Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on seonnut shoppailusta

Vierailija
03.05.2016 |

Tarviiko 2v. kahdet tennarit, ballerinat ja lenkkarit?? Tarviiko nainen joka kevät uudet korkkarit beigeenä ja mustana ja ballerinoja kolmet koska niitä saa halvalla. Mitähän vittua nyt taas?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, paitsi korkkarit beigenä on pakolliset.

Vierailija
2/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä niitä sun omia elektroniikkahankintojasi ja harrastuskuluja. Ja paljonko autoskin maksoi, oliko pakko ostaa niin kallis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät on kuin auton renkaat. Kyllä ne on välillä vaihdettava. :)

Vierailija
4/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei kirjoita kuten aloitusvesti on kirjoitettu. Ihan selkeästi naisen kirjoittama.

Vierailija
5/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tietenkään. Jotkut vaan haluaa ostella paljon erilaisia eikä kaikki todellakaan ole tarpeeseen.

Vierailija
6/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo omalla palkallaan ostaa, ja osallistuu yhteisiin menoihin 50%, niin sen kun ostaa. Mutta henkkoht mielipide on, että ei, 2v ei tarvitse kaksi lenkkareita ja tennreita, yhdet hyvät riittää todella hyvin kesäksi, ensi kesänä on kuitenkin ostettava uudet.

Vierailija
7/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu on taitolaji. Lähestyt asiaa väärin. Ei ole niinkään kyse tarvitsemisesta, vaan intohimosta ja mieliteoista. Anna vaimollesi mahdollisuus toteuttaa itseään, älä ole kitupiikki!

Vierailija
8/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia. Luulin että tässä oli joku ongelma.

Vierailija
9/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä osais nimetä ees lenkkareita, tennareita eikä ballerinoja varsinkaan :)

Vierailija
10/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen lapsen jalka kasvaa niin nopeasti, ettei kannata ostaa kovin monia kenkiä varsinkaan samanlaiseen käyttöön. Sen sijaan aikuinen voi ostella kenkiä ihan huvikseenkin, koska samat kengät ovat sopivat myös vuoden päästä. Toisaalta esimerkiksi kangasballerinat ovat käytännössä yhden kesän kengät, joten niitä voi ostaa varastoonkin kun halvalla saa. Korkokengissä on vaikka millaisia variaatioita koron korkeuden ja mallin, kärjen muodon, materiaalin, leikkauksen, koristeiden sun muoden suhteen, joten niitäkin saattaa "tarvita" uusia, vaikka näennäisesti samanlaiset olisikin jo olemassa.

Vierailija
11/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse joudun ostamaan ballerinat joka vuosi kun kesän aikana menevät niin kamalaan kuntoon. Jos vaimosi juoksee, juoksukengät täytyy uusia tietyn kilometrimäärän jälkeen, mutta vähintään parin vuoden välein materiaalin väsymisen vuoksi.

Vierailija
12/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ballerinoja tarvitsee ainakin parit kesässä, viime kesäiset ovat sen verran puhkinussitun näköiset.

Vierailija
13/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei kyllä osais nimetä ees lenkkareita, tennareita eikä ballerinoja varsinkaan :)

NIINPÄ! tän on pakko olla provo!

Vierailija
14/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo provo 😄 Kuka tahansa mies osais nimetä näitä jos asuis tuon kanssa!

Palasi töihin ja en edes valehtele kun sanon että tulee joka päivä jonkun kassin kanssa kotiin. Tällä viikolla noita kenkiä. Ei meidän eteinen kohta riitä.

Eli omat rahansa saa toki niihin tuhlata. Olinhan kitupiikki 2 vuotta niin tää on ehkä jälkishokkihoitoa piinaavista vuosista. Mutta saatan joutua maksumieheks jos materiarakkaus tarttuu tyttöön.

Ap

Vierailija
15/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tunnu missään. Olen kenkäfriikki, varsinkin tennari, toissa vuonna piti päästä nykistä hakemaan kahdet erikoiset, 10-12 minimi kausikengät.

Vierailija
16/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kyllä tunnu missään. Olen kenkäfriikki, varsinkin tennari, toissa vuonna piti päästä nykistä hakemaan kahdet erikoiset, 10-12 minimi kausikengät.

Toi meni jo hepreaks jopa kaltaiselleni kenkänerolle.

Ap

Vierailija
17/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olit kaksi vuotta kitupiikki?

Vierailija
18/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osaisi. Kun on yksi tytär niin on ollut pakko opetella kenkien nimiä.

Vierailija
19/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo provo 😄 Kuka tahansa mies osais nimetä näitä jos asuis tuon kanssa!

Palasi töihin ja en edes valehtele kun sanon että tulee joka päivä jonkun kassin kanssa kotiin. Tällä viikolla noita kenkiä. Ei meidän eteinen kohta riitä.

Eli omat rahansa saa toki niihin tuhlata. Olinhan kitupiikki 2 vuotta niin tää on ehkä jälkishokkihoitoa piinaavista vuosista. Mutta saatan joutua maksumieheks jos materiarakkaus tarttuu tyttöön.

Ap

Äläs nyt. Mun mies sanoi yhtenä kauniina päivänä että "te olette vieneet kaikki rahani". Minä ja tyttärensä 16v., kuinka niin? Todellakin suivaannuin ja mies tokaisi, että "kelle muullekaan mä rahojani antaisin ellen teille". Miellyttävä mies, mukava vastaus. Riita päättyi siihen.

Vierailija
20/26 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei kirjoita kuten aloitusvesti on kirjoitettu. Ihan selkeästi naisen kirjoittama.

Tämä. Mun mies tuskin edes tuntee käsitettä 'ballerinat'. Jos mä näyttäisin sille mun omia ballerinoja ja kysyisin siltä, että miksi näitä kutsutaan, niin olen satavarma, että se ei tietäis. Luultavasti se ehdottais, että kengiksi. :D Ton beigen kanssa sama juttu, mies ei käytä/tunne sanaa. Kaikki ruskean sävyt tummasta vaaleaan on vaan ruskeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän