Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Vierailija kirjoitti:
Omnom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora kertoo Mikon uuden hoidon olevan hänen bloginsa lukija. Anteeksi nyt vain, mutta onhan tuo nyt ihan saatanan säälittävää, että joku yh-mutsi seuraa blogin kautta näiden lapsettomuustaistelua, ja sit kun alkaa mennä huonosti, lykkää oman torttunsa blogistin miehelle tarjolle. Ja vielä jatkuvasti raportoi av:lle tästä "valloituksestaan" Nooran haukkumisketjuihin. High class indeed.. Mitenkään Nooran käytöstä puolustelematta. WT haisee vahvana tänne asti näistä kaikista.
Mä en edelleekään tiennyt Nooran blogista mitään ennen kun Mikon tapasin joten en todellakaan ole Mikkoa tavannut blogin kautta vaikka Noora muuta väittääkin. Ja en ole myöskään "lykännyt torttuani" kenellekkään. Onko siinä jotain väärää että Mikko jatkaa elämäänsä? Ja se että minkä takia tänne kirjotan, Noora kirjottaa musta ja Mikosta kaikkea paskaa blogiinsa niin täytyyhän mun jotenkin puolustautua ja yrittää kertoa tarinan toinen puoli ? Vai? En tajua mikä ihmisten ongelma on siinä että Mikolla on uusi nainen ? Noora itsekkin kertoo käyneensä treffeillä ja kaikkee ja silti ihmiset kauhistelee sitä kuinka Mikko on päässyt erosta niin nopeasti yli. Eikä Noora esimerkiksi sitä kerro blogissaan että vieläkin soittelee Mikolle esim. Kahdelta yöllä yms. Mutta väittää kuitenkin olevansa sujut eron kanssa... ei ne tappouhkaukset(siis uhkasi tappaa 3 vuotiaan lapsen) ihan sitä kuvaa tilanteesta anna että Noora olisi sujut asian kanssa. Mut pointti oli tässä nyt kai se että älkää hyvät ihmiset luulko että oon jotenki metsästäny Mikkoa tai sen blogin kautta löytäny. Se nyt vaan oli ihan sellanen perus "rakkautta ensisilmäyksellä" stoori. Ja tarkennan vielä, että se ensisilmäys ei tapahtunut blogin välityksellä. Kiitos hei!
Aika sinisilmäinen olet sinäkin, jos tosissas kuvittelet Mikonkin jo päässeen erosta yli. Ikävää, että äitinä olet vielä sotkenut pienen lapsesikin tuohon sotkuun. Ei hyvä.
Eiköhän se päässyt yli siitä jo monta vuotta sitten. Säälistä varmaan jatkoi monta vuotta. Nyt tuli sitten stoppi. Ihan varmasti romanttisessa mielessä pystyi jatkaa eteenpäin, koska kaiketi se oli jo loppunut ajat sitten. N kertoi blogissakin kuinka hän veti sikeitä ja yön pikkutunteina M tuli käsipelinsä jälkeen ja kirjaimellisesti ruiskautti sisään.
Lasta siinä väkisin tehtiin ja yritettiin. Mitä et käsitä.
Ei hitto, täältä vauva.fi keskusteluista saa kyllä aina takuuvarmat naurut :D :D
Ootte kyllä niin huvittavia kun jaksatte miettiä päänne puhki tuntemattomien ihmisten asioilla.
Tämä on sitä nykyajan "kyläkyylä" touhua . Ennenvanhaan mummot kyttäsivät verhojen raosta mitä naapurit tekee, nykyään kytätään somessa tuntemattomia ihmisiä ja taivastellaan keskustelupalstoilla näiden tuntemattomien tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.
Ja yleisasenne on se, että alapeukkua tulee, jos joku vahingossa positiiviseen sävyyn yrittää juoruilun kohteesta ( tässä tapauksessa Noora) puhua.
Joo ja tiedän, alapeukkuja tulee tähänkin :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omnom kirjoitti:
Taas se alotti ton että mikko ei mukamas hoitanu koiria silloi 2 viikon aikana.... ärsyttää ku mä olin niiden koirien kans kuitenki koko ajan eikä ne joutunu olee tuntiakaa yksin vaikka M kävi töissä.....
Mielenkiinnosta, miksi et itse tee töitä? Miksi olet Nooran sanoin "Mikon elätti"?
Olisko kenties sen takia että jotkus käy myös koulua ? Tai on äitiyslomalla ? Eihän Noorakaan ole koulujaan käynyt ja Mikko sen työt kävi aina tekemässä
Jos opiskelee niin ei silloinkaan kotona olla koko päivää. Äitislomalla 3 - vuotiaan kanssa? Herää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pitäisi saada tieto N työnantajalle näistä sen sekoiluista ja haukkumisesta yms. En mä ainakaan haluais että tollanen ihminen hoitaa mun lapsia... mistä sitä ikinä tietää mitä se N keksii katkeruudessaan niille lapsille tehdä kun yhtäkkiä vaikka taas pimahtaa.
Että te jaksatte. Meinaatko tehdä ilmoituksen ja sanoa " kun mä luin sen blogista tämmöstä"
Pelle.
Kun täällä meinaa juoruilu ja mollaaminen vähäks aikaa hyytyä , niin sitt tulee joku elämäänsä kyllästyny kirjottaan UUUUP :D
Hanki harrastus.
Hienoa Noora kun ite käyt tänne kirjottelemassa :'D pysyisit sinä vaan sielä blogissas
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni suomen laki on sellainen, että pelkästään uhkailua ei lasketa laittomaksi uhkaukseksi vaan jotakin konkreettista täytyy ensin tapahtua ennen kun poliisilla on valtuudet puuttua asiaan.
Oletteko te oikeasti ihan idiootteja? Meinaatte, että pitää tapahtua suunnilleen joku murhayritys ensin, ennen kuin poliisi ottaa TAPPOUHKAUKSEN tosissaan? Ei todellakaan, voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni suomen laki on sellainen, että pelkästään uhkailua ei lasketa laittomaksi uhkaukseksi vaan jotakin konkreettista täytyy ensin tapahtua ennen kun poliisilla on valtuudet puuttua asiaan.
Oletteko te oikeasti ihan idiootteja? Meinaatte, että pitää tapahtua suunnilleen joku murhayritys ensin, ennen kuin poliisi ottaa TAPPOUHKAUKSEN tosissaan? Ei todellakaan, voin kertoa.
Niin se vaan jossain tapauksissa menee että pelkkä uhkaus ei riitä
Jos noora haukut blogissa vammaisia ja teet työtä mm. Kehitysvammaisten lasten kanssa, niin todella toivon että joku keino keksitään että tieto kulkeutuisi työnantajallesi. En ikinä haluaisi sinua hoitamaan lapsiani, olen lukenut blogiasi kauan ja ei ole voinut kuin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan jossain tapauksissa menee että pelkkä uhkaus ei riitä
Näin se valitettavasti menee. Poliisi reagoi vasta sitten, kun on oikeasti tapahtunut jo jotain.
Taas uusimmassa postauksessa jauhaa kuinka M ei kahteen viikkoon hoitanut koiria. Hohhoijaa
"Mun piti lähteä reissuun yksin, ilman koiria mutta äitini päätti järjestää pienen kohtauksen mulle, etten pystynyt jättämään koiria hoitoon sinne."
Tuskinpa se äiti yksinään kohtausta järjesti... Vika on aina muissa, ei koskaan N:ssa.
Mitä tulee M:n uuden naisystävän parjaamiseen ja sanomisten kyseenalaistamiseen niin N on niin monesti jäänyt valheista ja ristiriidoista kiinni että uskottavuus on automaattisesti toisella osapuolella.
Vaikka N:n äiti olisikin järjestänyt "kohtauksen" niin en usko että se olisi sitä niille koirille kostanut ja jättänyt ne hoitamatta :D
Uusimmassa postauksessa taas kommentointi auki.
Ylläri, tass pari pvä niin kommentointi tuli takas. Menkää lukeen "vuosi sitten" kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Ylläri, tass pari pvä niin kommentointi tuli takas. Menkää lukeen "vuosi sitten" kommentteja
No en kyllä niin ihan suoraan sanoen käsitä miksi tuollaista huutelua pitää mennä toiselle kirjoittelemaan.
N julkaisee vaan ne haukkumis kommentit mihin osaa sanoa jotain vastaan :D oikee haluaa sitä draamaa blogiinsa vaikka piti kaikki haukkumiset jättää julkaisematta :DD
N on niin sekaisin ja jotkut vielä puolustaa tuollaista käytöstä. Ihan sairasta. Siis tehkää nyt viattomien lapsien puolesta ilmoitusta hänestä. Tämähän menee jo ihan sairaaksi koko homma.