Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruukkia käyttäviä? Onko teillä useampia

Vierailija
02.05.2016 |

samanlaisia, erilaisia vai ainoastaan yksi peruukki? Onko hassua, jos toisena päivänä onkin aivan eri pää.. :D? Tekisi mieli hankkia toinen (minulla siis vain yksi), mutta erilainen kuin omani nyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi peruukkia syöpädiagnoosin saatuani.

Toisen peruukin eli pitkät hunajanvaaleat keinohiukset ostin itse ja toisen sain maksusitoumuksella (tms.) eli yhteiskunnan piikkiin. Jälkimmäinen peruukki oli puolipitkä ja punaruskea. Käytin punaruskeaa syksyllä ja vaaleaa keväällä ja kesällä. :)

Vierailija
2/4 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kaksi peruukkia syöpädiagnoosin saatuani.

Toisen peruukin eli pitkät hunajanvaaleat keinohiukset ostin itse ja toisen sain maksusitoumuksella (tms.) eli yhteiskunnan piikkiin. Jälkimmäinen peruukki oli puolipitkä ja punaruskea. Käytin punaruskeaa syksyllä ja vaaleaa keväällä ja kesällä. :)

Kiitos, ehkä minäkin uskaltaudun :). Sairaus minunkin hiukseni vei, vaikka ei niin vakavasta sairaudesta ole kysymys, kuin sinulla. Sinulla on ilmeisesti nyt jo omat hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita. Ykkösperuukki töihin, kakkosperuukki kauppareissuille ja koiran ulkoilutukseen, kolmosperuukki kuntosalille. Kaikki samanlaisia. Sitten on vielä joitain erilaisia esim. bileitä varten.

Vierailija
4/4 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useita. Ykkösperuukki töihin, kakkosperuukki kauppareissuille ja koiran ulkoilutukseen, kolmosperuukki kuntosalille. Kaikki samanlaisia. Sitten on vielä joitain erilaisia esim. bileitä varten.

Onko ykkösperuukkisi aina uusin? Saanko udella, mistä hankit, ovatko teetettyjä omilla mitoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän