Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Mitähän hänelle kuuluu nykyisin?
Noora Hautala, ole ystävällinen ja tule kertomaan kuulumisiasi! Ainakin laihduit liki normaalipainoon mutta lihoitko takaisin? Saitko lapsia? Miten jaksat?
Mitäköhän hänelle kuuluu nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän hänelle kuuluu nykyään?
Samaa mietin.
Mitähän M&M’lle kuuluu nykyään?
Utelias123 kirjoitti:
Mitähän M&M’lle kuuluu nykyään?
Ei ainakaa yhteistä arkea jaa enää.
Näin jouluaatto iltana Noora ja Mikko tulivat mieleeni ja päädyin tähän keskusteluun. Mitähän Nooralle kuuluu? Toivottavasti hän on löytänyt rauhan ja onnellisuuden. Entä Mikko? Kestikö uusi onni?
Vierailija kirjoitti:
Näin jouluaatto iltana Noora ja Mikko tulivat mieleeni ja päädyin tähän keskusteluun. Mitähän Nooralle kuuluu? Toivottavasti hän on löytänyt rauhan ja onnellisuuden. Entä Mikko? Kestikö uusi onni?
Eipä se uusi onni kestänyt.
Mä olen usein miettinyt että mitä näille ihmisille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se uusi onni kestänyt.
Eikö heilläkin ollut blogi?
Miksi nämä eivät kirjoita enää elämästään? Siis mikä oli koko kuva, kun noita blogeja ei saa enää auki? Pari toivoi lasta, mutta ei saanut. Mies petti monta vuotta. Sai sitten lapsen toisen naisen kanssa. Millaisia tyyppejä nämä olivat?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen usein miettinyt että mitä näille ihmisille kuuluu.
Niin minäkin.
Sivukorvalla kuultuna: M&M olis palanneet välirikon jälkeen yhteen takasin. Eikä M olis ikinä pettäny bloggaajaa. Olis ollut vissiin bloggaajan itse keksimää mustamaalaamista exästään. Eikö sillä ollut monenlaista mielenterveysongelmia? Siinä kenties syy. Mutta mitähän blogaajalle kuuluu?
Huom. otsikko tarkoitta toivetta blogista, ei toivetta vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Huom. otsikko tarkoitta toivetta blogista, ei toivetta vauvasta.
Toiveena vauva-aiheinen BLOGI.
Noooooooraaaaa miss oooot???