Tämä palsta on vienyt uskon ihmisiin
Muutaman päivän palstailun jälkeen iski epätoivo. Tämä maa on täynnä ilkeitä ruikuttajia, joilta näyttää puuttuvan suhteellisuudentaju, empaattisuus, kiitollisuus ja kyky ajatella. Teidän ei varmasti tule mua ikävä, mutta eipä tule mullakaan teitä. Heippa!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Ihmiset ovat nykyään kylmiä ja tunteettomia mulkkuja.
No tuossahan levitit itse juuri aimo annoksen pahaa mieltä. Palstalla on paljon mukaviakin kommentteja.
Valitettavasti päällimäisenä tästä palstasta on jäänyt mieleen kylmyys ja mulkkuus. Asialliset, mukavat kommentit ovat vähemmistössä, paitsi alapeukkujen määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän palstaan vetoa tuntevat pääasiassa vihaiset, masentuneet ja elämäänsä pettyneet ihmiset. Tarkkaile viestien sisältöä ja yläpeukkujen määrää, niin tämä tosiasia tulee nopeasti selväksi. Itsekin olen pitkäaikaistyötön misogynisti.
Näin käy kaikilla Internetin anonyymipalstoilla. Ihmiset, jotka eivät osaa tehdä paljon muuta kuin valittaa ja syytellä muita tuntevat vetoa tällaiseen ympäristöön.
Mä eksyin tänne vahingossa, kun huomasin, että joku kyseli asiasta, josta minulla on aika paljon tietoa. Ajattelin aikani kuluksi auttaa, mutta sitten paikalle ilmestyi ap:n hyeenalauma ja loppu onkin historiaa...
Hel-Nyc?
Tämä Hel-Nyc on kyllä näkynyt tällä palstalla, mutta en ole minä enkä tiedä tapauksesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman päivän palstailun jälkeen iski epätoivo. Tämä maa on täynnä ilkeitä ruikuttajia, joilta näyttää puuttuvan suhteellisuudentaju, empaattisuus, kiitollisuus ja kyky ajatella. Teidän ei varmasti tule mua ikävä, mutta eipä tule mullakaan teitä. Heippa!
Tuo on totta, että tätä palstaa lukiessa menettää toivon hyviin ihmisiin. Se on sääli, sillä meitä oikeasti hyviä ihmisiä on kyllä paljon! Tämä palsta vain antaa näkökulmaa ihmisen pimeään puoleen, puoleen jota ei ole tarkoitus ilmentää. Toisinsanoen saa tuuletella ajatuksiaan, toteutamatta niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossahan levitit itse juuri aimo annoksen pahaa mieltä. Palstalla on paljon mukaviakin kommentteja.
Valitettavasti päällimäisenä tästä palstasta on jäänyt mieleen kylmyys ja mulkkuus. Asialliset, mukavat kommentit ovat vähemmistössä, paitsi alapeukkujen määrässä.
Olen itse käynyt täällä pari kk silloin tällöin. Tärkeää on osata suodattaa kuten muuallakin netissä. Paljon on hölmöjä liikkeellä mutta myös fiksuja ihmisiä.
En kyllä tälle palstalle kovin suurta arvoa anna asian suhteen. Jos palsta on koko elämä, niin silloin ehkä. Mulkkuja tapaa töissä, vapaalla, koulussa jne. kyllä miljoona kertaa enemmän.
Ja niitähän riittää. Lisäksi itsensä ylentäjät ovat omineet itselleen maat ja vedet ja sitten poraavat kun menet tekemään jotain.
Vituttaa kuunnella poraavia mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni asiallisiin ketjuihin tulee asiallisia vastauksia. Esim. aloittamissani ruokaketjuissa ei trollit kauaa viihdy, koska pysyn asiassa ja ihan mukavaa asiallista jutustelua ja vinkkien vaihtoa ovat ketjuni olleet. Muutamia ignoorattuja puupäitä lukuunottamatta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse käynyt täällä pari kk silloin tällöin. Tärkeää on osata suodattaa kuten muuallakin netissä. Paljon on hölmöjä liikkeellä mutta myös fiksuja ihmisiä.
Ehdottamasti pitää osata suodattaa ja näin onkin tehty. Silti ajoittain iskee hämmennys siitä, mitä kaikkea ihminen tänne voikaan suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän palstaan vetoa tuntevat pääasiassa vihaiset, masentuneet ja elämäänsä pettyneet ihmiset. Tarkkaile viestien sisältöä ja yläpeukkujen määrää, niin tämä tosiasia tulee nopeasti selväksi. Itsekin olen pitkäaikaistyötön misogynisti.
Näin käy kaikilla Internetin anonyymipalstoilla. Ihmiset, jotka eivät osaa tehdä paljon muuta kuin valittaa ja syytellä muita tuntevat vetoa tällaiseen ympäristöön.
Mä eksyin tänne vahingossa, kun huomasin, että joku kyseli asiasta, josta minulla on aika paljon tietoa. Ajattelin aikani kuluksi auttaa, mutta sitten paikalle ilmestyi ap:n hyeenalauma ja loppu onkin historiaa...
Niinpä. Ja osalla hyeenalaumasta lienee vähän liikaa oikeuksia tänne. Minunkin kimppuun kävi hyeenalauma, kun vahingossa tänne eksyin ja annoin samalla mitalla takaisin. No banaaniahan minulle tuli, tuskin niille hyeenoille. Taitaa olla ylläpidolla vähän oma lehmä ojassa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. :) Hyvää valistustyötähän nuo musta tekee. Tää palsta paljastaa sen mitä ihmiset oikeesti kelaa feikkihymyjensä takana. Älyääpähän siis pysyä erossa muista ihmisistä, varsinkin miehihistä. :D
Joo, täähän tässä pahinta on kun ei enää osaa luottaa kehenkään, enkä oikein enää halua olla ystäviä kenenkään kanssa koska pelkään liikaa että mitä sieltä pinnan alta vielä ennen pitkää paljastuu :/
Tässä auttaa ihan fiilikset. Jos jokin on vinossa, yleensä jokin ihmisessä ilmoittaa ettei kaikki ole ok. No ehkä on niitäkin ihmisiä, jotka eivät tunneälystä yms. perusta. Kaikkia kannattaa epäillä, harvoja päästää lähelle.
Tämä ketju on asiallinen onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on asiallinen onneksi.
Joo, ketään ei ole vielä haukuttu, mutta kommentteja lukiessa väkisinkin miettii koko ajan, että onko kirjoittaja tosissaan vai pilaileeko toisten kustannuksella. Kiitos trollit, saatte aikaan paranoiaa.
Hel-Nyc?