Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suomalaisten nuorempien naisten ylipaino on lisääntynyt ja paljon!

Vierailija
03.05.2016 |

Nuoremmilla tarkoitan suunnilleen alle 35-vuotiaita. Käyn useamman kerran viikossa uimahallissa ja siellä jos missä sen huomaa. Sen sijaan moni meistä keski-ikäisemmistä on yllättävän timmissä kunnossa.

Ja ylipainolla en tarkoita muutaman kilon läskejä vaan jo sairaalloiselle puolelle menevää liikalihavuutta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas muistan 7-8 vuoden takaisista kylpyläkäynneistä, että lähes kaikki lihavat naiset olivat keski-ikäisiä, yli 35 v ja ehkä yksi äiti pienen lapsen kanssa oli alle sen. Olivat huomattavan lihavia,kuumia ilmestyksiä, osalla kävelykin vaappumista. Missään en ole nähnyt Suomessa niin lihavia naisia kuin Ikaalisten kylpylässä 😍

M21

Vierailija
2/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, mutta asiastahan ei saisi puhua koska pullukat loukkaantuu, hehän kantavat kilonsa ylpeänä. Jos vaan ottaisivat sen huomioon että liikapaino on omalle terveydelle huono asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN ON! HARMILLISTA!!!

Vierailija
4/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sit?

Vierailija
5/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas muistan 7-8 vuoden takaisista kylpyläkäynneistä, että lähes kaikki lihavat naiset olivat keski-ikäisiä, yli 35 v ja ehkä yksi äiti pienen lapsen kanssa oli alle sen. Olivat huomattavan lihavia,kuumia ilmestyksiä, osalla kävelykin vaappumista. Missään en ole nähnyt Suomessa niin lihavia naisia kuin Ikaalisten kylpylässä 😍

M21

Tämähän johtuu siitä, että vanhemmat naiset eivät enää häpeile läskejänsä eikä siitä, että vanhemmat olisivat keskimäärin lihavampia.. Ehkäpä nykyään nuorilla on parempi itsetunto, joten hekin kehtaavat tulla läskeinä uimatamineissa julkiseen tilaan.

Vierailija
6/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M21

Johtuu varmaan myös siitä, että yleensä kylpylässä käy enemmän hieman vanhempaa väkeä. Nuorissa on nykyisin todella lihavia, mutta eihän siitä saa puhua, loukkaantuvat vielä.

Vierailija
7/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on nähdä nuorten ihmisten ylipainon vuoksi vääntyneet jalat. Ortopedeille riittää töitä tulevaisuudessakin.

Vierailija
8/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta on nähdä nuorten ihmisten ylipainon vuoksi vääntyneet jalat. Ortopedeille riittää töitä tulevaisuudessakin.

Kyllä. Surkean näköistä kun jalat vääntyvät polven kohdalta sisäänpäin ylipainon alla.

Vierailija
9/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on näköjään ihan pakko jankata tätä samaa ja kyllä on täytynyt tynnyrissä asua, jos vasta nyt herää siihen, että suomalaiset ovat lihavampia kuin ennen.

Vierailija
10/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan on lisääntynyt suomalaisten nuorten miesten ylipaino sitten? Ainakin armeijassa näytetään siitä olevan huolissaan.

Vierailija
11/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lisääntynyt mutta ei niin paljon kuin samanikäisten miesten lihavuus. Jos siellä uimahallissa katsoo muitakin kuin vain naisia niin huomaa että miehet on järkyttävän lihavia. Tokihan tietenkin lihavanakin nainen on moittittavampi kuin lihava mies?

Vierailija
12/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21

Johtuu varmaan myös siitä, että yleensä kylpylässä käy enemmän hieman vanhempaa väkeä. Nuorissa on nykyisin todella lihavia, mutta eihän siitä saa puhua, loukkaantuvat vielä.

Ei ole tullut todella lihavia vastaan opiskelupaikoissa, amk:ssa tai yliopistolla. Amkin ryhmän noin 25 naisesta vain kaksi on hieman pullukoita. Myöskään yläasteella ja lukiossa ei ollut kuin muutama lihava. Minä pidän silmät auki ja katson todella tarkkaan. Todella lihavia teinejä/nuoria naisia ei ole ikinä tullut vastaan (150+ kg). Valitettavasti.

M21

Vierailija
13/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyvätkö jalat ylipainon takia?!:O

Vierailija
14/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Surkean näköistä kun jalat vääntyvät polven kohdalta sisäänpäin ylipainon alla.

Linkatkaa kuva, miltä tuo näyttää? Tuollaista ei Suomessa näe, varsinkaan alle 35 v naisilla. Jollain Amerikan 250+ kiloisilla vain.

Vierailija
15/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan on lisääntynyt suomalaisten nuorten miesten ylipaino sitten? Ainakin armeijassa näytetään siitä olevan huolissaan.

Pirusti. Ehkä jopa enemmän kuin tyttöjen?

Cooperissa juostaan se mikä 30 vuotta sitten takaperin ja lihaskuntotestistä harva saa enää kiitettävää tulosta. Syytä on huomioida että nämä siitä huolimatta, ettei kaikkein pahimmat kasat sun muut edes pääse inttiin enää.

Vierailija
16/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä että ovat liikkumassa siellä uimahallissa? Enemmän surettaisi jos vain röhnöttäisivät sohvalla.

Vierailija
17/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M21

Tämähän johtuu siitä, että vanhemmat naiset eivät enää häpeile läskejänsä eikä siitä, että vanhemmat olisivat keskimäärin lihavampia.. Ehkäpä nykyään nuorilla on parempi itsetunto, joten hekin kehtaavat tulla läskeinä uimatamineissa julkiseen tilaan.

Vanhemmat naiset todellakin ovat keskimäärin lihavampia. Harvoin näkee alle 40v kunnolla lihavia naisia. Lihavimmatmitä olen nähnyt, ovat poikkeuksetta keski-ikäisiä, 40-60v. Ja olen lihavuuden ihailija ja harrastaja, kiinnitän siihen paljon huomiota.

M21

Vierailija
18/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalat vääntyvät polvista ulospäin.

Vierailija
19/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja keneköhän vika se on? Te vanhemmat sukupolvet olette itse rakentaneet tämän yhteiskunnan, jossa on jäätävä sokerikulutus ja siihen mahdollistava ruokatuotanto sekä markkinointi. Lisäksi kasvatuksella ja omilla esimerkeillä tai hemmottelulla on iso merkitys siihen, mitä elintapoja lapset ja nuoret omaksuvat. En syyttäisi nuoria heidän huonoista elintavoista tai ylipainosta. Kyllä siinä on vanhempien sukupolvilla peiliin katsomista. Tuskin niistä nuoristakaan on kivaa olla ylipainoinen, sokeririippuvainen ja epämotivoitunut liikkumaan.

Vierailija
20/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joku itse nähnyt jotain.... Ja onhan se silloin fakta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi