Anni Hautala on aivan surkea juontaja!
En meinaa pystyä keskittymään tuohon ohjelmaan (kielletty rakkaus) kun myötähäpeilen noita ihme naurahteluja ja "huumorin" tunkemista ihan vääriin paikkoihin!
Kommentit (53)
Ja monessa ohjelmassa vieläpä juontamassa. Miss Suomessakin näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ja monessa ohjelmassa vieläpä juontamassa. Miss Suomessakin näyttää olevan.
Joo, ja ilmeisesti juontaa uuden kadonneen jäljillä- kauden... Meinaakohan se siinäkin vain naurahdella koko ajan ja huudahdella välillä teennäisesti
Anni on ihana!! Toivottavasti nähdään jatkossa paljon lisää Annin juontoja.
Eikä!! Anni on just paras, tykkään!!
Höpö höpö, sä olet vaan tosikko itse. Anni on iloinen, teeskentelemätön ja välitön persoona! Mä aina toivon, että Anni nauraisi, tulen aina hyvälle tuulelle siitä :)
Mä Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Radiossa parempi kuin tv:ssä!
niiden kahden tyhjäpään seurassa on helppo loistaa, siitä johtuu että Anni on radiossa parempi kuin tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Radiossa parempi kuin tv:ssä!
Ei oo kyllä radiossa senparempi. Heti vaihtuu kanava kun kuulen sen inisevän valittavan äänen. Niin ärsyttävä
Voisiko uuteen "Etsitään sukulaisia" tv-sarjaan enää löytyä epä-empaattisempaa juontajaa??
Anni on radiokasvo, mutta tv:ssä aivan surkea!
Anni on tämän päivän Vappu Pimiä. Kohta sille annetaan oma kokkiohjelma tai talkshow.
vissiin katkeria rumia naisia täälä itkemässä ku anni on kaunis ja ihana nainen millä on älyn lisäksi huumoria niin moni naine saisi siitä ottaa oppia ni olisivat paljon kiinnostavampia
Radiossa se ei ainakaan muuta tee kun kikata...
Todellakin! Eikö jumaliste ketään muuta parempaa juontajaa löydy?!
Olette RASISTEJA!
Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Radiossa se ei ainakaan muuta tee kun kikata...
Jaajo puhuu alatyylisiä ja Anni nauraa räkättää. Suomen paras radio-ohjelma 2010-luvulla.
Olin myös hämmästynyt, miten tuollainen juontaja voi olla muka niin suosittu. Televisiossa ihan paska. Ihmeellinen hörisijä. Kummelihahmo.
Radiossa saisi pysyä. Jotenkin vaivaannuttavaa seurata tuossakin ihan kuin ihmiset ohjelmassa. Omituisia ilmeitä ja tekonaurua.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, sä olet vaan tosikko itse. Anni on iloinen, teeskentelemätön ja välitön persoona! Mä aina toivon, että Anni nauraisi, tulen aina hyvälle tuulelle siitä :)
Mä Tykkään!
Ei teeskentelemätön ole mikään sana 😂 Taidat olla yhtä tyhjäpää kuin kyseinen juontaja.
Korvia särkevä metallinen ääni. Jatkuvasta naurunhörötyksestä en edes viitsi aloittaa...
Joo tosi teennäinen tyyppi