovinkaan hyvin.
Onko teidän seksi tarpeeksi tyydyttävää sillon ku sitä on? Rakastatko miestäs? Onko epillerit?