Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
281/2566 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tulin kommentoimaan että jos on 6 (?) vuotta yrittänyt lasta niin luulis tietävän nuo kiertoon liittyvät jutut. Lisäksi kun on ainakin jonkin verran opiskellut lähihoitajan tutkintoa niin (meillä ainakin) tuli raskauteen yms liittyvät asiat jo ensimmäisen kokonaisuuden aikana.

Vierailija
282/2566 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ajoitus parisuhteessakin ole aika tärkeä :o

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 10.40

Ööö joo? Mä oon ollu lapsettomuus ajan parisuhteessa jossa oli säännöllinen seksi joten ei ollu nii sekunnilleen koska nussi. Ja viimeset kaks vuotta meni hoidoissa joissa ei todellakaan tarvinnu miettii ite mitää yhdynnän ajankohtaa... En mä varmaan kysyis asiaa jos tietäisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2566 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ajoitus parisuhteessakin ole aika tärkeä :o

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 10.40

Ööö joo? Mä oon ollu lapsettomuus ajan parisuhteessa jossa oli säännöllinen seksi joten ei ollu nii sekunnilleen koska nussi. Ja viimeset kaks vuotta meni hoidoissa joissa ei todellakaan tarvinnu miettii ite mitää yhdynnän ajankohtaa... En mä varmaan kysyis asiaa jos tietäisin?

On kyllä, siksi itsekin vähän ihmettelen tuota vastausta.

Vierailija
284/2566 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up

Vierailija
285/2566 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että vähän kyllä häiritsee miten paljon näiden kummilasten kuvia esitellään blogissa ja instassa :/

Vierailija
286/2566 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että vähän kyllä häiritsee miten paljon näiden kummilasten kuvia esitellään blogissa ja instassa :/

Ja eikös se nykyään oo niin että edes lapsen huoltaja ei voi antaa lupaa kuvien julkaisuun...

Vierailija
287/2566 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kommenteissa exän ja exän uuden juttujen kertoilu jatkuu..

Vierailija
288/2566 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa mun elämästä, esimerkiks töissä käymisestä ja mun ja mikon tapaamisesta kirjottaa julkisesti niin puhuis sitten edes totta. Alkaa todellakin taas ottaa päähän. T. Mikon uusi elätettävä

Vierailija
289/2566 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa mun elämästä, esimerkiks töissä käymisestä ja mun ja mikon tapaamisesta kirjottaa julkisesti niin puhuis sitten edes totta. Alkaa todellakin taas ottaa päähän. T. Mikon uusi elätettävä

Vähän kyllä kuulostaa nuo N kirjoittamat jutut sellaiselta oman kilven kiillotukselta,

"Minä sentään kävin töissä - nykyinen loisii M rahoilla" tyylillä. Ja kun ihan varmasti vaikka hänelle kirjoittaisi asiallisesti todenmukaisen vastineen niin jättäisi sen julkaisematta. Tietenkään ei tarvitse omilla kasvoilla ja nimellä sitä tehdä. Jospa jättäisi teidät rauhaan lopulta (niinku Tuksu päässyt yli Artosta, sama meininki).

Ärsyttää vaan tuollainen yksipuolisesti selostettu tarina (mut sama ärsyttää näissä julki tuoduissa lasu-on-pahis tarinoissa että saavat väittää mitä vaan ja monet ei ees kritisoi).

Vierailija
290/2566 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa vai että N itse "sentään kävi töissä". :D Mitä nyt ne lukuisat kuukaudet jolloin vaan makasi sängyllä/sohvalla ja M joutui syöttämään, taluttamaan vessaan ja juoksemaan kesken työpäivän tarkistamaan että rouva on vielä hengissä. Hohhoh.

Ja tuo uusin postaus, N on haukkunut kommentoijia vammaisiksi yms vaikka hoitaa työkseen vammaisia. Kaamea ihminen kaikinpuolin.

Vierailija
291/2566 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pitäisi saada tieto N työnantajalle näistä sen sekoiluista ja haukkumisesta yms. En mä ainakaan haluais että tollanen ihminen hoitaa mun lapsia... mistä sitä ikinä tietää mitä se N keksii katkeruudessaan niille lapsille tehdä kun yhtäkkiä vaikka taas pimahtaa.

Vierailija
292/2566 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa vai että N itse "sentään kävi töissä". :D Mitä nyt ne lukuisat kuukaudet jolloin vaan makasi sängyllä/sohvalla ja M joutui syöttämään, taluttamaan vessaan ja juoksemaan kesken työpäivän tarkistamaan että rouva on vielä hengissä. Hohhoh.

Ja tuo uusin postaus, N on haukkunut kommentoijia vammaisiksi yms vaikka hoitaa työkseen vammaisia. Kaamea ihminen kaikinpuolin.

Niin siis N sai palkan kun M kävi lähes 90% tekemässä N työt :D

Vierailija
293/2566 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on haukkunut? O_o En löydä.

Vierailija
294/2566 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on haukkunut? O_o En löydä.

Taitaa olla viime vuoden puolelta. Jäi kuitenkin selvästi mieleen ja sitä silloin puitiin tällä palstallakin. Olivat juuri laittaneet pystyyn autax oy:n(?) perheporukalla, ja yrityksen toimenkuvaan kuului mm. vammaisten kotihoito. Silloin jo ihmetytti millaista mainetta yritykselle tuo se, että toimitusjohtaja haukkuu eri mieltä olevia julkisesti vammaisiksi.

Sittemmin yritys laitettiinkin yllättäen jäihin...

Vierailija
295/2566 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että laista löytyy kohdat kunnianloukkaus ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen.

Vierailija
296/2566 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha taas estetään kommentit. Eikös ne olleet jo ulkopuolisen valvojan tarkastuksessa?

Vierailija
297/2566 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kohta laittaa taas kommentoinnin kaikille ku ei se kestä sitä ettei kukaa kommentoi sen blogia :D

Vierailija
298/2566 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli uutta postausta tuttuun tapaan uhon jälkeen.

Vierailija
299/2566 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se alotti ton että mikko ei mukamas hoitanu koiria silloi 2 viikon aikana.... ärsyttää ku mä olin niiden koirien kans kuitenki koko ajan eikä ne joutunu olee tuntiakaa yksin vaikka M kävi töissä.....

Vierailija
300/2566 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom kirjoitti:

Taas se alotti ton että mikko ei mukamas hoitanu koiria silloi 2 viikon aikana.... ärsyttää ku mä olin niiden koirien kans kuitenki koko ajan eikä ne joutunu olee tuntiakaa yksin vaikka M kävi töissä.....

Täyttyisiköhän tuossa jo kunnianloukkauksen kriteerit? Levitetään julkisesti virheellistä tietoa että olisi eläimiä kaltoinkohdeltu/jätetty heitteille. Pitäisi tuon ihmisen joskus oppia että kaikkia sammakoita ei kannata näppikseltään päästää...