Varatut! Näettekö märkiä unia muista miehistä?
Meillä on nykyisen avokin kanssa kaikin puolin hyvä suhde. Seksielämäkin on vilkasta. Joskus kuitenkin haaveilen seksistä erään miehen kanssa, jota tapailin ennen nykyistäni. Näen tästä entisestä myös märkiä unia usein. Pelkään puhuvani joskus unissani jotakin väärää, jonka avokki sitten kuulisi. Olen siis ahkera unissapuhuja.
Tunnen vähän syyllisyyttä näistä ajatuksista ja unista, vaikka en ikinä oikeasti vehtaisi kenenkään toisen kanssa.
Kommentit (13)
Uskollisuus on tosielämässä ihan hyvä asia mutta uniin tai fantasioihin se ei sovi.
Oletteko mahdollisesti eronneet hiljattain ja siksi tuo entisesi vielä kummittelee mielessäsi?
Buahhhhahaa..
Mä luin otsikon Varatut näettekö märkiä unia mustista miehistä !
Kyllä mä olen haaveillut jatkuvasti muista miehistä ihan ahdistukseen asti.
En näe. Oma mies on ainut kenestä kiihotun.
Kiihotut varmasti myös siitä vitun myyntimiksusta?
Näen unia muista miehistä. En omasta miehestä. Unissa mies on aina tuntematon.
Juu jos tähän mies kirjoittaa, että haaveilee pannessa ja muulloinkin muista naisista 24/7 niin taas tulee alapeukkuja!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko mahdollisesti eronneet hiljattain ja siksi tuo entisesi vielä kummittelee mielessäsi?
Mä olen aina nähnyt märät unet entisistä. Ja kun tuon nykyisen kanssa oltu yhdessä jo tämä vuosituhat, niin ei todella ole tuoreista eroista kyse :)
Toisaalta unet tulee silloin kun irl on kuiva kausi.
Oletko ollut kauan nykyisen avokkisi kanssa ja jotenkin erosta toipuminen vielä kesken, tai jotain jäänyt aikoinaan käsittelemättä entisesi kanssa
Ap:lla on voinut jäädä vähän jotain hampaankoloon..
m34 ja halyan muuta kuin tylsää kilttiä kirjoitti:
Juu jos tähän mies kirjoittaa, että haaveilee pannessa ja muulloinkin muista naisista 24/7 niin taas tulee alapeukkuja!
Sinusta on sama asia, jos
- näkee ihan tahtomattaan eroottista unta muusta kuin omasta kumppanistaan tai fantasioi jostain yksin masturboidessaan
kuin jos
- haaveilee jostain toisesta silloin, kun harrastaa seksiä oman kumppaninsa kanssa?
Joo, ihan taatusti alapeukutan ihmistä, joka haaveilee muista sekstaillessaan oman kumppaninsa kanssa. Itse en voisi edes olla sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa sekstaillessani joudun ajattelemaan jotain muuta.
Koko tähänastisen elämäni ajan. Ei kyllä ole tullut mieleenkään potea huonoa omaatuntoa, en tietoisesti päätä unistani. Myös fantasioissa seikkailee muitakin kuin aviomies, hui kauhistus 😇