Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Eikö se ajoitus parisuhteessakin ole aika tärkeä :o
Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 10.40
Ööö joo? Mä oon ollu lapsettomuus ajan parisuhteessa jossa oli säännöllinen seksi joten ei ollu nii sekunnilleen koska nussi. Ja viimeset kaks vuotta meni hoidoissa joissa ei todellakaan tarvinnu miettii ite mitää yhdynnän ajankohtaa... En mä varmaan kysyis asiaa jos tietäisin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ajoitus parisuhteessakin ole aika tärkeä :o
Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 10.40
Ööö joo? Mä oon ollu lapsettomuus ajan parisuhteessa jossa oli säännöllinen seksi joten ei ollu nii sekunnilleen koska nussi. Ja viimeset kaks vuotta meni hoidoissa joissa ei todellakaan tarvinnu miettii ite mitää yhdynnän ajankohtaa... En mä varmaan kysyis asiaa jos tietäisin?
On kyllä, siksi itsekin vähän ihmettelen tuota vastausta.
Pakko sanoa, että vähän kyllä häiritsee miten paljon näiden kummilasten kuvia esitellään blogissa ja instassa :/
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että vähän kyllä häiritsee miten paljon näiden kummilasten kuvia esitellään blogissa ja instassa :/
Ja eikös se nykyään oo niin että edes lapsen huoltaja ei voi antaa lupaa kuvien julkaisuun...
Nyt sitten kommenteissa exän ja exän uuden juttujen kertoilu jatkuu..
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa mun elämästä, esimerkiks töissä käymisestä ja mun ja mikon tapaamisesta kirjottaa julkisesti niin puhuis sitten edes totta. Alkaa todellakin taas ottaa päähän. T. Mikon uusi elätettävä
Omnom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa mun elämästä, esimerkiks töissä käymisestä ja mun ja mikon tapaamisesta kirjottaa julkisesti niin puhuis sitten edes totta. Alkaa todellakin taas ottaa päähän. T. Mikon uusi elätettävä
Vähän kyllä kuulostaa nuo N kirjoittamat jutut sellaiselta oman kilven kiillotukselta,
"Minä sentään kävin töissä - nykyinen loisii M rahoilla" tyylillä. Ja kun ihan varmasti vaikka hänelle kirjoittaisi asiallisesti todenmukaisen vastineen niin jättäisi sen julkaisematta. Tietenkään ei tarvitse omilla kasvoilla ja nimellä sitä tehdä. Jospa jättäisi teidät rauhaan lopulta (niinku Tuksu päässyt yli Artosta, sama meininki).
Ärsyttää vaan tuollainen yksipuolisesti selostettu tarina (mut sama ärsyttää näissä julki tuoduissa lasu-on-pahis tarinoissa että saavat väittää mitä vaan ja monet ei ees kritisoi).
Jaa vai että N itse "sentään kävi töissä". :D Mitä nyt ne lukuisat kuukaudet jolloin vaan makasi sängyllä/sohvalla ja M joutui syöttämään, taluttamaan vessaan ja juoksemaan kesken työpäivän tarkistamaan että rouva on vielä hengissä. Hohhoh.
Ja tuo uusin postaus, N on haukkunut kommentoijia vammaisiksi yms vaikka hoitaa työkseen vammaisia. Kaamea ihminen kaikinpuolin.
Jotenkin pitäisi saada tieto N työnantajalle näistä sen sekoiluista ja haukkumisesta yms. En mä ainakaan haluais että tollanen ihminen hoitaa mun lapsia... mistä sitä ikinä tietää mitä se N keksii katkeruudessaan niille lapsille tehdä kun yhtäkkiä vaikka taas pimahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa vai että N itse "sentään kävi töissä". :D Mitä nyt ne lukuisat kuukaudet jolloin vaan makasi sängyllä/sohvalla ja M joutui syöttämään, taluttamaan vessaan ja juoksemaan kesken työpäivän tarkistamaan että rouva on vielä hengissä. Hohhoh.
Ja tuo uusin postaus, N on haukkunut kommentoijia vammaisiksi yms vaikka hoitaa työkseen vammaisia. Kaamea ihminen kaikinpuolin.
Niin siis N sai palkan kun M kävi lähes 90% tekemässä N työt :D
Vierailija kirjoitti:
Missä on haukkunut? O_o En löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on haukkunut? O_o En löydä.
Taitaa olla viime vuoden puolelta. Jäi kuitenkin selvästi mieleen ja sitä silloin puitiin tällä palstallakin. Olivat juuri laittaneet pystyyn autax oy:n(?) perheporukalla, ja yrityksen toimenkuvaan kuului mm. vammaisten kotihoito. Silloin jo ihmetytti millaista mainetta yritykselle tuo se, että toimitusjohtaja haukkuu eri mieltä olevia julkisesti vammaisiksi.
Sittemmin yritys laitettiinkin yllättäen jäihin...
Omnom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että laista löytyy kohdat kunnianloukkaus ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen.
Jaha taas estetään kommentit. Eikös ne olleet jo ulkopuolisen valvojan tarkastuksessa?
Kyllä se kohta laittaa taas kommentoinnin kaikille ku ei se kestä sitä ettei kukaa kommentoi sen blogia :D
Heti tuli uutta postausta tuttuun tapaan uhon jälkeen.
Taas se alotti ton että mikko ei mukamas hoitanu koiria silloi 2 viikon aikana.... ärsyttää ku mä olin niiden koirien kans kuitenki koko ajan eikä ne joutunu olee tuntiakaa yksin vaikka M kävi töissä.....
Omnom kirjoitti:
Taas se alotti ton että mikko ei mukamas hoitanu koiria silloi 2 viikon aikana.... ärsyttää ku mä olin niiden koirien kans kuitenki koko ajan eikä ne joutunu olee tuntiakaa yksin vaikka M kävi töissä.....
Täyttyisiköhän tuossa jo kunnianloukkauksen kriteerit? Levitetään julkisesti virheellistä tietoa että olisi eläimiä kaltoinkohdeltu/jätetty heitteille. Pitäisi tuon ihmisen joskus oppia että kaikkia sammakoita ei kannata näppikseltään päästää...
Samaa tulin kommentoimaan että jos on 6 (?) vuotta yrittänyt lasta niin luulis tietävän nuo kiertoon liittyvät jutut. Lisäksi kun on ainakin jonkin verran opiskellut lähihoitajan tutkintoa niin (meillä ainakin) tuli raskauteen yms liittyvät asiat jo ensimmäisen kokonaisuuden aikana.