Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tunsit itsesi ensimmäistä kertaa vanhaksi?

Vierailija
03.05.2016 |

Mikä oli tilanne? Minkä ikäinen olit?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enne 30v kun postiluukusta tippui seulontakutsu

Vierailija
42/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kesällä kun olin täyttänyt 47v.

Yhtäkkiä oli kova stessi, hiukset lähtivät päästä, jalkoja särki ja muutenkin fysiikka tuntui joka tavalla pettävän. Vuosi on mennyt ja osa kolotuksista ei ole vieläkään poistunut. Kilojakin on tullut lisää. Valokuvia kun katsoo niin voi apua mikä tantta siellä näkyy. Olen järkyttynyt. Vanhuus ei tule yksin. Takana ovat leppoisat vuodet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kohta 28v ja pienten lasten äidit sanoo "varo vähän tätiä" tms.

Pitäsiskö sanoa varo tuota tyttöä?

Vierailija
44/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana kun masennuin. Nuorruin sittemmin.

Vierailija
45/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten eli noin nelikymppisenä, kun alakouluikäiset lapseni alkoivat katsoa youtubesta videoista ja seurata tubettajia. Jouduin toteamaan, että mä en vain tajua tätä hommaa. Siis että aikuiset, yli kaksikymppiset ihmiset syövät jotain chiliä, potkivat toisiaan munille, pelaavat tietokonepelejä ja lähinnä karjuvat ja huutavat ja ylinäyttelevät tunteita, videoivat sitä ja muut katsovat näitä videoita tuntikausia. Mä en pysty ymmärtämään youtubettajia, en sitä kuvamaailmaa enkä äänimaailmaa.

Vierailija
46/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. Sain jäädä kotiin yhdeksi päiväksi ja yöksi yksin kun (yksinhuoltaja) isälle tuli työjuttu jota ei voinut peruttaa ja lastenvahtia ei saatu niin pienellä aikavälillä.

Oli tosi vanha oli "jes, olen nyt niin vanha että voin olla kotona yksin näin kauan"

Vierailija
47/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni vanhaksi vieläkään, mutta koin burnoutin ja olen ollut väsynyt yli 10 vuotta.

En jotenkin voi uskoa, että olen tämän ikäinen.

kuusikymppinen

Vierailija
48/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten eli noin nelikymppisenä, kun alakouluikäiset lapseni alkoivat katsoa youtubesta videoista ja seurata tubettajia. Jouduin toteamaan, että mä en vain tajua tätä hommaa. Siis että aikuiset, yli kaksikymppiset ihmiset syövät jotain chiliä, potkivat toisiaan munille, pelaavat tietokonepelejä ja lähinnä karjuvat ja huutavat ja ylinäyttelevät tunteita, videoivat sitä ja muut katsovat näitä videoita tuntikausia. Mä en pysty ymmärtämään youtubettajia, en sitä kuvamaailmaa enkä äänimaailmaa.

Siellä on paljon parempaakin materiaalia. Alakouluikäisten ei pitäisi seurata chilin syöntiä, väkevien karkkien syöntiä ja huutoa/potkimista. Mikä esimerkki siitä tulee lapsille ja nuorille? Elleivät aikuiset käy läpi asiaa. 

Vierailija
49/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vuos sit eli about 22v. Sitä alkaa huomaa jo itsessä ja muissa 22-vuotiaissa selkeitä vanhenemisen piirteitä. Yleensä vielä lähtökohtasesti kaikki alle 21v näyttää vielä nuorilta, mutta sit 22v tapahtuu joku ihme rupsahtaminen. Siis sekä naisilla että miehillä. Mutta en siis siltikään viehäty mua nuoremmista, että oikeastaan vaan 21-25v miehet viehättää mua eli juurikin omanikäset.

Vierailija
50/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan tuntenut -Sporttimummo 68v

Vierailija
51/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän tuo sama sonta on siirtynyt etenkin maikkarille. On putousta, possea, suurmestaria ja näemmä liuta uusia (turhia) tekeleitä kuten se joku mökki missä ei saa nauraa. Samat naamat kiertää joka joutavuudessa tyhjää nauramassa kun joku vääntää naamaansa.

Saa sitä tosiaan sitten ihmetellä että kanavalla menee huonosti ja pitänee aloittaa ihan yt-neuvottelutkin.

Vierailija
52/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 40v. Kauhistuttaa, että lapset taitavat sitten olla tässä ja minä jo vanha. Voi kun olisin vain rohkeasti lähtenyt tekemään niitä aiemmin uran kustannuksella.

Vierailija
53/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faija delas.. Olin 15.

Vierailija
54/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me vanhetaan! Olkaa ylpeitä!

Vierailija
55/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä noin 45 ja töissä Moskovassa. Hintelät moskovalaisteinit (pojat) antoivat minulle istumapaikkaa metrossa.

Vierailija
56/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias enkä ole tuntenut itseäni vielä kertaakaan vanhaksi.

Vierailija
57/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotiaana kun äiti lopetti mun kengännauhojen sitomisen ja käski mun tehdä sen siitä lähtien ihan itse. Järkkyä.

Vierailija
58/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään (N56) tunne itseäni vanhaksi.

Mutta muistan kun olinmetron portaissa 27 veenä ja edessä seisoi mun ikäisiä kundeja, joista toinen sano toiselle "päästä täti hei takaasi" ...

Vierailija
59/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkossa lakattiin kysymästä papereita. N39

Vierailija
60/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi