Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotku miehet pystyy kiihottumaan jos naisella oravahampaat?

Vierailija
02.05.2016 |

En ymmärrä miten jotkut miehet pystyy kiihottumaan laihoista naisista joilla on oravahampaat (kiira korpi hampaat). Ajatellaampa vaikka suihinottotilannetta jolloin hampaita pitää varoa ja jos naisella jo hymyillessä paljastuu se oravahammas ilmiö mikä monilla hyvin laihoilla on niin miten siitä muka voi kiihottua, vieläkun ne huuletkin on niin olemattoman ohuet? Mies itsekkin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkää hampaita, kannattaa suosiolla siirtyä tekarimummoihin. Niitä taitaa nykyään vaan olla aika harvassa. Tsekkaa nyt ensin vaikka paikallinen vanhainkoti.

Vierailija
22/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sopi sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, anteeksi, ettei minulla ole sitä neutraalia saati täydellistä Pepsodent-kalustoa. Luulen kyllä, että asia kaikkine ulkonäkö- ja purentavikoineen haittaa kyllä huomattavasti enemmän minua itseäni kuin sinua. Näillä mennään kuitenkin, tekareita odotellessa.

Toisekseen, en ole tämän näköinen "vaan koska olen liian tyhmä näyttääkseni paremmalta", vaan koska ikävä kyllä nyt vaan satun luonnontilassa olemaan tämän näköinen.

Mieheni ei ole seksissä valittanut purukalustostani. Ruumiinrakenteeni ei ole hänelle mikään kiihoke ja hän itseasiassa huomautteleekin siitä, mutta hän kuitenkin rakastaa minua muista syistä ja haluaa minua suunnattomasti.

Päivänjatkoja. Voit olla provo, mutta on sinunlaisia ihan oikeastikin olemassa ja olen iloinen jos yksikin lukee tämän.

Vierailija
24/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että teillä laardilylleröillä on parempi purukalustokin ihan ihran takia? Kaikkea sitä.

Vierailija
25/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelen, että kyrpäni on käpy

Vierailija
26/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha nainen oravahampaineen ja tuuheine häntineen .Vähänkö sexyä

Vierailija
27/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä joku vuos sitten jonku ukko nussinu pihakoivuakin joten tuskin ny yhdet hampaat suurinta osaa häiritsee.

Vierailija
28/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä joku vuos sitten jonku ukko nussinu pihakoivuakin joten tuskin ny yhdet hampaat suurinta osaa häiritsee.

Näki varmaan oravan siellä latvassa...

Vierailija
29/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oraville ja jeesusteipille on oma keskusteluryhmänsäkin

Vierailija
30/30 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiran kireä hymy saa hampaatkin unohtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä