Olen 16v tyttö ja kännissä koulussa. Kysyttävää?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
hyvä tyttö, äitisi on varmaan sinusta ylpeä
hehhee ei se tiedä Xd
Ei ensimmäistäkään kirjoitusvirhettä. Heikko känni. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kertoo ;)
Miksi?
Kysy opettajalta haluaako se että otat siltä suihin tunnin jälkeen? Vai pitäiskö opettajan olla kännissä, että pystyisi painamaan sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kertoo ;)
Miksi?
Koska elämä. Sattui olemaan kaljaa, ja vituttaa, koska hakija vei rahat. Nyt on tiistai ja tämä on jo toinen kerta.
Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Koetko saavuttaneesi jotain?
Toivon mukaan et häiritse muita, jotka haluavat seurata opetusta.
Niin tämä sama ketju oli jo joskus aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kertoo ;)
Miksi?
Koska elämä. Sattui olemaan kaljaa, ja vituttaa, koska hakija vei rahat. Nyt on tiistai ja tämä on jo toinen kerta.
Jormako se taas hame päällä pikkutyttönä esiintyy? Eikö sulla ollut bannit tänne?
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Koetko saavuttaneesi jotain?
Toivon mukaan et häiritse muita, jotka haluavat seurata opetusta.
relax vedin vain pari bisseä, ekä kukaan kuitenkaan huomaa mitään, vaikka onkin aika hyvä olo :D
Sulla on sitten hyvin pullat uunissa jos näin vanhaa sanontaa käytetään. Sääliksi käy.
Mitä sit. Aika prinsessoja ja nössyköitä olette jos vertaa mitä meno oli 80 luvulla. Menkää vaan sinne instaan, saatte likejä.
Kalja pierettää. Meinaatko päästellä tunnilla rennosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kertoo ;)
Miksi?
Jormako se taas hame päällä pikkutyttönä esiintyy? Eikö sulla ollut bannit tänne?
En ole pikkutyttö, olen nuori nainen. Ja toiseksi, olen kyllä oikeasit teini-ikäinen, eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun kirjitan av:lle. Olen myös tehnyt 16 viiltelijä ketjut.
Miksi ;( miksi ;( miksi ;/ ei saa tuhmaa
:D T. Salainen möykky
Vierailija kirjoitti:
Kysy opettajalta haluaako se että otat siltä suihin tunnin jälkeen? Vai pitäiskö opettajan olla kännissä, että pystyisi painamaan sua?
Opettaja on nainen, joten I don't think so.
Onko kivaa, kun kohta on ruokatunti?
Kun jäät kiinni, tulee lastensuojeluilmoitus.
KYLLÄ LOPPUKEVÄÄSTÄ VOI VÄHÄN KÄNNISSÄ KOULUSSA OLLAKIN, ONHAN TAKANA PITKÄ LUKUVUOSI. NYT VOI JUHLIA PIKKU KÄNÄLLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Kun jäät kiinni, tulee lastensuojeluilmoitus.
Muuten hyvä, mutta
1. en jää kiinni
2. olen jo valmiiksi lastarissa
hyvä tyttö, äitisi on varmaan sinusta ylpeä