Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Aikamoinen tuo m ja n soppa on.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tuo kuva merkkaa sitä, että joku nyt vain on tullut sivulle Toiveena vauva -bloglovinin kautta? Ja sehän voisi olla kuka vaan, ei välttämättä bloggaaja itse.
Jonkunlaisen haun nimenomaan toiveena vauva on tehnyt Sinisentalonnallet blogille.
Vierailija kirjoitti:
Noora busted! Käynyt stalkkaamassa Mikon blogia
Toisaalta, mitä pahaa siinä on jos käy lukemassa?
Samaan tapaan mekin täältä "stalkataan" blogia, vieläpä keskustellqqn asiasta. Jos ei halua kaikkien lukevan blogiaan, niin sitten vain kutsuttujen lukijoiden käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2017 skandaali
Taisi olla aika hiljainen vuosi?
Jotenkin on alkanut ärsyttää Mikko. Kaikki tietää, et Noora on mieleltään sairas. Antais jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on alkanut ärsyttää Mikko. Kaikki tietää, et Noora on mieleltään sairas. Antais jo olla.
Kasvattaisi selkärangan tosiaan.
Joo. Luulisi, ettei paljon kiinnostaisi vaikka exä kävis julkista blogiaan ihmettelemässä. Sinisen talon isähehkutus. :D
Noora vois kasvattaa selkärangan ja myöntää et exän tekemiset ja menemiset vieläkin kiinnostaa. Ihan oma vika jos mielensä siitä pahottaa, kun ei kukaan oo pakottanu mikon blogia lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Luulisi, ettei paljon kiinnostaisi vaikka exä kävis julkista blogiaan ihmettelemässä. Sinisen talon isähehkutus. :D
Vähän säälittävää tosiaan julkaista tuollaista, olen luullut, että nimenomaan Mikko olisi päässyt elämässä eteenpäin, kun sitä niin paljon on painottanut.
Vierailija kirjoitti:
Noora vois kasvattaa selkärangan ja myöntää et exän tekemiset ja menemiset vieläkin kiinnostaa. Ihan oma vika jos mielensä siitä pahottaa, kun ei kukaan oo pakottanu mikon blogia lukemaan.
Kyllä varmaan Noora lukee, vaikka ei tosiaan kannattaisi. Jotenkin silti oon pitäny Mikkoa tervejärkisenä, mut blogi on alkanut kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Eikai Mikkokaan osaa tollaista trollia tehdä, kyllähän tuo on aika selvä Nooran tekonen ja väittää ettei muka blogissa käy. Kas kummaa mielialat vaihtelee Mikon blogin mukaan.
Tossahan näkyy url, joten ei ole periaatteessa mitään takeita, että on sieltä blogin kävijätilastoista tuo linkki ylipäätään...
Mautonta julkaista tuollaista kuvaa, vaikka kävijä olisi kuka. Mutta sitähän varten blogi on selvästi olemassa - eksän kiusaksi. Oikein maalaillaan idylliä ja vietetään allaviivaten isyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai Mikkokaan osaa tollaista trollia tehdä, kyllähän tuo on aika selvä Nooran tekonen ja väittää ettei muka blogissa käy. Kas kummaa mielialat vaihtelee Mikon blogin mukaan.
Tossahan näkyy url, joten ei ole periaatteessa mitään takeita, että on sieltä blogin kävijätilastoista tuo linkki ylipäätään...
Totta, ja taustalla on Nooran blogi, huomasin kun säädin näytön kirkkaammaksi. Eli kirjoittaja itse vierailee blogissa, eikä päinvastoin.
Joskus symppasin Mikkoo, mut nyt en minäkään voi sietää sen exän kiusaksi perustamaa blogia ja isähehkutusta. Ei vaikuta kovin tasapainoiselta hänkään. Jää Salkkarit kakkoseks tässä draamassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja taustalla on Nooran blogi, huomasin kun säädin näytön kirkkaammaksi. Eli kirjoittaja itse vierailee blogissa, eikä päinvastoin.
Miks Mikko sit laittas kuvan jossa ite vierailee eksänsä blogissa ? Ei kai se niin tyhmä oo :D
Mulla ainakin aukee taustalle se blogi josta on katselu tullut jos tulee tuo seuraamisehdotus. Esim. kun erään blogin kirjoittaja oli vieraillut useasti blogissani niin minulle tuli seuraamis/tilaamis ehdotus hänen blogiinsa, ja kun sen avasi niin aukesi taustalle tommonen blogi näkymä. Eli se Mikon laittama kuva tarkoittaa sitä että Noora on useamman kerran käynyt Mikon blogissa... tai näin ainakin oman kokemuksen mukaan ajattelisin
T. Blogger/vlogger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Mikko sit laittas kuvan jossa ite vierailee eksänsä blogissa ? Ei kai se niin tyhmä oo :D
Mulla ainakin aukee taustalle se blogi josta on katselu tullut jos tulee tuo seuraamisehdotus. Esim. kun erään blogin kirjoittaja oli vieraillut useasti blogissani niin minulle tuli seuraamis/tilaamis ehdotus hänen blogiinsa, ja kun sen avasi niin aukesi taustalle tommonen blogi näkymä. Eli se Mikon laittama kuva tarkoittaa sitä että Noora on useamman kerran käynyt Mikon blogissa... tai näin ainakin oman kokemuksen mukaan ajattelisin
T. Blogger/vlogger
Niinpä.
Täällä aika monet haluvat haukkua Mikkoa millä verukkeella tahansa, mutta ainakin minusta on ihan hyväksytty reaktio ihmetellä tuota ja hakea tietoa asiasta. Etenkin kun miettii mitä on aiemmin tapahtunut N:n taholta.
Molemmat voisivat poistaa bloginsa. Elämänlaatu paranisi huomattavasti.