SATUHÄÄT Maija-Leena ja Tapio
Kommentit (86)
Pidin kuvasta jonka näin kyseisestä parista.Minua ei häiritse ikäero,ei morsiamen käsivarret,ei polttari(ei niillä mitään ikärajaa ole)taas joku untuvikko valittaa.Pettämisessä olette kovin ehdottomia,ei se oikein ole,mutta asiat eivät aina mene kuten siinä kuulussa saaressa.
Eroa ei voi aina heti ottaa,seurustelu voi olla epävarmaa,ei halua polttaa kaikkia siltoja heti,olen itse tuon kaiken kokenut.Mutta se ponin lyöminen pudotti symppissulhasen pisteitä.Morsiamena pitäisin hänelle "pienen"puhuttelun asiasta,jos ei ottaisi vakavasti,jättäisin oikeasti.Saa olla kuinka komea ja symppis,niin eläinkiusaajia en katsele.Tuli vähän pettynyt olo,puhutteko nyt siis parista,jossa morsian sairastaa syöpää,ei positiivinen tulevaisuuden arvio.
Vierailija kirjoitti:
Pidin kuvasta jonka näin kyseisestä parista.Minua ei häiritse ikäero,ei morsiamen käsivarret,ei polttari(ei niillä mitään ikärajaa ole)taas joku untuvikko valittaa.Pettämisessä olette kovin ehdottomia,ei se oikein ole,mutta asiat eivät aina mene kuten siinä kuulussa saaressa.
Eroa ei voi aina heti ottaa,seurustelu voi olla epävarmaa,ei halua polttaa kaikkia siltoja heti,olen itse tuon kaiken kokenut.Mutta se ponin lyöminen pudotti symppissulhasen pisteitä.Morsiamena pitäisin hänelle "pienen"puhuttelun asiasta,jos ei ottaisi vakavasti,jättäisin oikeasti.Saa olla kuinka komea ja symppis,niin eläinkiusaajia en katsele.Tuli vähän pettynyt olo,puhutteko nyt siis parista,jossa morsian sairastaa syöpää,ei positiivinen tulevaisuuden arvio.
Menehän nyt jo wt-mummo maate, ettei suustasi pääse enempää sammakoita.
Hah,en tiennytkään olevani wt.Nyt siis tiedän,millainen WT on:ihmisiä ymmärtävä,ei tuomitseva,eläinrakas ja sairauden kanssa kamppailevaa kunnioittava,ja ei ikärasistinen.En vahingossakaan mene maaten,vaan voin jatkaa ihan rauhassa.Mummo toki olen,mutta teitä minä WT-TYYPPEINÄ PIDÄN.TEKOPYHIÄ,AH NIIN REHELLISIÄ,AH NIIN NUORIA..NUORILLE VAAN KAIKKI,VANHEMMAT IHMISET OVAT TÄYTTÄ SONTAA.
"Huusin muuten tahallani....
Se keittiö oli piristävä poikkeus kaikkien korkeakiiltoisten valkoisten keittiöiden maassa, mutta se ns. morsiuspuku oli mielestäni vaan mauton, omaa persoonaansa olisi ehkä voinut ilmentää muutenkin, kuin pukeutumalla johonkin prom queen -pukuun.
Miksi ihmiset vouhkaavat ikäerosta? Eihän se edes ollut mitenkään suuri! Ehkäpä se ei olisi herättänyt näin paljon keskustelua, jos mies olisi vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä: ei varmasti ole helppo tilanne jos ihastuu johonkuhun ja on jo parisuhteessa. Ei tietenkään voi olla varma kuinka uuden ihastuksen kanssa käy mutta ei siitä pääse mihinkään että on itsekästä ja raukkamaista varoa ja varmistaa ettei itselle käy huonosti välittämättä sen oman kumppanin tunteista. Kun ei halua polttaa kaikkia siltoja takanaan pitää välejä yllä sen puolisonsa kanssa jos jutusta ei mitään tulisikaan eli yksin ei voi jäädä, oma pari kelpaa mutta jos "parempaa" on saatavilla jätetään kylmästi.
Rehti ihminen ottaisi sen eronsa ennenkuin alkaisi suhteeseen uuden kanssa vaikka kuinka tekisi mieli.
Mikä oikeus sinulla tai muilla pettäjillä on varmistella omaa onneansa ja antaa toisen kokea hylkäämisen lisäksi petetyksi tuleminen?
Minusta puku oli kiva ja väri sopi morsiamelle ja etelän häihin hyvin. Morsian oli todella nuorekas verrattuna kavereihinsa.
Aika liioiteltua puhua ponin LYÖMISESTÄ. Sehän oli vain leikkisä, kevyt läpsäisy. Saman verran se poni olisi hätkähtänyt pelkästä taputuksesta. Juttujen perusteella luulin, että mies hakkasi kepillä ponia.
Vierailija kirjoitti:
Aika liioiteltua puhua ponin LYÖMISESTÄ. Sehän oli vain leikkisä, kevyt läpsäisy. Saman verran se poni olisi hätkähtänyt pelkästä taputuksesta. Juttujen perusteella luulin, että mies hakkasi kepillä ponia.
Jos Tapio on tottunut läpsäisemään Maijan lautasia niin saattoi tulla ihan luonnostaan. Jiiii-haa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä: ei varmasti ole helppo tilanne jos ihastuu johonkuhun ja on jo parisuhteessa. Ei tietenkään voi olla varma kuinka uuden ihastuksen kanssa käy mutta ei siitä pääse mihinkään että on itsekästä ja raukkamaista varoa ja varmistaa ettei itselle käy huonosti välittämättä sen oman kumppanin tunteista. Kun ei halua polttaa kaikkia siltoja takanaan pitää välejä yllä sen puolisonsa kanssa jos jutusta ei mitään tulisikaan eli yksin ei voi jäädä, oma pari kelpaa mutta jos "parempaa" on saatavilla jätetään kylmästi.
Rehti ihminen ottaisi sen eronsa ennenkuin alkaisi suhteeseen uuden kanssa vaikka kuinka tekisi mieli.
Mikä oikeus sinulla tai muilla pettäjillä on varmistella omaa onneansa ja antaa toisen kokea hylkäämisen lisäksi petetyksi tuleminen?
Niin, ja minulla kyllä kävi korvaan kun morsian kertoi että soitin entiselle miehelleni että minulla on toinen mies ja haluan että me erotaan...Miksi noin isoa asiaa ei voinut kasvotusten jutella? Asuivat he jo erillään vai missä tämä exä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kun ällöttää tuo Satuhäät-pari! Vanha ämmä ja nuori poika.
Nuori poika? Nelikymppinen?
Sulho oli yli 50 ja morsian 64.
Taidetaan olla niin eri sukupolvien kasvatteja.Me 50-ja 60-luvuilla syntyneet kasvoimme jonkinlaiseen "vapauden" aikakauteen.Tarkennus:omat vanhempani eivät pettäneet toisiaan,olivat jo vanhempia avioituessaan ja vakavamielisiä.
Omalla kohdallani niitä juttuja tuli kun liitto veteli loppujaan.Lapsen vuoksi ei vain voinut noin vain häipyä kuvioista,ei kä muutenkaan.Sitten kun päätöksen teki,kaikki,yhteishuoltajuus ym. onnistuivat ihan hyvin,eikä ole jäänyt katkeruuksia.
En tarkoita,että se olisi oikein.Me vanhemmat ihmiset vaan ollaan vähän ymmärtäväisempiä,,,ehkä.
Sitä ihmettelen,kun lukee näitä avauksia,jotka alkaa näin:panin sitä ja sitä..olin sen miehen kanssa hotellissa....Onko nämä kaikki sadan prossan vapaita,ja aviossa olevat sadan prossan uskollisia,ihailtavaa,jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Morsiamella on sairaus ja haukutte rumaksi. Ymmärrättekö että sairaus saa ihmisen näyttämään vanhalta ja ehkä ryppyiseltä. Esim.kemoterapia.
Noh, olette tyhmiä tietämättömiä ja niin tunteettomsn julmia. Laittakaa omat naamat esiin, jos kehtaatte. Lopettakaa se ainiainen kiusaaminen, aikuiset ihmiset. Piste!
Ehkä se on ruma (myös) sisimmältään!
Pettää, ja kuka jättää ketään viestillä tai puhelimella!!!
Vain idiootti, olisi yrittänyt nyt edes pettämisen jälkeen tehdä eroa hienotunteisemmin.
Tunnekylmää!
Oi mitä mielipiteitä, missä ihme säkissä teidän päänne on, kun olette noin ykspäisiä? Elämä ei ole virheetöntä kellään, miksi arvostella toisia, kun omassakaan ei ole kehumista😞 Pari oli harvinaisen lämminhenkinen ja sympaattinen, kaikkea hyvää heille😍
Vierailija kirjoitti:
Sisukas nainen, jolla on asenne kohdallaan. Kivasti toisilleen sopivan oloinen pari :)
Asiaan kuuluu ruotia aina parin ulkonäköäkin: morsiamen ikä näkyy kasvoista ja nuo käsivarret kannattaisi peittää, vaikka kroppa onkin hoikassa kunnossa Kiva poikkeus joka tapauksessa kaikkien tatuoitujen tekokynsi/-ripsi/-hius -morsioiden joukkoon.
Sulhasen hiukset olisi voinut muotoilla tälle vuosikymmenelle. Pisteitä hoikasta, poikamaisesta olemuksesta.
Tuolla on kyllä selvästi tekoripset ja kynnetkin voivat hyvin olla teko... ainakin pitkät ja lakatut
Miten Maija voi? Hänellähän on syöpä.
Oli yli 50😊