Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja: Missä olet töissä ja mihin suuntauduit?

Vierailija
02.05.2016 |

Otsikossa kysymys. Mietin suuntautumis vaihtoehtoani.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuntautunut vanhuksiin ja toista vuotta töissä vanhusten palvelutalossa. Työ on hyvin palkitsevaa ja itselläni on aina hyvä mieli kun pääsee takaisin töihin. Vanhukset ovat mielenkiintoisia ihmisiä, jos uskaltaa tutustua heihin.

Vierailija
42/47 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntauduin hygieniaan ja puhtaanapitoon ja nyt olen vanhainkodin pyllynpyyhintävastaava.

Vierailija
44/47 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle sahua. Itse olen suuntautunut lapsiin ja nuoriin. Olen työskennellyt vanhainkodissa (vakkarina), päiväkodissa (sekä määräaikaisena että vakkarina), kehitysvammaisten parissa. Tällä hetkellä olen perhetyöntekijänä.

Jos haluat vanhainkotiin töihin se onnistuu mainiosti. Monesti työnantaja sekä ainakin super-liitto järjestävät lisäkoulutuksia edullisesti/ilmaiseksi. Niihin kannattaa mennä jotta oma ammattitaito kehittyy.

Vierailija
45/47 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/47 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suuntauduin lapsiin ja nuoriin ja siitä lähtien olen ollut päiväkodissa töissä. Lapset ovat ihania! Suosittelen.

Vierailija
47/47 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoidon koulutusohjelma ja ambulanssissa vakitöissä kuudetta vuotta. Opiskeluaikana tein keikkaa myös vanhuspuolella ja kehitysvammaisten palvelutalossa, jossa viihdyinkin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme