Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisareni kehuskelee lenkkeilyillään.t.ammattivalittaja

Vierailija
03.05.2016 |

Kuinka hän vielä 55v tekee pitkiä kävely/juoksulenkkejä. Niin tekisin minäkin jos pysyisin pystyssä. Ei mun liikkumattomuuteni ole oma valintani.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Aruballe asti pääsit ei-pystyssä?

Vierailija
2/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies tuollaisessa auttaa mutta en mä yksin pysty lenkkeilemään.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu että sinä tehtailet näitä masentavia marinoitasi tänne jo ennen kahdeksaa. Uskomatonta skeidaa.

Vierailija
4/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu että sinä tehtailet näitä masentavia marinoitasi tänne jo ennen kahdeksaa. Uskomatonta skeidaa.

Heräsin jo klo 6 kuten joka aamu.ap

Vierailija
5/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaresi saa olla iloinen ja ylpeä omista saavutuksistaan, ei se välttämättä ole sinun mollaamista. Olen huomannut saman: ylipainoisena mielestäni kaikki ylisti hoikkuutta ja liikkumistaan, nyt normaalipainoisena kukaan ei mielestäni tee niin vaan kertoo vain elämästään. Sinkkuna tuntui, että kaikilla on sutinaa ja onnellisia parisuhteita. Nyt kun toivon raskautta, näen kaikkialla raskausvatsoja.

Vierailija
6/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisaresi saa olla iloinen ja ylpeä omista saavutuksistaan, ei se välttämättä ole sinun mollaamista. Olen huomannut saman: ylipainoisena mielestäni kaikki ylisti hoikkuutta ja liikkumistaan, nyt normaalipainoisena kukaan ei mielestäni tee niin vaan kertoo vain elämästään. Sinkkuna tuntui, että kaikilla on sutinaa ja onnellisia parisuhteita. Nyt kun toivon raskautta, näen kaikkialla raskausvatsoja.

Ei se olekkaan mollaamista ja kaikki jotka pystyvät liikkumaan saavat olla onnellisia että siihen pystyvät, mutta sitten on munkaltaisia tai ainakin minä joka ei vaan pysty kovista haluista huolimatta liikkumaan.ap

Vierailija
7/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mikä sankari.

Vierailija
8/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mikä sankari.

Ei mutta lapsikin meni jo klo 8 kouluun niin en minä koskaan mihinkään puolille päiville nuku.ap

Vierailija
9/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantoiko lentokoneeseen asti ja kentältä hotellille ja meressä piteli sua, ettet vajonut pohjaan?

Vierailija
10/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se roinamäärä muutossa liikahti sinkkukämppääsi?

Vierailija
11/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ajatusten vaihtoa tai keskustelua ap haluaa käydä siskonsa lenkkeilystä? Anna siskon hölkätä ja hanki sinä invamopo.

Vierailija
12/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantoiko lentokoneeseen asti ja kentältä hotellille ja meressä piteli sua, ettet vajonut pohjaan?

Ei mutta aina reissuissa ollaan menty käsikynkkää, tietää etten muuten pärjää mutta ei hän ikinä kanssani lenkkeilyt.ap

Vierailija
13/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä muuttomiehistä?ap

Vierailija
14/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista ajatusten vaihtoa tai keskustelua ap haluaa käydä siskonsa lenkkeilystä? Anna siskon hölkätä ja hanki sinä invamopo.

En mä saa millään perusteella invamopoa enkä mä edes sellaisella kehtaisi kulkea.ap

Vierailija
15/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedia travals järjestää sellaisen palvelun jossa saa henkilökohtaisen avustajan liikkumiseen. Ne on käteviä ja ei maksa paljon.

Vierailija
16/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta aina reissuissa ollaan menty käsikynkkää, tietää etten muuten pärjää mutta ei hän ikinä kanssani lenkkeilyt.ap

Millaista on uida käsikynkkää?

Vierailija
17/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista on uida käsikynkkää?

Kyllä mä uimaan pystyn, vain kävely mulla on hankalaa ja siihen tarvitsen apua ja pyörällä en voi ajaa.ap

Vierailija
18/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siskosi (tai kuka tahansa?) toteaisi ihan vaan rupattelumielessä  sulle, että ostin tänään uuden tiskirätin, mikrokuituisen, niin sinä varmaan sitäkin pitäisit kehuskeluna? Kun eihän SINULLA ole mahdollisuutta hommata uutta tiskirättiä vaan isoisän vanhoila kalsareilla pyyhit pöydän (silloin kun huvittaa?)

Vierailija
19/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä muuttomiehistä?ap

Wikipedia movers, luotettava ja salaman nopea muuttofirma.

Vierailija
20/120 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siskosi (tai kuka tahansa?) toteaisi ihan vaan rupattelumielessä  sulle, että ostin tänään uuden tiskirätin, mikrokuituisen, niin sinä varmaan sitäkin pitäisit kehuskeluna? Kun eihän SINULLA ole mahdollisuutta hommata uutta tiskirättiä vaan isoisän vanhoila kalsareilla pyyhit pöydän (silloin kun huvittaa?)

Ei mutta voisihan sitä ottaa huomioon että kaikki eivät pysty liikkumaan vaikka haluaisivat.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme