Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katolilainen ystävä tekee mut hulluksi

Vierailija
03.05.2016 |

En ole siis Suomessa, toinen maa.
Ystäväpiirissä on paljon katolisia mutta tämä ehkä intohimoisin.
Erehdyttii keskustelemaan siitä, että harkitsen lahjoittamista naisille joilla ei ole ehkäisyyn mahdollisuutta.
Hän otti henkilökohtaiseksi pakkomielteekseen seurata mua sen illan/kiistellä tavatessa tästä asiasta.
Ja mä olen siis nyt hirviö koska kannatan aborttia sekä ehkäisyä niitä haluaville.
Nyt olen huomannut, että jotkut muutkin suhtautuvat muhun nihkeästi.
Meinaa oikeesti pää räjähtää kun kuuntelee sellaista aivotonta jankkausta.

Hemmetti. :(

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja katolisen kirkon "ei ehkäisyä" ansioihin kuuluu myös heidän hiv/aids-työnsä.

Tukipilarit hivn vastaisessa taistelussa ovat olleet seksistä pidättäytyminen sekä uskollisuus, viimeisenä, äärimmäisen kiisteltynä vaihtoehtona kondomi.

Tämä on toiminut sikahyvin, aivan fantastisen upeasti. 

Vierailija
62/66 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei muuten, laitoin pienen faktapainotteisen paketin sille katolilaiselle "ystävälleni" jonka elämäntehtävä on estää mun lahjoittaminen ehkäisytyöhön, syyllistää mua abortin kannattamisesta sekä syyllistää mua kun en usko hänen... En edes tiedä miten kuvailisin sitä.

Ymmärsin tällä palstalla hänenkaltaistensa ihmisten tuotoksia lukiessa, ettei minulla ole mitään tarvetta kunnioittaa tai edes yrittää olla kohtelias kun joku tuputtaa väkisin keskiaikaista ja ihmisarvoa halventavaa, tunnepitoista roskaa. 

Luultavasti saatan saada porttikiellon pariin paikkaan, mikä onkin ihan suositeltavaa. Parempi näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, laitoin pienen henkilökohtausen huomautuksen hänen lapsettomuudestaan.

After all, mä oon kuunnellut meneväni helvettiin nyt ehkä neljä viikkoa.

Tajusin et hei, mulla ei ookkaan mikään tarve nöyristellä tai olla se järkevä aikuinen, kun toinen ei yksinkertaisesti ole aikuinen .

Joten loppu hyvin kaikki hyvin. :)

Vierailija
64/66 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KErro mitä se vastas sitten tarkkaan :D

Vierailija
65/66 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nainen sustautui kun sanoit hänen itse elävän synnissä?:)

Vierailija
66/66 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset sano että muutit mielesi ja lahjoitat rahat homojen kiusaamiseen. Ootte kavereita ja ens kerralla et kerro mihin laitat rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän