Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta taas hyvä neuvo puolison valinnassa on tämä:

Vierailija
22.02.2006 |

Kannattaa valita puolisoksi sellainen, jolla on lämpimät välit ja joka arvostaa omia vanhempiaan!

Varsinkin mies, joka haukkuu/väheksyy/ei auta omaa äitiään, käyttäytyy samoin vaimoaan kohtaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokemusta on!

Vierailija
2/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huomaavainen, fiksu, tekee vähintäänkin yhtäpaljon kotihommia kuin minä, rakastettava, osaa kuunnella ym. Mutta ei siedä äitiään koska äitinsä on kaikkea muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja TOSI mustasukkainen minusta! ja muutenkin ylimielinen.

eli minun kohdalla ap:n väite pitää paikkaansa!

Vierailija
4/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tässäkään yleistää; esim. avoukkoni auttelee äitiään, kehuu sitä ja pitää maailman parhaimpana kaikessa (esim. ruoan laitossa, vaikka OIKEASTI sen ämmän safkat eivät maistu miltään...), mutta minun on täysin turha edes odottaa ukolta apua ja tukea yhtään missään, suloisen poikammekin hoidan käytännössä kuin yksinhuoltaja. Ja äijä myös väheksyy ja moittii minua kaikessa mahdollisessa välissä (vaikka olen mm. koulutetumpi kuin ukko).

Ap:n höpinät ovat vähän samaa sarjaa yleistyksiä kuin esim. se, että monilapsisen perheen lapset muka olisivat empaattisia, epäitsekkäitä yms... Ja PAH, avoukkoni on siis 5-lapsisesta perheestä, mutta itsekkäänpää ja tunnevammaisempaa ihmistä saa hakea...

Vierailija
5/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
6/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta... onhan se tietty todennäköisempää, että kyseessä on ihan normaaliyksilö, jos sillä on hyvät välit edes omaan perheeseensä!

Vierailija
7/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat antaneet lapsilleen edes jonkinmoisen kasvatuksen ja evästyksen. Sellaiseen mieheen itse eniten luottaisin.