Intin laistanut kiittelee ja kertoo arvostavansa veteraaneja....!
Tämä lusmu sai aikanaan c-paperit jostain "henkilökohtaisesta" syystä... ja nyt huomasin fb:ssä tyypin päivittäneen vähän aikaa sitten, että kiittää veteraaneja heidän uhrauksistaan... Saa näkemään punaista tällainen!
Kommentit (13)
Kuulostaa ihan multa. Arvostan myös lääkäreitä, vaikka en mennyt lääkikseen ja poliiseja&palomiehiä heidän uhrauksistaan, vaikka en ole kumpikaan
Pakollinen asevelollisuus pitäisi lopettaa. Ihme ettet näe punaista siitä että Suomi ainoana länsimaana pitää yllä orjuutta.
Laura Huhtasaari on samanlainen. Ensin laistanut intin käynnin ja sitten ihan pokkana julistaa arvostavansa veteraaneja. Itseltäni kyllä pokka pettää hänen höpinöitä kuunnellessa...:D
No olisiko sitten parempi, että haukkuisi heitä murhaajiksi?
Mä arvaan että Oululainen kansanedustaja, joka hyllytettiin hetkeksi ja jätettiin harjaamatta.
Kannattaa mennä inttiin, on niin hienoa uhrata elämänsä kuolleiden sotaveteraanien muistoksi.
Mun mies vaihtoi kesken inttivuoden sivariin, ei se häntä ole estänyt arvostamasta veteraaneja. En minäkään häntä minään "laistajana" näe, tosiasia on ettei intti valitettavasti sovi kaikille ja pakollinen asevelvollisuus on vähän kaksipiippuinen juttu.
Res kers
Esim. Yhdysvalloissakin lienee paljon armeijaa käymättömiä miehiä ja naisia jotka arvostaa veteraanejaan. Miksi se Suomessa on niin kauhea synti ettei käy armeijaa?
M22
Itse sain C-paperit kouraan sen jälkeen, kun työnsin seisovan kyrpäni suihkussa korplaarin perseeseen.
T: C-mies
Vierailija kirjoitti:
Laura Huhtasaari on samanlainen. Ensin laistanut intin käynnin ja sitten ihan pokkana julistaa arvostavansa veteraaneja. Itseltäni kyllä pokka pettää hänen höpinöitä kuunnellessa...:D
Ihan tosi? Huh huh, noita on todella paljon persuissa näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain C-paperit kouraan sen jälkeen, kun työnsin seisovan kyrpäni suihkussa korplaarin perseeseen.
T: C-mies
Se on Olli korpraali.
Älä vaan kerro kenestä on kyse. Kivempi arvuutella!