osaako kukaan suositella mammajumppa/pilates-dvd:tä
heips,
täällä kirjoittaa entinen hyväkuntoinen jumppari, nykyinen huonokuntoinen mamma. esikoista odottaessa kävin loppuun asti tavallisissa jumpissa mutta enää ei aika anna myöten, lapsenvahtia ei ole ja mies aina matkoilla. siksi ajattelinkin jumpata kotona. ja olen niin laiska, että tarvitsisin dvd:n " piiskuriksi"
osaisiko joku suositella jotain hyvää mammajumppa/pilates/ym-dvd:tä?amazonista löytyisi tällaisia (jotka näkyy muilla kuin us-laitteilla)
-Dr. Christine Anderson' s Dynamic Prenatal Yoga
-Pilates in Pregnancy (2004)
onko kenelläkään kokemusta tai voitteko suositella jotain muuta? onko kotimaista vaihtoehtoa tarjolla?
kysyy kuntoilun aloituksesta haaveileva expatti rv 17+6
Kommentit (5)
...samantapainen tilanne, ja piiskuria myös kaipaan! Aiotko tilata Amazonilta, jos ei Suomesta löydy?
...ton tohtori kristiinan joogan. se oli saanut paljon tähtiä muiden jumppaajien arvioissa. voin raportoida täällä, onko hyvä sitten kun tulee perille. jos nyt edes toimii meidän pleikkari kakkosessa joka toimittaa dvd:n virkaa meidän taloudessa. ehkä sitä voi sitten katsoa läppärillä jos ei toimi muuten.
vähän jännitti tuo netistä tilaaminen, en ole kauheasti tilannut ulkomailta tavaraa. toivotaan ettei visakortin numero joudu vääriin käsiin ja tavara tulee perille...
joogastakaan en niin tiedä, olen aikaisemmin kuulunut perinteisen jumpan kannattajiin ja jooga on tuntunut jotenkin liian henkiseltä mutta katsotaan miten käy. ehkä pieni henkistyminen ei tekis pahaa näin raskaana ollessa :)
t.expatti rv 18
Jos tilaisin tuon Pilates in Pregnancyn niin saisinkohan siitä spurttia VIHDOIN tutustua pilatesiin, mikä on pitänyt tehdä jo kolme vuotta!
Jos saan mieheltä rahantuhlausluvan niin lupaan myös arvostella :)
Coe rv 5+3
tuon pilates-videon arvostelut vaihtelivat tosi paljon. jenkki-amazon-saitilla se oli arvioitsijoiden mielestä liian hidastempoinen. gb-amazonin asiakkaiden mielestä taas se oli ihanan rauhallinen. jännä kuulla mikä on suomalainen mielipide jos päädyt tuon tilaamaan.
itse otin tuon joogan kun siitä sanottiin että se on riittävän haasteellinen. hmm...
...josko joku tietäis...