Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tunsit itsesi ensimmäistä kertaa vanhaksi?

Vierailija
03.05.2016 |

Mikä oli tilanne? Minkä ikäinen olit?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli tilanne? Minkä ikäinen olit?

Joskus kakskymppisenä. Kolmikymppisenä tunsin itseni jälleen nuoreksi ja se tunne on pysynyt.

Vierailija
22/60 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tuntenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten rupesin olemaan työpäivän jälkeen niin väsynyt että menin melkein suoraan sänkyyn, perjantaisin menen nukkumaan siihen aikaan kun ennen vanhaan lähdin baariin. Olen 44.

Vierailija
24/60 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiaana, kun huomasin ekat juonteet!

Vierailija
25/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39. Kerroin että sain ensimmäisen puhelimeni 15 -vuotiaana ja nuorehko kuulija ei ollut uskoa korviaan.

Vierailija
26/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun siirryin ala-asteelta yläasteelle 😁 eli onko se siinä 12v paikkeilla.

Ajattelin jo silloin, että tästä on matka vaan alaspäin, oon aina ollut aika angstinen.

Vierailija
27/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole tuntenut, täytin juuri 55 vuotta.

Vierailija
28/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeisen reilun 3 vuotta on tuntunut vanhalta eli se alkoi 43-vuotiaana. Jotenkin ei jaksa yhtään eikä minkäänlaista kaahottamista tai tempoilua vaan esim kaikki nämä koronapandemiat ja ukrainan sodat (ja etenkin niistä uutisointi ja niiden hoitaminen poliitikkojen taholta) tuntuu pelkältä pelleilyltä. Kuka keksii raflaavimman otsikon? Kuka saa naamansa lehteen tai someen kivan kuvan?

Muutenkin tympii koko some sekä se kuinka ihmisillä tuntuu kasvaneen se luuri käteen kiinni. Kukaan ei keskity mihinkään, kukaan ei näe mitään eikä kuule mitään vaan kaikki huutaa ja elämöi kauheasti. Itsestä tehdään ihmeellisesti hirmuista numeroa ja kaikki on niin hulvatonta ja täräyttävää.

Ja sitten mennä vouhkataan sähköskuutilla pizzalaatikkoa roudaten kunnes se skuutti nakataan lojumaan johonkin..

Vierailija
29/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun 33-vuotiaana lääkärissä käydessäni lääkäri kertoi minun olevan keski-ikäinen.

Lääkärillä meni vihkoon: 33-vuotias ei ole keski-ikäinen.

Vierailija
30/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teatterissa ja katselin väliajalla ympärillä pyöriviä ihmisiä ja ajattelin, että eikö täällä ole ketään muita nuoria? Kunnes sitten tajusin, että olen ihan saman ikäinen kuin nämä muutkin 50+ elähtäneet elämänsä ehtoota lähenevät.

Vierailija
31/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku mutsi delas.

Vierailija
32/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hämmästyy kun kerron ikäni. Luulevat minua parikymppiseksi. Olen pian 34v. Ei tunnu vanhalta, jee!

Vierailija
33/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin, että voisin ikäni puolesta olla suosikkiseuraani tulleen nuoren lahjakkuuden äiti. 

Vierailija
34/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tässä 52vee alkaa olla jo selvä peli. Ei jää epäilyksiä.

Koska olen vauvanaama, eivät ihmiset vieläkään pidä vanhana.

M52

Vierailija
35/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hämmästyy kun kerron ikäni. Luulevat minua parikymppiseksi. Olen pian 34v. Ei tunnu vanhalta, jee!

Sama täällä. Olettavat että olen joku 45.

Ehkä se vanhaksi kokemisen päivä joskus vielä tulee.

M64

Vierailija
36/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina minua verrattiin usein erääseen julkisuuden henkilöön ulkonäköni puolesta. Taannoin eräässä tilanteessa minun sanottiin sopivan ulkonäön puolesta tämän isäksi. No ehkä on n. 10 vuotta nuorempi. En ollut ilahtunut.

Vierailija
37/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeisen reilun 3 vuotta on tuntunut vanhalta eli se alkoi 43-vuotiaana. Jotenkin ei jaksa yhtään eikä minkäänlaista kaahottamista tai tempoilua vaan esim kaikki nämä koronapandemiat ja ukrainan sodat (ja etenkin niistä uutisointi ja niiden hoitaminen poliitikkojen taholta) tuntuu pelkältä pelleilyltä. Kuka keksii raflaavimman otsikon? Kuka saa naamansa lehteen tai someen kivan kuvan?

Muutenkin tympii koko some sekä se kuinka ihmisillä tuntuu kasvaneen se luuri käteen kiinni. Kukaan ei keskity mihinkään, kukaan ei näe mitään eikä kuule mitään vaan kaikki huutaa ja elämöi kauheasti. Itsestä tehdään ihmeellisesti hirmuista numeroa ja kaikki on niin hulvatonta ja täräyttävää.

Ja sitten mennä vouhkataan sähköskuutilla pizzalaatikkoa roudaten kunnes se skuutti nakataan lojumaan johonkin..

Komppaan. Ja kaadutaan sillä skuutilla.

Skuutit ovat tilastoissa nyt ykkönen vammojen aiheuttajana.

Taakse jää moottoripyöräily jne.

Moottoriajoneuvo-onettomuudessa pakollinen vakuutus korvaa vammoja ja hoitoja, mutta skuuttionnettomuudet menevät kokonaan yhteiskunnan piikkiin.

Vierailija
38/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minua kutsuttiin rouvaksi. Ikä 47.

Vierailija
39/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun 33-vuotiaana lääkärissä käydessäni lääkäri kertoi minun olevan keski-ikäinen.

Täytin justiinsa kuukausi sitten 33, nyt se siis on virallista, että olen keski-ikäinen mies jo. 😭

Vierailija
40/60 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus ala-asteikäisenä lohduttaessani äitiä, kun isä oli kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä