Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei mielestäsi voi olla hyvännäköinen?

Vierailija
02.05.2016 |

Siis mikä yksittäinen asia on sellainen että tekee mahdottomaksi ajatella sellaista ihmistä hyvännäköiseksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pese hampaita

Vierailija
2/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys. Kivat ihmiset alkaa näyttää kauniilta pidemmällä aikavälillä, vaikka aluksi pitäisin heitä rumina.

Vierailija
4/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat kengät.

Vierailija
5/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lihavaa

Vierailija
6/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jostain syystä saa kaljusta ihmisestä millään mielessäni hyvännäköistä.

Vierailija
7/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonohampainen. Tai muuten huonon hygienian omaava, eli likainen rasvaletti, kukkiva naama, vaatteet retuperällä...

"Kylmät" silmät myös, tai jotenkin sellainen luihu olemus, ryhti kuin kastemadolla.

Vierailija
8/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha. Jos on oravahampaat niinkuin kiira korvella esim.

Vierailija
9/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epämuodostuneet kasvot. En tarkoita ettei sellainen ihminen olisi yhtä arvokas ja hyvä kuin muut, mutta en vain pysty ajatella epämuodostumaa hyvännäköisenä.

Vierailija
10/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen todella olematon leuka on aina kamala, vaikka naama olisi muuten hyvä. Leukaimplantilla pelastettaisiin monen ihmisen ulkonäkö.

Vierailija
11/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt. Mies alle 170cm tai nainen alle 160cm.

Vierailija
12/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpahan taas tiukat kriteerit! :D

Vierailija
13/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja. Minun mielestäni jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista. Jollakin voi olla kauniit varpaat, jollakin ystävällinen hymy, joku tekee hetkestä kauniin aina kun on sinun seurassasi, jollaki on hienot hiukset. En ole tavannut ihmistä, josta en keksisi jotain kaunista.

Vierailija
14/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoitu tai -lävistetty.

Vierailija
15/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu usein, että mulle on kasaantunut ihan epäreilun paljon sellaisia ulkonäköpiirteitä, joiden johdosta en vaan voi olla hyvännäköinen. Mulla on muun muassa akne, vinot ja kellertävät hampaat, heikot leukaperät, kapea otsa, hennot hiukset, paksut käsivarret, lyhyet pohkeet ja vinot polvet, läpinäkyvä ohut iho.

Kuitenkin mua luonnehditaan nätiksi ja kauniiksi (ilman sarkasmia).

Vierailija
16/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja ilkeys.

Vierailija
17/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kommentteja. Minun mielestäni jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista. Jollakin voi olla kauniit varpaat, jollakin ystävällinen hymy, joku tekee hetkestä kauniin aina kun on sinun seurassasi, jollaki on hienot hiukset. En ole tavannut ihmistä, josta en keksisi jotain kaunista.

Minä olen. Hyvännäköistä mutta ikäväluonteista ihmistä lakkaa nopeasti pitämästä hyvännäköisenä, kun luonne paljastuu. Jotenkin se vaan mädättää ne kauniit piirteetkin. Toisaalta ihmistä, joka ei ehkä ole kaunis, alkaa pitää kauniina kun häneen kiintyy. 

Vierailija
18/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet paksut jalat, poikkeuksellisen huonot hampaat.

Vierailija
19/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen, alle 160 cm, laajentuneet ihohuokoset, leveä selkä ja yhtä leveä vyötärö. Nainen näillä spekseillä on sellainen, josta ei kauneutta juuri löydä.

Vierailija
20/21 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonohampainen. Tai muuten huonon hygienian omaava, eli likainen rasvaletti, kukkiva naama, vaatteet retuperällä...

"Kylmät" silmät myös, tai jotenkin sellainen luihu olemus, ryhti kuin kastemadolla.

Ai että toi tummennettu kohta ärsyttää aina vaan yhtä paljon, vaikka kuinka tietää ettei ole totta. Mistä ihmeestä on lähtenyt käsitys, että finnit/epäpuhtaudet naamassa = huono hygienia?

Tietääkö yllä olevan kommentin kirjoittaja, että finnit ovat hormonaalisia (ja geeneissä), ei huonoa hygieniaa? Niitä ei saa pois saippualla, vaikka puunaisit monta tuntia päivässä naamaa. Finnien/aknen hoitoon on tietty kehitetty antibiootteja ja on Roaccutan, mutta eihän ne sovi kaikille, joten joillakin finnit on ja pysyy, vaikka kuinka pesisi ja hoitaisi. Hormoneille kun ei oikein voi mitään.

Joten seuraavan kerran, kun kommentin kirjoittaja näkee vaikka minut keski-ikäisen naisen jolla kukkii naama, niin älä automaattisesti oleta, että en ole huolehtinut hygieniastani, katsos kun ei ne mun finnit mihinkään katoa hormonieni ja geenien takia.