Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä juomalla joitte ensikänninne & pystyttekö juomaan sitä juomaa nykyään?

Vierailija
03.05.2016 |

Itsellä oli Pink Cat, sellainen äitelän imelä litku. Pullo tyhjeni tunnin sisällä ja oksennus lensi sen jälkeen seuraavat pari tuntia ja seuraavana aamuna uudestaan.

En todellakaan pystyisi juomaan sitä enää :D (en tiedä edes myydäänkö sitä enää)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosoluella. Olen vaihtanut keppanaan. Gin Lemonit, Golden Vodkat ja valkoviinit stoppaa pahasti.

Vierailija
42/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalla pääosin, päälle vaikka ja mitä viiniä, likööriä ja väkeviä. En ollut kunnon kaatokännissä enkä oksentanut edes seuraavana aamuna, mitä ihmettelen kovasti (nykyään oksennan aina viimeistään krapulassa!) Ikää oli sillon 15v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaviiniä ja kaljaa ekoilla kerroilla, en edelleenkään juuri pidä punaviinistä muttei johdu tuosta. lonkeroita join silloin usein enkä enää niistä tykkää.

Vierailija
44/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mikä oli eka mutta teininä aika usein gin Lemon! Never again!

Sama täällä! Myöskään tavallinen lonkero ei uppoa tänäkään päivänä teiniaikoijen jäljiltä...

Vierailija
45/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain itse tehtyä 1983. Saatiin kaverin serkulta. Ei ole tullut juotua koska sitä ei ole ollut tarjolla missään.

Vierailija
46/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gin Lemon, Golden capin omenasiideri, Green Cat + Sprite ja joku mieto salmari olivat vakioita. En juo enää kuin viiniä. Kesällä terassilla menee joku tuontisiideri, mutta harvassa ovat nämäkin.

Vierailija
47/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smirnoff ice ja Bacardi breezer! En tiedä meniskö vielä, ehkä. Pitäiskö kokeilla? Kehtaako kolmekymppinen ostaa Alkosta vai luulevatko, että olen hakureissulla? :D

Vierailija
48/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossu-päärynälimu, ei maistuis enää

Vierailija
49/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

47, näin alkon myyjänä sanoisin, että vähän kulmien alta voivat katsoa jos olet ihan fiksun ja siistin näköinen päällepäin :D Mutta älä ihmeessä anna sen estää!

Vastaus itse kysymykseen, smurffilimsalla ja kossulla. En pysty enää edes haistamaan kumpaakaan.

Vierailija
50/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä siiderillä. Joskus menee, harvoin. Siitä on tullut sellanen, että juo jäillä ekoilla lämpimillä ilmoilla keväällä. Kyllähän se maihtuu kesähelteelläkin, kun on leikannut ruohon. Se on kyllä parasta.

Vierailija
51/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinillä, en muista enää mikä oli, mutta kyllä se vieläkin menisi. Olin tosin "jo" 19-vuotias, enkä enää vetäisi koko pulloa yksinäni...

Vierailija
52/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isän baarikaapista jokaisesta pullosta pari senttiä. Ei kyllä maistuisi enää, ainakaan kaikki samaan lasiin sekoitettuna!

Vierailija
53/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freixenetin mansikkakuohuviinillä. En ole juonut sen jälkeen juuri tätä kyseistä merkkiä, mutta ainakin muut kuohuviinit menevät alas.

Vierailija
54/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinillä ja filmi katkeaa aika pian. Aamulla laatta lensi ja olo muutenkin kamala kaksi päivää. Enpä ole juonut enää sen jälkeen.

Vierailija
55/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemoien kaapista varastetulla ilmeisen kalliilla konjakilla. Ei maistu enää viskit eikä konjakit.

Vierailija
56/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mullakin oli Pink Cat, hurrr, tulee vieläkin tuskanhiki kun näen tuon pullon jossain :D Ja ekoista känneistä on jo 18v., ei ole aika parantanut haavoja..

Vierailija
57/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikännini join yhdistelemällä pieniä määriä kotoa löytyviä juomia, ainakin siinä oli kotiviiniä, rommia/konjakkia, jotain likööriä ja kirkasta.

Ei mahtaisi moinen cocktail enää upota :) En tosin muista sekoitinko ne keskenään vai kaadoinko lasiin hieman jokaista erikseen.

Vierailija
58/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlin helmeilevä omenaviini joskus 15-vuotiaana... Ja ei, en joisi tuota enää.

Muuten juon kyllä erittäin mielelläni viiniä ja lonkerokin on tosi hyvää.

Vierailija
59/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink Catia oli varattu kokonainen pullo yksin minua varten! :D En muista paljon sain juotua, mutta laatta lensi kyllä. Tuo tapahtui joskus 12 vuotta sitten (kun olin 14-vuotias).

Ko. juoma ei ole tullut vastaan sen jälkeen, mutta ei minulla mitään traumoja ole. Jos maistaisin Pink Catia nyt, se olisi varmaan pahaa. En enää pidä makeista alkoholijuomista :p

Vierailija
60/61 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squazz. Se oli sellaista greipin makuista vodkapohjaista juomaa. Ei tullut huono olo eikä edes pyörinyt päässä, mut meni jalat alta aivan täysin. Oli aika kummallinen kokemus :D

Sittemmin 19-vuotiaana join liikaa tequilaa ja laattasin baarin vessassa tunnin verran, konttasin reilun kilometrin matkan kotiin enkä kehdannut mennä siinä kunnossa sisälle, joten jäin pihakeinuun oksentamaan. Kun vihdoin kompuroin sisälle aamukuuden jälkeen, äiti vaan nauroi, antoi appelsiinimehua ja pisti nukkumaan. Sen jälkeen en ole tequilaan koskenut enkä piru vie koske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi