Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intin laistanut kiittelee ja kertoo arvostavansa veteraaneja....!

Vierailija
02.05.2016 |

Tämä lusmu sai aikanaan c-paperit jostain "henkilökohtaisesta" syystä... ja nyt huomasin fb:ssä tyypin päivittäneen vähän aikaa sitten, että kiittää veteraaneja heidän uhrauksistaan... Saa näkemään punaista tällainen!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro kenestä on kyse. Kivempi arvuutella!

Vierailija
2/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan multa. Arvostan myös lääkäreitä, vaikka en mennyt lääkikseen ja poliiseja&palomiehiä heidän uhrauksistaan, vaikka en ole kumpikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladon takana on tilaa

Vierailija
4/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen asevelollisuus pitäisi lopettaa. Ihme ettet näe punaista siitä että Suomi ainoana länsimaana pitää yllä orjuutta.

Vierailija
5/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaari on samanlainen. Ensin laistanut intin käynnin ja sitten ihan pokkana julistaa arvostavansa veteraaneja. Itseltäni kyllä pokka pettää hänen höpinöitä kuunnellessa...:D

Vierailija
6/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko sitten parempi, että haukkuisi heitä murhaajiksi?

Vierailija
7/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvaan että Oululainen kansanedustaja, joka hyllytettiin hetkeksi ja jätettiin harjaamatta.

Vierailija
8/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä inttiin, on niin hienoa uhrata elämänsä kuolleiden sotaveteraanien muistoksi.

Vierailija
9/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaihtoi kesken inttivuoden sivariin, ei se häntä ole estänyt arvostamasta veteraaneja. En minäkään häntä minään "laistajana" näe, tosiasia on ettei intti valitettavasti sovi kaikille ja pakollinen asevelvollisuus on vähän kaksipiippuinen juttu.

Res kers

Vierailija
10/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Yhdysvalloissakin lienee paljon armeijaa käymättömiä miehiä ja naisia jotka arvostaa veteraanejaan. Miksi se Suomessa on niin kauhea synti ettei käy armeijaa?

M22

Vierailija
11/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain C-paperit kouraan sen jälkeen, kun työnsin seisovan kyrpäni suihkussa korplaarin perseeseen.

T: C-mies

Vierailija
12/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Huhtasaari on samanlainen. Ensin laistanut intin käynnin ja sitten ihan pokkana julistaa arvostavansa veteraaneja. Itseltäni kyllä pokka pettää hänen höpinöitä kuunnellessa...:D

Ihan tosi? Huh huh, noita on todella paljon persuissa näköjään.

Vierailija
13/13 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain C-paperit kouraan sen jälkeen, kun työnsin seisovan kyrpäni suihkussa korplaarin perseeseen.

T: C-mies

Se on Olli korpraali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä