Miten jotku miehet pystyy kiihottumaan jos naisella oravahampaat?
En ymmärrä miten jotkut miehet pystyy kiihottumaan laihoista naisista joilla on oravahampaat (kiira korpi hampaat). Ajatellaampa vaikka suihinottotilannetta jolloin hampaita pitää varoa ja jos naisella jo hymyillessä paljastuu se oravahammas ilmiö mikä monilla hyvin laihoilla on niin miten siitä muka voi kiihottua, vieläkun ne huuletkin on niin olemattoman ohuet? Mies itsekkin.
Kommentit (30)
Tietenkin tulisi tyttöjen hampaat typistää jo alakouluässä , ettei vaan fellaatio tulevaisuudessa epäonnistuisi.
Suu ja hampaatkin ovat vain miesten nautintoa varten.
Ap, oletko sama mies joka jätti naisen koska tältä pääsi pieru?
Vierailija kirjoitti:
Joo oikeen katkeruus paistaa läpi teksistäsi. Ei se rakkaus kuule ole hampaista kiinni ja eikä se hampaiden muoto/ muodottomuus oo tekemisissä painon kanssa :) Parempaa päivän jatkoa sinulle ap :)
Ei... ei ollu katkeruudesta kysymys. Katsoppas tarkemmin kun moni laiha hymyilee miten hampaat paistaa. Kiira korpi, jutta jne. Kyllä niillä on erilaiset hampaat. Miksi aina pitää kyseenalaistaa. Eikä ollu kyse rakkaudesta ollenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran jättänyt juuri pierun takia. Ap
Koska sittenhän nainen on hellyyttävän jyrsijämäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran jättänyt juuri pierun takia. Ap
Hah. Eipä ihme. Veikkaan että sulla on luontaisesti alhaiset testosteronitasot.
No jotkut miehet kiihottuu oravastakin.
Harva ihminen tarvitsee hampaita kiihottuaakseen :D aika monelle riittää alaston kumppani lähellä kiehnäämässä :D
Söpöltä tuollaiset naiset näyttää. Kyl mulle kelpais :)
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen tarvitsee hampaita kiihottuaakseen :D aika monelle riittää alaston kumppani lähellä kiehnäämässä :D
Näin kai on oikeiden raavaiden miesten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut miehet kiihottuu oravastakin.
Ei nyt ruveta liioittelemaan :D
Koska on todennäköistä, että naisella on myös oravapillu.
Eikös se pupuhahmo ole saanut aikamonen pojan fantasioimaan ekoja kertoja ja muistavat vielä aikuisuudessakin.
Teetkö ruumiin tarkastuksen ennen aloitusta
Eiköhän se homma hoidu kun ottaat vaatteet pois ;)
Vierailija kirjoitti:
Siksipä juuri kysynkin tätä koska ei munkaan mielestä hampaat saakkaan olla esillä. Mutta jos katsoo esim vaikka nyt sitä kiira korven hymyä niin ne hampaat on aika selkeesti oravatyylisesti esillä siinä hymyssä. Vaikea kuvitella kiiraa hymyilemässä ettei ne pitkät hampaat näkyisi ikeniin asti... tarkoitan tällä sitä samaa että jos kauniilla naisella vaikka iso mansikkaluomi nenänpäässä niin kyllä se vähän häiritsee siinä ainakin mua. Ap
Vierailija kirjoitti:
ootko kuullu oravapillusta?
Joo olen... ei ole oikein mun mieleen... meillä vaimolla on tiukka viivapillu. Ap
Ei sitä paljon hampaat tule mieleen kun on tissit ja pillu paljaana.
Kerran sanoin yhdelle naiselle jolla oli sen mielestä kauheat pupunhampaat että se on oikein söpö ja hampaat soöi sille, se oli ihan ihmeissään.
Joo oikeen katkeruus paistaa läpi teksistäsi. Ei se rakkaus kuule ole hampaista kiinni ja eikä se hampaiden muoto/ muodottomuus oo tekemisissä painon kanssa :) Parempaa päivän jatkoa sinulle ap :)