Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään normaalikokoinen ja näköinen nainen pluskokoinen?

Vierailija
03.05.2016 |

Voisiko joku selittää tyhmälle miehelle joka ei asiaan ole niin perehtynyt. Katson noita kuvia ja näen täysin normaalin naisen vartalon. Plussaa en näe missään ja ei mahdu minun järkeen mikä tosta naisesta tekee pluskokoisen. Olen ihmeissäni.
https://www.stara.fi/2016/05/03/iskra-lawrence-on-upea-plus-malli/

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuhtaisen näköinen nyt ainakin: takamus ja reidet järkyn suuret ylävartaloon verrattuna. Ruma minusta, mutta makuasia tietysti. 

Vierailija
22/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hänellä on normaali yläosa ja plus lantio ja plus reidet. Kaunis nainen ja kauni vartalo, mutta kuvauksellisessa mielessähän hän ei ole symmetrinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää, että se "plus" mallien yhteydessä tarkoittaa sitä, ettei ole niin hoikka kuin mallit yleensä. 

Eli turha jankata, onko joku malli plus vai ei. Se on alan termi. Pitkääkö sitten näitä lihavina noin muuten, on oma asia. 

Vierailija
24/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot, olisi upea hoikkana.

Nykynuorilla on todellakin aivan vääristynyt käsitys kauneudesta ja normaalipainosta.

Kyseenalaistakaa, lampaat!

Vierailija
25/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hänellä on normaali yläosa ja plus lantio ja plus reidet. Kaunis nainen ja kauni vartalo, mutta kuvauksellisessa mielessähän hän ei ole symmetrinen.

Täytyy olla jotenkin vääristynyt estetiikan taju, jos tätä pitää kauniina. Aivan kummallisen muotoinen, jopa jotenkin epämuodostuneen näköinen.. Joillain vammaisilla (en tiedä mihin syndroomaan kuuluu) on juuri aivan valtaisia alavartalo. Muistuttaa sitä mallia. 

Vierailija
26/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalikokoinen. Näkeehän tuon jo katsomalla. Vähän sama kun joku on lihava niin selittää olevansa isoluinen. Ja samanpituisen luiden painoero on max puoli kiloa.

Vierailija
27/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymaailma on sairas :( koko 36 on normaali ja kokoa 38 käyttävä on pikkuisen lihava, 42 sitten megaläski!

itse painan 58 kg, pituutta 170cm mutta joudun silti käyttämään kokoa 42/44 leveän selän, leveiden hartioiden ja isojen rintojen (Dkuppi) vuoksi. vaikka laihduttaisin, selkä ei kapene !

Vierailija
28/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Poikaystävä (ex) erosi minusta juuri sen takia, ettei kroppani ole tarpeeksi hyvä. Mainittakoon, että olen bmi:n mukaan about 21. 

Vierailija
29/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän pullukka..?

Vierailija
30/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotialalla nuo mitat menevät eri lailla kuin oikeassa elämässä, sillä mallit ovat yleisesti ottaen todella hoikkia

Vierailija
31/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Poikaystävä (ex) erosi minusta juuri sen takia, ettei kroppani ole tarpeeksi hyvä. Mainittakoon, että olen bmi:n mukaan about 21. 

Mitä BMI siihen kuuluu, onko vartalo kaunis. Säärten malli, vyötärön ja lantion suhde, hartiat, rinnat jne. ratkaisevat. 

Jos olet lattaperseinen, lyhytjalkainen ja paksunilkkainen, rinnaton pullohartia, niin ei ihme, että poikaystävä halusi parempaa. Miksi sitten ylipäänsä oli sun kanssa yksiin mennyt, tarina ei kerro sitä. 

Vierailija
32/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää terveeltä ja hehkuvalta, kuten myös hoikat ja normaalipainoiset mallit. Onhan hänellä varmasti monenkin käsityksen mukaan extrakiloja, mutta häntä ne vaan pukevat. Kaunis!

En ymmärrä tätä "näin sitä lihavuutta normalisoidaan!!" panikointia. Siis jos joku erehtyy näkemään keskivartalolihavan siiderikroppansa tuossa kokoisekseen kiinteässä ja poikkeuksellisen kurvikkaassa kropassa, vika on siellä omien korvien välissä.

Vierailija
33/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä BMI siihen kuuluu, onko vartalo kaunis. Säärten malli, vyötärön ja lantion suhde, hartiat, rinnat jne. ratkaisevat. 

Jos olet lattaperseinen, lyhytjalkainen ja paksunilkkainen, rinnaton pullohartia, niin ei ihme, että poikaystävä halusi parempaa. Miksi sitten ylipäänsä oli sun kanssa yksiin mennyt, tarina ei kerro sitä. 

En ole tuo alkuperainen vastaaja, mutta olen paljon enemman kuin ulkonakoni - vrustettuna lattaperseella, lyhyilla jaloilla, paksuilla nilkoilla ja pienilla rinnoilla. Aina on ollut ottajia jonoksi asti vaikken olekaan mikaan missimittainen gaselli. Instagram/mallimaailmakuplan ulkopuolella ihmiset valittavat paakopan sisallosta eivatka hae mitaan mittatilausihmista.

Olen alkuperaisen vastaajan puolesta pahoillani etta tuli tuhlanneeksi aikaansa pinnalliseen keskenkasvuiseen nulikkaan. Kroppa ei ole pysyvaa omaisuutta, vaan rapistuu ja rypistyy vuosikymmenien edetessa ja kauneusnormit muuttuvat.

Vierailija
34/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisena joidenkin kommentteja lukee, kielenkäyttö karskia ja kuinka julmia te olette toisille ja itselle. Asenteet ja kielenkäyttö varmasti siirtyy täältäkin tosielämään, rupean ymmärtämään miksi niin moni nainen on epävarma ja rupeaa suorastaan vihamaan itseään ja ulkonäköään. 

Elämme maailmassa jossa terveitä, täysin normaaleja naisia haukutaan mitä julmimilla nimityksillä, en tiedä huomaatteko tätä edes itse ja tuntuu, että tämä on joku normi teille.

Ap

Vierailija
35/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisten maailma vinksahtanut, kun normaalivartaloinen ja painoinen on mallimaailmassa plus-malli.

Vierailija
36/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisten maailma vinksahtanut, kun normaalivartaloinen ja painoinen on mallimaailmassa plus-malli.

Älä kuule muuta sano, suorastaan mielisairas maailmankuva.

Vierailija
37/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noita mallimaailman ja mainos/elokuva jne alojen sairasta naiskuvaa voisi suitsia enemmän lainsäädännöllä. Olen kurkkuani myöten täynnä noita ihmisiä ja noita maailmoja. Lapset oppii ja luulee, että normaalit ihmiset on sairaita ja heissä on jotain vikaa.

Vierailija
38/38 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä miltä tämä kommentoija näyttää. Onko itsekään laiha/hoikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi