Uskotteko että monet pullerot naiset eivät pidä kesästä koska
Koska silloin hoikat ja hyvännäköiset naiset pukeutuvat paljastavasti ja kaikki miehet kuolaavat heidän peräänsä?
Kommentit (26)
Päinvastoin ap; itse odotan kesää kun muodokkaatkin uskaltavat pukeutua vapaammin, eli pääsee kuolaamaan juuri niitä "pulleroita".
Mä olen pullero mutta mua ei kiinnosta kenen perään miehet kuolaa. Harva mies itse on sellainen jolta edes haluaisin mitään huomiota. Sen sijaan en tykkää kesästä jos se on kuuma. Hikoan helposti ja öisin on vaikea nukkua kun kämppä on ihan sauna.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin ap; itse odotan kesää kun muodokkaatkin uskaltavat pukeutua vapaammin, eli pääsee kuolaamaan juuri niitä "pulleroita".
Juuri näin! Mitä lihavampi ja makkaraisempi sitä parempi!
M21
No mulle on aivan sama miten muut naiset ja miehet pukeutuu. Oon joskus ollu normaalipainoinen itsekin, enkä sillonkaan esitellyt kesäisin kroppaani, vaikka ihan hyvin oisin voinut. Ei kiinnosta perään viheltelevät ja kyttäävät miehet. Mun itsetunto ei ole sellasista asioista kiinni.
Inhoan kesää juurikin kaikenlaisten inhottavien ötököiden ja hyttysten vuoksi ja siksi, koska Suomen kesä on armottoman lyhyt ja surkea. Suurimmaksi osaksi sateinen ja viileä. Tai sitten on välillä niitä hemmetillisiä lämpöjaksoja, jotka on myös inhottavia, koska vihaan liiallista kuumuutta.
Kesällä tykkään muutenkin aina pukeutua väljempiin vaatteisiin, en pidä mistään ihonmyötäsistä vaatteista. En pitänyt niistä normaalipainoisenakaan, enkä pidä nytkään.
Tissitkin on olemassa, mutta ei kiinnosta esitellä niitä kenellekään. Lähinnä vaan mietin, miten saisin piilotettua ne mahdollisimman hyvin etteivät näytä niin isolta. En pidä siitä, että kun juttelen miesten kanssa, niin ne puhuu mun tisseille, eikä selvästikään mulle.
Oon nainen, mutta siltikin ihminen, enkä mikään kävelevä tissi.
Huomaa että olet vielä kakara. Olen pullea ja rakastan kesää. Enpä mä elämässäni edes huomaa enkä näe miehiä jotka kuolaa jonkun naisen perään.
Lievästi ylipainoisena ja helposti hikoilevana miehenä minulla on ihan samoja fiiliksiä. Miesten kun on vaikea pukeutua tyylikkäästi ja vilpoisesti vaikka olisi minkälainen adonis hyvänsä. Jostain syystä mieheltä ei hyväksytä yli polven jääviä lahkeita ja hihattomia ja/tai avokauluksisia paitoja. Siksi minä järjestänkin kesällä kaikki mahdolliset tapahtumat sisällä tai ulkona varjossa. Syyskuussa on sitten kiva mennä tyylikkäänä ulos.