Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on vienyt uskon ihmisiin

Vierailija
02.05.2016 |

Muutaman päivän palstailun jälkeen iski epätoivo. Tämä maa on täynnä ilkeitä ruikuttajia, joilta näyttää puuttuvan suhteellisuudentaju, empaattisuus, kiitollisuus ja kyky ajatella. Teidän ei varmasti tule mua ikävä, mutta eipä tule mullakaan teitä. Heippa!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä. Ihmiset ovat nykyään kylmiä ja tunteettomia mulkkuja.

Vierailija
2/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, puit sanoiksi sen, mitä en kehdannut sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se ap:n ilkeilyura alkaa. Tervetuloa joukkoon vaan.

Vierailija
4/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma uskoni meni jo Iltalehden palstalla :D

Vierailija
5/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. :) Hyvää valistustyötähän nuo musta tekee. Tää palsta paljastaa sen mitä ihmiset oikeesti kelaa feikkihymyjensä takana. Älyääpähän siis pysyä erossa muista ihmisistä, varsinkin miehihistä. :D

Vierailija
6/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oikeassa elämässä ole tullut vastaan sellaisia ihmisiä, kuin mitä ne pahimmat huutelijat täällä on. Jospa ne vain olis yliedustettuina täällä. Haluan uskoa, että pehmeillä arvoillakin on vielä kannattajansa ja ihmisillä on vielä toivoa.

Vierailija
7/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sitten vietä aikaanne täyspäisten ja empatia kykyisten ihmisten kanssa? Kokeilkaa vaikka olla pari päivää palstailematta, lukematta ja katsomatta uutisia. Laittakaa netti kokonaan kiinni ja tavatkaa ystäviä, jne...

Vierailija
8/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä se ap:n ilkeilyura alkaa. Tervetuloa joukkoon vaan.

Siinä vaiheessa, kun huomaan itsessäni tällaisia tunteita, katson parhaaksi poistua palstalta. Tämän enempää en halua purkaa pahaa oloani muihin.

Vierailija
9/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän palstaan vetoa tuntevat pääasiassa vihaiset, masentuneet ja elämäänsä pettyneet ihmiset. Tarkkaile viestien sisältöä ja yläpeukkujen määrää, niin tämä tosiasia tulee nopeasti selväksi. Itsekin olen pitkäaikaistyötön misogynisti.

Näin käy kaikilla Internetin anonyymipalstoilla. Ihmiset, jotka eivät osaa tehdä paljon muuta kuin valittaa ja syytellä muita tuntevat vetoa tällaiseen ympäristöön.

Vierailija
10/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette sitten vietä aikaanne täyspäisten ja empatia kykyisten ihmisten kanssa? Kokeilkaa vaikka olla pari päivää palstailematta, lukematta ja katsomatta uutisia. Laittakaa netti kokonaan kiinni ja tavatkaa ystäviä, jne...

Juuri näin aion toimia.

Vierailija
11/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pilkettä silmäkulmakulmaa ja ota tämä harmittoma ajanvietteenä. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää, joten tervetuloa aikuisuuteen, jossa joutuu jo vähän käyttämään sitä omaa ajattelukykyään ja olla ostamatta ihan kaikkea mitä lukee. Liian tosikkoko?

Vierailija
12/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän palstaan vetoa tuntevat pääasiassa vihaiset, masentuneet ja elämäänsä pettyneet ihmiset. Tarkkaile viestien sisältöä ja yläpeukkujen määrää, niin tämä tosiasia tulee nopeasti selväksi. Itsekin olen pitkäaikaistyötön misogynisti.

Näin käy kaikilla Internetin anonyymipalstoilla. Ihmiset, jotka eivät osaa tehdä paljon muuta kuin valittaa ja syytellä muita tuntevat vetoa tällaiseen ympäristöön.

Mä eksyin tänne vahingossa, kun huomasin, että joku kyseli asiasta, josta minulla on aika paljon tietoa. Ajattelin aikani kuluksi auttaa, mutta sitten paikalle ilmestyi ap:n hyeenalauma ja loppu onkin historiaa... 

Vierailija
13/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pilkettä silmäkulmakulmaa ja ota tämä harmittoma ajanvietteenä. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää, joten tervetuloa aikuisuuteen, jossa joutuu jo vähän käyttämään sitä omaa ajattelukykyään ja olla ostamatta ihan kaikkea mitä lukee. Liian tosikkoko?

No eipä mua koskaan ole tosikoksi väitetty. Toisten loukkaamista en kuitenkaan voi ottaa harmittomana ajanvietteenä tai kuitata huumorilla. Täällä kuitenkin pyörii paljon ihmisiä, jotka ovat oikeasti avun tarpeessa. Ihan hauska on kuitenkin lueskella harmittomia provoja.

Vierailija
14/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä mua koskaan ole tosikoksi väitetty. Toisten loukkaamista en kuitenkaan voi ottaa harmittomana ajanvietteenä tai kuitata huumorilla. Täällä kuitenkin pyörii paljon ihmisiä, jotka ovat oikeasti avun tarpeessa. Ihan hauska on kuitenkin lueskella harmittomia provoja.

Pyöriikö ? :D  Mistä sitten tietää, että avuntarve ei ole ihan silkkaa provoa?

Vierailija
15/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. :) Hyvää valistustyötähän nuo musta tekee. Tää palsta paljastaa sen mitä ihmiset oikeesti kelaa feikkihymyjensä takana. Älyääpähän siis pysyä erossa muista ihmisistä, varsinkin miehihistä. :D

Joo, täähän tässä pahinta on kun ei enää osaa luottaa kehenkään, enkä oikein enää halua olla ystäviä kenenkään kanssa koska pelkään liikaa että mitä sieltä pinnan alta vielä ennen pitkää paljastuu :/

Vierailija
16/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöriikö ? :D  Mistä sitten tietää, että avuntarve ei ole ihan silkkaa provoa?

Jos joku kysyy neuvoa ns. normaalissa asiassa, vaikea uskoa sitä provoksi. Ja jos joku näin huonoja provoja kehittelee aikansa kuluksi, on se todellakin merkki sairaudesta ja toisenlaisesta avuntarpeesta. Provoaminenkin on taitolaji, jonka valitettavan harva osaa.

Vierailija
17/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Maailma on täynnä kusipäitä, jotka tunkevat nenänsä toisten asioihin pyytämättä.

Jotkut haluavat elää rauhassa ilman kusipäitä.

Vierailija
18/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä seuraavaksi vasta Hevostallin foorumille. Melkoisen sairasta väkeä.

Vierailija
19/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan levitit itse juuri aimo annoksen pahaa mieltä. Palstalla on paljon mukaviakin kommentteja.

Vierailija
20/32 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneppä seuraavaksi vasta Hevostallin foorumille. Melkoisen sairasta väkeä.

Kiitos vinkistä, mutta jätän väliin. Tämä kokemus taitaa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi