Mikä olisi hyvä ja halpa auto?t.ammattivalittaja
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee fillari sulke halvemmaksi. Niitä on nykyään kolmipyöräisiä aikuisten malleja niin pysyt satulassa.
En mä sellaista halua, liian nolo juttu.ap
No ihan tiedoksi sulle, että olet jo niin nolo että tuo em. pyörä olisi sulle vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on riipuvainen huomiosta. Palstan paskakaivona olo on noussut sen päähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap teet tämän itsellesi joka päivä, olist sitten todellisuudessa herra tai narri?
Mä nyt halusin vinkkejä minkä auton ostaa mutta eihän niitä täältä saa.ap
Et halunnut. Muuten olisit kysynyt ilman nimimerkkiä.
Kyllä haluan vinkkejä auton ostoon. Vanha niin romu ettei sitä enää korjattua saa ja toisen auton tarvitsen että pääsen liikkumaan.ap
Ja ajattelit, että täältähän ne todelliset autokauppojen asiantuntijat löytyy ?
En mutta ajattelin että suurimmalla osalla varmaan on auto ja jotain vinkkejä saa.ap
Joo, on meilläkin kaksi autoa, niistä vaan kumpikaan ei ole halpa.. mutta ole hyvä, tässä vinki hyvästä autosta: VW Golf Tsi tai Audi Q7. Ei kun kaupoille ap! Kyllä tuossa ekalla sivulla oli varmaan 10 eri ehdotusta, mutta kun ethän sä siksi kysynyt, että saisit vastauksia vaan siksi että saisit huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee fillari sulke halvemmaksi. Niitä on nykyään kolmipyöräisiä aikuisten malleja niin pysyt satulassa.
En mä sellaista halua, liian nolo juttu.ap
No ihan tiedoksi sulle, että olet jo niin nolo että tuo em. pyörä olisi sulle vain plussaa.
Ei sitä tuollaisella lapsen kanssa kehtaa ajella.ap
Audi on laatuauto.
Vierailija kirjoitti:
Audi on laatuauto.
Kiitos vinkistä. Unohdin mainita että pitää olla automaattivaihteinen, en osaa manuaalilla ajaa.ap
Olisiko korkea aika opetella ajamaan manuaalilla? Ford liikkeessä on tarjous jossa maksetaan 100€/kk.uudesta Ford focus 1.0 autosta. Käsiraha ja loppumaksu on muutaman tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko korkea aika opetella ajamaan manuaalilla? Ford liikkeessä on tarjous jossa maksetaan 100€/kk.uudesta Ford focus 1.0 autosta. Käsiraha ja loppumaksu on muutaman tonnin.
Olenhan mä opetellut mutta se ei oikein suju.ap
Vierailija kirjoitti:
Sulleko? Ehdotan linja-autoa.
Kun se linja-auto ei ole mulle vaihtoehto.ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tesla, hyvä, mutta hankala olisi taitamattoman käsissä.
Tesla on mahtava auto. Eikä siinä mitään hankalaa ole, paitsi muistaa ladata tietyn väliajoin. Halpa se ei ole hankkia, mutta edullinen pitää.
Nimim. Tesla S:n onnellinen omistaja
Ihan mahdotonta on sanoa, mikä automerkki olisi hyvä ja halpa. Halpoja löytää kun katsoo netistä. Mikä niistä halvoista olisi sitten "hyvä" onkin vaikeampi selvittää. Ei mikään 1000-2000 € auto ole enää täydellinen. Tuollaiset ovat kokolailla yksilöitä, riippuen siitä miten niitä on pidetty, huollettu ja korjattu ja myös tuurista. Ensin pitää selvittää millaisen mallin tarvitsee, millaisilla ominaisuuksilla haluaa ja sitten tuon seulonnan jälkeen valikoida paras, tai vähiten huono.
Osta huono ja kallis, niin saat lisää valittamisen aihetta. Pysyt työllistettynä. Ammattivalittaja kun olet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahdotonta on sanoa, mikä automerkki olisi hyvä ja halpa. Halpoja löytää kun katsoo netistä. Mikä niistä halvoista olisi sitten "hyvä" onkin vaikeampi selvittää. Ei mikään 1000-2000 € auto ole enää täydellinen. Tuollaiset ovat kokolailla yksilöitä, riippuen siitä miten niitä on pidetty, huollettu ja korjattu ja myös tuurista. Ensin pitää selvittää millaisen mallin tarvitsee, millaisilla ominaisuuksilla haluaa ja sitten tuon seulonnan jälkeen valikoida paras, tai vähiten huono.
Joo uusi vaan olisi liian kallis.ap
Vierailija kirjoitti:
Osta huono ja kallis, niin saat lisää valittamisen aihetta. Pysyt työllistettynä. Ammattivalittaja kun olet.
Mulla oli jo tuollainen, huono ja 7000€ maksava.ap
Niin ajattelin että saan asiallisia vastauksia.ap