Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolle mies lisäkseni sänkyyn

Vaimolle tuplaa?
02.05.2016 |

Mitäs ajattelette, vaimo haluaisi miehen kolmanneksi petipuuhiimme.

Mitä miehet tästä ajattelee?
Mitä naiset tästä ajattelee?

Onko kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna vaimon nauttia hänestä yksin, varaudu liukasteilla ja ota oma osasi ilosta.

Vierailija
2/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuo on normaalia, ollaan nyt vuoden pituisen suhteen aikana kokeiltu noin pariakymmentä miestä kimpassa. Miehen ehdotuksesta koko homma lähti eikä mua tarvinnut kyllä suostutellakaan.

Meillä ainakin toimii ja tuo paljon hyvää - keskinäinen seksielämämme on moitteetonta, mutta kimppahommat ovat tuoneet meitä myös henkisesti yhteen keskustelujen ja muiden kautta. Ei valittamista, suosittelen, jos suhde on kunnossa ja voit luottaa vaimoosi.

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuo on normaalia, ollaan nyt vuoden pituisen suhteen aikana kokeiltu noin pariakymmentä miestä kimpassa. Miehen ehdotuksesta koko homma lähti eikä mua tarvinnut kyllä suostutellakaan.

Meillä ainakin toimii ja tuo paljon hyvää - keskinäinen seksielämämme on moitteetonta, mutta kimppahommat ovat tuoneet meitä myös henkisesti yhteen keskustelujen ja muiden kautta. Ei valittamista, suosittelen, jos suhde on kunnossa ja voit luottaa vaimoosi.

N20

Meillä sama juttu, mua panee mieheni lisäksi koko sen suku, treenikaverit ja kaikki jotka vähänkin liikkuu. Mä annan kaikkien panna mua parikyt kertaa päivässä, eikä meinaa riittää. Se niin kiihottaa mun miestä. Kerran mä annoin tyttären hevosen panna mua, mutta sillä oli niin pieni, puolimetriä, että mä en meinannut millään saada orgasmia., onneksi mieheni oli katkaissut metrin mittaisen koivun oksan, jonka hän työnsi pohjaan saakka ja taas mä sain.

Vierailija
4/6 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajana m29. Itseäni ja kumppania ajatus kyllä kiihottaa ja kiinnostaa kovasti. Itseäni ehkä vielä aavistuksen verran enemmän. Paljon tästä ollaan puhuttu, mutta toistaiseksi vain tyydytty muoviseen/kumiseen "kolmanteen". Itse olisin valmis oikein etsimällä etsimään oikean henkilön tähän leikkiin, toisesta kaupungista joku random herrasmies... Kumppani ei kuitenkaan näin pitkälle (ainakaan vielä) ole valmis menemään, mutta ajatustasolla hänkin ainakin ajoittain innoissaan.. ompa tainnut sanoakin, että suostuu jos joskus tulee spontaanisti sopiva tilanne.

Ja Turha laittaa tänne yhteydenottopyyntöjä tyyliin reiska 55-v tampereelta kova kalu ja halu... Tämäkun ei ole treffipalsta

Vierailija
5/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vaimo. Mies halusi että annan kimpassa muillekin miehille. Olen nyt antanut 6 vuotta muille miehille. Tuntuu hyvältä kun on kaksi tai kolme miestä yhtäaikaa.

Vierailija
6/6 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaajana m29. Itseäni ja kumppania ajatus kyllä kiihottaa ja kiinnostaa kovasti. Itseäni ehkä vielä aavistuksen verran enemmän. Paljon tästä ollaan puhuttu, mutta toistaiseksi vain tyydytty muoviseen/kumiseen "kolmanteen". Itse olisin valmis oikein etsimällä etsimään oikean henkilön tähän leikkiin, toisesta kaupungista joku random herrasmies... Kumppani ei kuitenkaan näin pitkälle (ainakaan vielä) ole valmis menemään, mutta ajatustasolla hänkin ainakin ajoittain innoissaan.. ompa tainnut sanoakin, että suostuu jos joskus tulee spontaanisti sopiva tilanne.

Ja Turha laittaa tänne yhteydenottopyyntöjä tyyliin reiska 55-v tampereelta kova kalu ja halu... Tämäkun ei ole treffipalsta

Haistapa paska!

T. Reiska 55v, Tampere

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi