Lähihoitaja: Missä olet töissä ja mihin suuntauduit?
Otsikossa kysymys. Mietin suuntautumis vaihtoehtoani.
Kommentit (47)
Suuntauduin hygieniaan ja puhtaanapitoon ja nyt olen vanhainkodin pyllynpyyhintävastaava.
Suosittelen ap:lle sahua. Itse olen suuntautunut lapsiin ja nuoriin. Olen työskennellyt vanhainkodissa (vakkarina), päiväkodissa (sekä määräaikaisena että vakkarina), kehitysvammaisten parissa. Tällä hetkellä olen perhetyöntekijänä.
Jos haluat vanhainkotiin töihin se onnistuu mainiosti. Monesti työnantaja sekä ainakin super-liitto järjestävät lisäkoulutuksia edullisesti/ilmaiseksi. Niihin kannattaa mennä jotta oma ammattitaito kehittyy.
Itse suuntauduin lapsiin ja nuoriin ja siitä lähtien olen ollut päiväkodissa töissä. Lapset ovat ihania! Suosittelen.
Ensihoidon koulutusohjelma ja ambulanssissa vakitöissä kuudetta vuotta. Opiskeluaikana tein keikkaa myös vanhuspuolella ja kehitysvammaisten palvelutalossa, jossa viihdyinkin hyvin.
Olen suuntautunut vanhuksiin ja toista vuotta töissä vanhusten palvelutalossa. Työ on hyvin palkitsevaa ja itselläni on aina hyvä mieli kun pääsee takaisin töihin. Vanhukset ovat mielenkiintoisia ihmisiä, jos uskaltaa tutustua heihin.