Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisan sähköposti maksulliseksi.

Vierailija
02.05.2016 |

Mulla on ollut ikiajat käytössä n.n@kolumbus.fi -sähköpostiosoite. Nyt tuli yhtäkkiä lasku 3 kk:lta, roskapostisuodattimelle tuli hintaa 3 e / 3 kk. Ja tämä laskutettiin siis nyt jälkikäteen ennalta ilmoittamatta helmi-huhtikuulta. Lisäksi ilmoitettiin, että paperilasku maksaa jatkossa 1.89 e / lasku. Onkohan tämä nyt ihan laillista?? Roskapostia tuohon osoitteeseen on tullut tähänkin asti ihan kiitettävästi, vaikka roskapostisuodatin ollut. Pitäisikö ottaa yhteyttä kuluttajansuojaviranomaiseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elisanet-päätteinen osoite eikä sitä ainakaan laskuteta.

Vierailija
2/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin toinen elisan sähköpostiosoite päätteellä netti.fi, ja siihen kuuluu ilmainen roskapostisuodatin. Tämä kolumbus.fi -osoite minulla oli jo kauan ennen sitä käytössä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin muilla on... Enemmän elämää ja parempaa tarjolla. Säästyy roskapostilta.

Vierailija
4/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on elisanet-päätteinen osoite eikä sitä ainakaan laskuteta.

Minullakin. Ei ole laskua ainakaan vielä tullut.

Vierailija
5/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Mitään ennakkotiedostukaan ei ole tullut. Jos näin tulisi joskus tapahtumaan, se olisi tsoronoo elisa ja wellcome gmail.

Vierailija
6/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikoja (vuosi-kaksi?) sittenhän Elisa alkoi laskuttaa paperilaskuista, sinullako nyt vasta? On tuosta kuluttajaviranomaisten kanta aikloinaan annettu, että 1,90 € ei ole kohtuullinen maksu paperilaskusta, niin Elisa ovelasti laski hintaa sentillä. Mulkut.

Vierailija
7/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tästä kolumbus.fi -sähköpostiosoitteesta ilmoitettiin n. 10 vuotta sitten, että se lakkaa olemasta. Mutta se ei koskaan lakannut. Tämä laskukin oli lähetetty vanhaan osoitteeseemme, josta muutimme pois 5 v sitten.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi