Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on seonnut shoppailusta

Vierailija
03.05.2016 |

Tarviiko 2v. kahdet tennarit, ballerinat ja lenkkarit?? Tarviiko nainen joka kevät uudet korkkarit beigeenä ja mustana ja ballerinoja kolmet koska niitä saa halvalla. Mitähän vittua nyt taas?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies tietää termin ballerinat?

Vierailija
22/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet lenkkarit ymmärrän, jos toiset on sisäliikuntaan ja toiset ulos.

Ballerinat tosiaan kuluu nopeesti, yksi pari helposti kesässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengäthän on ihan must. Rakastan niitä ja mies rakastaa niitä mun jaloissa :-D. Ei mun edes tarvi ostaa niitä juurikaan enää kun mies ostaa niitä mulle. Mä olen kenkäfriikki ja mun miehellä on kenkäfetissi.

Teillä ei nyt vaan ole samat intohimot.

Vierailija
24/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yletön shoppailu on aivan älyvapaata ja sillä yleensä yritetään paikata jotakin henkistä tyhjiötä. Itsekin yritin nuorena hankkia itselleni tietynlaista identiteettiä ostelemalla, minkä sittemmin havaitsin vahingolliseksi ja turhaksi. Yritä ainakin lastasi kasvattaa arvostamaan muita asioita, teet hänelle palveluksen.

Kyllä kenkiä kuitenkin silloin tälöin tarvitsee ja ainakin minun mieheni tietää, mitkä ovat ballerinat.

Vierailija
25/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt varsinaisesti ollut kitupiikki. Kyllä noi sai kaikki tarvittavat. Mutta ei mitään ilman perusteluja. En olis ostanut kahtia tennareita eri väreissä. Mutta yhdet jokaista kenkälajia ehkä joo.

Värit on töiden puolesta tuttuja. Tai niiden merkitys puhekielestä toteutukseen. Te aliarvioitte miehenne. Onhan beige ja turkoosi ihan selvää suomea. Saattaa ne tietää jopa fuksian.

Ap

Vierailija
26/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on shoppailugeeni mutta kaikilla se ei ole hallitseva piirre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme